1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey,

    Tijd voor alweer een nieuw deeltje discussie over de 360, PS3 en de Revo!

    Waar ga jij voor, wat vind je beter aan de een en minder aan de ander? Hier kun je je ei kwijt :cool:


    Let er aub ook ff op dat het geen kansloze flame-discussies worden. 'fanboy'-gedrag zit niemand op te wachten en dat zal dan ook worden bestraft. ;)


    Barst u maar weer los!


    Vorige deeltjes:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3


    ---------------------------------------------------------------------------​


    Oh en;

    Doet u mij maar een Playstationbox360 8)

    [​IMG]
    Ik kwam dit plaatje ergens tegen en kan hem nergens voor gebruiken, dus dan maar hier :+
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  2. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah doet u er mij ook maar een ja!!! _O_
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb liever de gewone 360 dan een combo met de PS3... scheelt een hoop geld..
     
  4. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt een hoop discussie ja welke er nou beter is of betere games heeft!!!}:]
     
  5. Wolverine

    Wolverine Sharpner

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet alle 3 kiezen.
    Is de spel keuze ook iets groter dan voor 1.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als we allemaal miljonair waren ;)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mwa.. kwestie van keuzes he. Ben ook geen miljonair (onverwachts natuurlijk voor iemand met mijn "looks" maar het is toch echt zo 8) ) maar toch ga ik ook weer alledrie de next-gens aanschaffen.
    Ik geef de voorkeur eraan dat ik alledrie de consoles bezit met op alledrie de consoles de topspellen die ik regelmatig en graag speel dan dat ik 1 console heb staan met een zootje spellen waarvan ik de helft speel.

    In dit kan ik alleen voor mezelf spreken maar het is wel mijn ervaring dat ik gemerkt heb dat als ik maar 1 console heb de kans dat er "Kwalicatief Uitermate Teleurstellende" spellen tussen zitten toch wat groter is.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, maar mensen zoals mij die op middelbare school o.i.d. dergelijks zitten, hebben vaak maar geld genoeg voor één console, of misschien twee als ze er héél veel omgeven, dus voor die mensen zijn de afwegeingen wat groter.

    Ik ben het wel met je eens hoor, en ik wou dat ik ze ook alle 3 kon kopen, maar feit is dat ik en ik denk best veel andere middelbare scholieren (wat toch een aardig grote groep is op dit forum) daar niet het geld voor hebben.

    Ach ja, dan maar iets beter nadenken voordat je een spel koopt ^^
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in. Niet iedereen kan het zich ook veroorloven. Tenminste niet meteen, na verloop van tijd zullen ook de next-gen's weer goedkoper worden waardoor het voor meer mensen mogelijk is om er meer te bezitten.
    Maar ik persoonlijk heb liever 2 consoles met ieder 2 absolute top spellen dan 1 console met een stuk of 3 topspellen en 7 goede, maar toch geen top spellen.
    Kwa geld uitgave zijn beide mogelijkheden ongeveer gelijk. En dat doelde ik een beetje op met "kwestie van keuzes" :)
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik overweeg het wel alle drie ze te halen maar xbox 360 en PS3 komen bij mij op de eerste plaats als ik ooit nog het geld kan missen wil ik ook wel een revolution.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze alledrie zeker! en dat alleen al voor al hun exclusieve titels, ik ga ze niet weer allemaal opnoemen want iedereen kent ze wel.

    maar ik denk dat voor de titels zoals fifa dat het moeilijk zal kiezen zijn tussen de ps3 en xbox360 versie.
    vroeger was het heel gemakkelijk ik neem de xbox versie want xbox-live is veel beter maar nu? als het waar is dat ze bij de ps3 een goed online service insteken jah dan gaan bepaalde zaken de doorslag geven zoals welke controller speel je het liefst mee, enz... maja dat zijn zorgen voor later.


    Xbox Live is een sterke dienst van Microsoft, en ongetwijfeld een pluspunt voor de Xbox. Sony heeft echter de aanval op de online-service geopend, en het zal hoogstwaarschijnlijk niet bij alleen woorden gaan blijven, zoals bij Sony wel eens vaker gebeurt. Nee, de president van Sony heeft aangekondigd dat ze het online gebeuren volledig serieus nemen, en daadwerkelijk een betere dienst willen aanbieden dan Microsoft nu doet.

    Cast aside any doubts and start gazing toward skyward, because thats where Sony is aiming with plans that go far beyond simple leaderboards and matchmaking. Sony has just delivered the final development hardware to U.S. game developers. We can confirm that developers have already begun meetings with Sony's support teams to make sure their games are compatible with the yet unnamed Online Service. It's very real, one source tells us. They (Sony) are dead serious about it. They've declared a full on assault on the latest version of Xbox Live! The online service is being designed to also work with the PSP and its games. Think one, BIG Playstation network!

    In feite komt het neer op veel geschreeuw maar weinig wol, maar dat grote PlayStation netwerk klinkt wel erg interessant.

    Met dank aan RiCo-G voor het melden!

    mmm de typische stijl van sony
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 is er bij mij al. PS3 komt nog bij de release. Revo weet ik nog niet, maar mezelf kennende haal ik hem toch nog wel een keer :9
     
  13. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nog effe aan, denk dat ie er ooit wel komt de ps3, als ie maar niet zo heeel veel kosten gaat..
    Anders als ie wat is af geprijst...
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm ik denk dat de ps3 niet meer dan 500 euro gaat kosten anders zal de meerderheid hem niet kopren
     
  15. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat ik nog wel even wacht ja, vind het net effe te duur..
    Heb al hdtv en 360 aangeschaft, ken wel weer effe! 8)
     
  16. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    blaat

    aiai dat plaatje ziet er wel vet uit eigelijk:p mja ik wil een dan een xbox mja kweet nie goed wat de ps3 komt brengen mja mzzl :p
     
  17. Ik hou het bij de 360.
    Tegen de tijd dat de andere consoles uitkomen, ligt er voor de XBOX360 inmiddels een hele lading topgames in de winkel.

    Ik koop dan liever 10 games voor de XBox360 i.p.v. een ps3 met 1 of 2 spellen voor datzelfde geld.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Met zo'n opmerking zetten ze zichzelf voor lul....

    Live is inderdaad "simpel" te gebruiken, maar of ze met een betere online functie komen moeten ze eerst laten zien....
     

  19. Hij zei in de zin ervoor ook nog dat het LIVE helemaal van de kaart zou blazen_O_

    Keep on dreaming baby!O-) :D
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja dan zal ik ook nog maar even mijn voorkeuren aangeven : ik heb sowieso al een X360 vanaf dag 1, een PS3 zal er ook zeker inkomen vanaf dag 1 en de Revolution nog even onder voorbehoud....onder het motto "eerst zien dan geloven" zegmaar :)

    Waarom ? Erg tevreden over de X360 spellen en Live, Sony heeft ook erg goede franchises.....Nintendo's "revolutie" in het spelen van games spreekt me (nog) niet zo aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina