Zie titel. Hoe kan je een BIN-bestand openen. Het zou een installatieprogramma moeten zijn, maar zo herkent mijn computer hem niet... PS: Sorry dat er geen vraagteken staat in de titel staat, maar het toetsenbord doet een beetje raar
Hehe, geen pc gamer eh? Iig, je kan het met WinISO of IsoBuster openen. Ik raad IsoBuster aan, die heeft namelijk geen irritante triallimits zoals WinISO. En, gezien de meeste mensen wel Winrar or Winzip (of winace, whatev) op hun pc hebben, daarmee kan het ook. Je kan het ook mounten met een programma zoals Daemon Tools, die maakt een virtuele 'drive' aan waar je vervolgens het .bin filetje op kan mounten. Daemon Tools Isobuster Winrar
Pc is ook leuk hoor . Vooral fps'en voelen echt compleet anders op de pc. En F.E.A.R. moet je gewoon gespeeld hebben
Ik zou wel willen, maar daarvoor is m'n computer gewoon te langzaam . Maar er hoop in dat mijn ouders eens een mooie en snelle computer gaan kopen
Heb F.E.A.R. hier op 800x600 met zowat alles op medium/low gespeeld en had rond de 40 - 50 fps. En ik heb ook een oude kutpc .
Winrar niet . Ik gebruik Alcohol 120% hiervoor (google op alcohol 120%). Virtuele schrijven aanmaken--> Komt er een cd-rom station bij, rechtermuisknop, image invoeren, bladeren naar het .bin bestand. En hij doet 't. Je kan 'm ook gewoon op een CD/DVD branden en dan doet hij het ook. Ditzelfde geld ook voor .iso .cue .mds bestanden etc...
Met deamon tools werkt het makelijkst gewoon te downloaden bij www.downloads.com maar je moet hem openen via de .ceu bestand die er bij zit heb je die niet dan heb je pech _0/ dan kan je hem niet open of je moet er zelf 1 maken en over dat weet ik niks
Inderdaad, erg makkelijk ook. Je mount een image,(maakt dus een nieuwe cd-drive aan), opent het bin bestand, en voila! Autorun start al op!
Ik probeer Het ook met een BIN - bestand maar DaemonTools vindt em niet En ik ben wel een ervaren gamer
DaemonTools wil bij het BIN bestand altijd graag een CUE bestand. Kan je die wel openen? Als je bijv. PowerISO gebruikt heb je geen CUE bestand nodig.