Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Developer: Spark Unlimited
    Publisher: Activision
    Genre: First Person Shooter
    Releasedate: Q4 2005

    XBW Mediapage
    E3 2005 Trailer
    Ingame footage - North Africa
    Ingame footage - Pointe Du Hoc


    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Startpost met dank aan Meneer Stefan :)

    Deel 1
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens geruchten komt dinsdag een patch voor call of duty 2, ik hoop dat het waar is:).
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag ik had gehoor maar tegen begin maart
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    alweer het 2e deel, zegt wel wat over de populairiteit van dit spel.
    Ik heb weer xbox live genomen om de patch, de singleplayer heb ik 2 x uitgespeeld, dus ben ik erg benieuwd naar de live mogelijkheden.
    1 van de grootste krachten van het spel is de replay waarde, je krijgt als je het spel op het hoogtse niveau speelt je gamepunten krijgt. Daardoor wil je graag het spel op dat niveau spelen en dat is uniek!
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm, wat?
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. das wel waar alleen mensen zeggen dat de game TE makkelijk is en dat is misschien op easy :p ofzo alleen als je hem op veteran neer zet zijn ze soms sterker dan je dacht dan is het best pittig.. en soms beter dan de mensen die online zijn (en daar bedoel ik niet de ECHTE n00bies mee,...)
     
  7. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het ook _O_ :D
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar de vraag is natuurlijk, WAT zal er in de patch komen :)

    Zijn het alleen wat lag fixes of zullen ze er wat meer van maken. Persoonlijk zit ik wel echt op een optie te wachten dat je je eigen server kan inrichten. Ben alleen bang dat dit er nooit meer zal komen.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat hoop ik ook! Ook hoop ik op rankings, want met games als halo enzo is dat wel cool,maar ik ben niet zo goed als die freaks met halo 2. Call of duty 2 daarentegen(ik speel de game niet veel online),maar als ik online speel, win ik meestal wel(soms als ik echte goede tegenstanders heb, is het zo spannend he_O_ ,maar ik heb al een tijdje niet meer gespeeld op live), hopelijk komen er rankings,...:)
     
  10. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal inderdaad ook niet verkeerd zijn. Ze hebben wel rank matches maar het word nergens opgeslagen. Lekker slim :+
     
  11. dekotte

    dekotte Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer met 14 man

    8) WTF .... ik zat vandaag te gamen... toen joinde ik in bij iemand uit mijn friendlist. zat ik gewoon met 14 man te gamen. in een team deathmatch... normaal kan dat maar met totaal 8.. ook stond de klok toen nog op 58:00 minuten en de kills waren al boven de 100 ... weet iemand hier wat van?*)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dat is die bekende glitch

    Dashboard update will include many new features. After a quick "beta-test" our reporter Henry Brookenheimer reports that 'the update will include: Weapon Selection, 3 Gametype choices including CTF, a way to invite friends and start your own server, and dedicated servers to reduce online lag.' The online community, mainly the folks over at the Xbox Forums (http://forums.xbox.com) have threatened to boycott Infinity Ward, the people behind Call of Duty 2, and 'Ward is responding. Following the realease, (roughly two months) Jerry Gavin (Executive Art Director) says two new maps will be released saying , "I cannot reveal the names or aspects of the maps, but one will be set in a desert environment, the other in an African Rainforest."


    als dit allemaal waar is amaai
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Als dat waar is... _O_
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zal zeker veel va je harde schijf in beslag nemen als het waar is:mad: maar toch vet!
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop juist niet dat je ranking zichtbaar wordt, dan krijg je namelijk ook weer van die rankgeilaards en ik speel liever een potje zonder dat soort verpestingen ;). Ik speel eigenlijk ook alleen maar player match, maar goed...
     
  16. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het gepost is, maarja, dan is het nog maar is een keertje extra uitgelegd :)

    CoD2 met 16 spelers:

    Je hebt 2 spelers nodig om dit uit te voeren.
    Speler 1 start een system link game op in CoD2, daar stelt hij alles in wat hij wil.
    Speler 2 speelt een arcade game en stuurt speler 1 een invite. Speler 1 accepteert de invite, maar als hij een pop-up krijgt of hij CoD2 wil verlaten kiest hij No. Speler 1 is dan host van een 8 vs. 8 online match!

     
  17. JeePee

    JeePee Guest

  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @Goiz die ingame footages die in de beginpost staan werken niet.
     
  19. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten op die update
    ik hoop en verwacht
    8 vs. 8
    eigen host game
    kickfuncties (altijdd handig voor de campers want die vliegen der meteen uit)

    en ik hoop maar zal denk ik niet gebeuren maar dat is clansupport dat zou egt gruwelijk zijn _O_
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    clansupport lijk mij ook geweldig maar zo als je al zegt dat zal wel niet gebeuren.
    nu maar hopen dat activision mijn game snel terugstuurd. ze hebben hem vrijdag al gehad had hem aangetekend opgestuurd dus.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006

Deel Deze Pagina