Vlak voor de release van de film (begin augustus in NL) komt de officiele Superman Returns Game uit. Na een paar zeer teleurstellende Superman-games (Man of Steel en Shadow of Apokolips) hoop ik nu op een game die kwalitatief op dezelfde hoogte ligt als Spiderman 2. De game wordt ontwikkeld door een bedrijf van EA, Tiburon. Deze developer heeft nog niet tot geen ervaring met dit soort games, dus laten we hopen op een verassingshit! De game wordt uitgebracht op alle consoles en handhelds (hoe kan het ook anders met EA?!) In de loop van volgende week wordt een trailer uitgebracht, waarvan de onderste pic al een render is.
Ben geen superman fan maar ziet er wel erg leuk uit. Beetje door de stad rondvliegen etc kan wel wat worden .
Lijkt me echt tien keer niets. Heb geen enkele comic game leuk gevonden, tenminste, op Spiderman 2 (PS One, die me nog een paar uurtjes kon boeien) na.
the game lijkt me inderdaad crap net als iedere film game die ik tot nu gespeelt heb.De movie daarin tegen lijkt me wel leuk om te zien (ookal ben ik er niet van plan 7,50 ervoor te dokken)
Ik heb de trailer gezien, en in het begin zie je allemaal dingen de lucht in gaan.(Denk aan auto's en dergelijke.) Dat zag er wel mooi uit vond ik alleen mag die robot wel wat gedetaillerder er uit zien. (Weet niet hoe je dat woord schrijft.)
Lijkt me een zeer vette game dat vliegen bevalt me altijd wel Maar komt deze game ook nog naar de 360 of niet?
Ik vind het er echt zeer aantrekkelijk uitzien en ben benieuwd wat we hier nog meer van gaan horen. Hoort dit trouwens niet in het 360 forum?
ja op de oude xbox ook (zelfs al op oude consoles) allemaal potentieel goed .. maar de gameplay was waardeloos
En toch zou het concept leuk kenne zijn soort saint row gta maar dan met superman in de hoofdrol. Maar de demo heeft het nog niet echt maar misschien dat het uiteindelijke spel 100x beter word
ik denk dat ik de enig ben die dit soort games leuk vindt, ik denk dat het spel wel zal gaan floppen, maar niet voor mij. ik vindt leuk. tis geen top-game maar wel vermakelijk.