1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2006

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 18 feb 2006.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja jongens het is bijna zover, de E3 komt in Mei en dat is genoeg reden om er over te discusseren lijkt mij :). Even kort uitgelegd, wat is de E3? De E3 is de grootste gamebeurs van de wereld en vindt jaarlijks plaats in Los Angeles. Miljoenen bezoekers en ontwikkelaars komen de nieuwste dingen bekijken op het gebied van hardware en software.

    [​IMG]

    Dit kan wel eens de E3 worden van de laatste jaren, want Sony en Nintendo zullen flink wat van zich laten horen met hun next gen consoles en dat mag ook wel. Ook MS zal van de partij zijn , dus verwacht veel nieuwe games die aangekondigd worden, veel nieuwe informatie over de consoles+ support en nog veel meer!

    Ik kan dus echt niet meer wachten, maar ik hoorde laatst van Mirik op Gameshop Pro dat de redactie van Xbw ook naar E3 gaat toch? Wie gaan er dan precies en welke stands zijn jullie van plan om te bezoeken?(toch maar ook stiekem naar de Sony of Nintendo stand ? *) )

    Verder zal ik de komende tijd alle nieuws wat met de E3 te maken heeft hier posten zodat we allemaal een goed beeld krijgen van dit grootse event.

    Tenslotte: wat verwachten jullie van de E3 en waar kijken jullie erg naar uit?
    En ik wil niet dat er hier ruzies ontstaan of wat dan ook dus hou het netjes aub ;)

    de groeten_0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2006
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Nintendo wederom niks van zich zal laten horen, sony uiteraard wel, die hebben al een release date van hun console (tog?). Verder dacht ik dat de E3 ook in Nederland kwam? was dat een tijdje geleden niet zo? iig ga ik niet helemaal naar LA vliegen...

    ben wel heeeeeeeeel beniewd naar alle reportages en reviews, en vooral ook naar de technologie die daar te zien zal zijn.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nintendo en Sony presenteren beiden hun nieuwe console .. dus die staan vol op in de picture .. ms heeft een beetje het nakijken vrees ik
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 3 *)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sony en Nintendo zullen inderdaad volledig met hun nieuwe consoles aanwezig zijn. Ze moeten wel. Ik ben toch uitermate benieuwd hoe de games op de Revolution gaan worden. Dat is voor mij eigenlijk het hoogtepunt. Hoe speelt de Revolution nou eigenlijk?

    Verder kijk ik heel erg uit naar de komende games voor de Xbox 360. Misschien wel een glimpje van Halo3. Dat zou dan echt de game of the show voor mij zijn. Of misschien zelfs wel een nieuwe Ninja Gaiden (denk het niet, maar hoop het wel).

    Ook ben ik benieuwd welke weg de DS inslaat.

    Kortom, genoeg om naar uit te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt Microsoft met een paar blockbuster games voor de 360. Maar ik hoop dat ze niet met Halo 3 komen. Dat zou veel te vroeg zijn. Ze moeten dat eerst heel goed uitwerken voor ze iets laten zien. En ik hoop dat Ubi soft met een hele orginele titel komt. Ze hebben nu al genoeg vervolg titels gemaakt.
    Maar Sony en mischien ook Nintendo staan met playable console op de E3. Alleen dat intreseerd mijn niet echt.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik kijk uiteraard het meeste uit naar de PS3. Ik wil nu echt speelbare demo's zien. Hopelijk ook wat nieuwe beelden van MGS4 en GT5. Ik ben ook benieuwd naar nieuwe Xbox 360 titels. De Revolution boeit mij niet zo heel veel, het gaat mij vooral om de Sony en Microsoft stands.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De Topic loopt zo te zien aardig, dus houden zo dacht ik maar :)


    zo'n gevoel heb ik dus ook ....Met alle respect naar MS
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2006
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 kwam in november 2004, in mei is dat dus 1,5 jaar geleden. Hoe klote ik het ook vind, ik vrees dat je gelijk hebt.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is natuurlijk logisch dat de meeste aandacht uitgaat naar Sony en Nintendo, omdat zij hun nieuwe console nu volledig zullen tonen.

    Maar ik denk dat Microsoft toch zeker een zeer goede E3 kan/gaat neerzetten door een aantal hele gave games en nieuwe features.

    Dat heeft natuurlijk nooit zo'n grote impact als een nieuwe console, maar dat is logisch.

    Denk wel dat de E3 voor zowel Nintendo als Sony crusiaal is.
    De Revolution zal nu echt moeten gaan tonen dat het veschil in hardware en functies goed gemaakt kan worden door de innovatieve gameplay en games.

    De PS3 zal nu toch echt moeten laten zien wat hij nu echt kan. Hoe krachtig is het apparaat werkelijk? Hoe goed werken de features? Zijn de games echt zo mooi als de getoonde filmpjes van vorig jaar.

    Doordat beide zolang hebben gewacht is het erop of eronder.

    Word een spannende E3, dat staat vast.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja je zegt het zelf al Sony en Nintendo moeten nou echt wat laten zien, dus de media zal zich voor de grootste gedeelte ook op hun richten hoe je het ook wend of keert. Nou is het dus aan MS om ervoor te zorgen dat ze niet teveel achterblijven en dat ze toch grootse aankondigingen zullen moeten doen( waar ik de vertrouwen in heb) willen ze nog de aandacht krijgen. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat Sony de show gaat stelen(niet fanboy achtig bedoeld)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony zal waarschijnlijk niets meer laten weten voor de E3, tenzij in Japan als ze voor juni willen launchen,maar of ze die belofte(in Japan voor 21 juni launchen) kunnen behouden, betwijfel ik. Maar ik ben er wel van overtuigd dat Sony enorm veel in petto heeft voor ons. Nu al zaken laten tonen zou eigelijk niet slim zijn, ze moeten alles op alles zetten voor de E3, net zoals Nintendo gaat doen:). Maar ik vraag me wel af of ze dan ook nog voorstellingen in Japan gaan houden(voor E3 natuurlijk),want ja, E3 is niet voor Japan bedoelt natuurlijk. In ieder geval E3 gaat enorm worden(zoals elk jaar,maar dan groter en groter:)). Zo zal Microsoft superveel games hebben, en nieuwe info over muziekdownloaden,...op je xbox 360, ze zullen wel veel in petto hebben,
    Sony zal ook veel in petto hebben natuurlijk, al hun games, eye toy next gen(volledig dieptezicht bepaling,...) en hun online functies bekend maken,...
    En Revolution, Tja, ik denk dat Revolution net zoals ps3 enorm uit de hoek gaat komen! Maar dat gaat ook zo zijn met halo 3,...op xbox 360:)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het belangrijkste voor Sony is dat ze werkende games laten zien. En dan geen games in vroege vormen, maar in een wat later stadia. Het is op het moment lastig om een goed beeld van de grafische kracht van te vormen.
    De E3 van Sony zal denk ik echt om de games gaan draaien.
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Niet alleen denk ik, Sony zal ook veel details bekend maken rondom hun nieuwe online service wat denk ik ook veel aandacht zal trekken mits Sony het goed voor elkaar weet te krijgen. En tsja gezien de enorme toppers die op de ps2 kwamen maak ik mij dus niet druk om de games die op de Ps3 komen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2006
  15. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony en Nintendo zullen hun nieuwe console tonen.

    Micrsoft zal wel wat extra functionaliteiten van xbox live aankondigen denk ik.
    Videochat en integratie van een online-muziekdienst bijvoorbeeld. Ook de hd-dvd add-on en dan enkele coole games. Gears of war kijk ik echt naar uit.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, gears of war!_O_ Maar ik kijk feller uit naar halo 3!:9 Dat is het grootst aangepakt project van Microsoft, dat is het spel dat iedereen moet laten overtuigen van de kracht van xbox 360... Ik kan niet wachten om daar beelden van te zien!_O_
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja ik weet het niet met Halo3, aan de ene kant kan ik echt niet wachten op deel 3 maar aan de andere kant wacht ik het eerst wel af, want we weten dondersgoed dat Halo 2 een en al overdreven hype was en dat het niet de kwaliteiten haalde die men verwachte. Afwachten maar :)
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    waarom staat deze bij de 360 hardware, en niet bij actualitijtensportETC

    sorry voor de oftopic
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Omdat het hier gewoon het beste past en hier ook de meeste members komen. Verder staat de xbox360/ps3 of revo toppic ook hier ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle nieuwe consoles zijn op deze e3 speelbaar ... en laten ook enkele van hun launch games zien... MS heeft wel een steepje voor omdat ze wat gepimpte games kan tonen
     

Deel Deze Pagina