ik weet niet wat jullie ervaring is met clans e.d. maar om ff op stefan te reageren over het aantal leden van een clan... bij RBS, GR1, GRisland thunder heb ik in meerdere clans gezeten, bij de meeste was het een beetje amateuristische allemaal, bijvoorbeeld bij RBS; dan kan je ook met 8 VS 8, en dan had de clan ongeveer 12-18 members, zodat je allemaal af en toe mee kan doen, het niet té druk is, en er altijd wel mensen online zijn. Maar ik heb ook een poos bij de nummer 1 Squad van europa gezeten, Dutch Forces. En dan merk je meteen het verschil, daar zaten namelijk 16 mensen in de clan, en van die 16 werden 2 sterke teams gemaakt, en die waren ook weer in 2 gedeeld, nu had je dus 4-4-4-4... Met jou vaste team van vier ging je dan trainen, en zorgen dat je super goed op elkaar was ingespeeld, ook ging je met de andere trainen waardoor je ook goed was in een 8 VS 8 match. Met deze clan speelde we 4 VS 4 of 8 VS 8, en door onze sterke trainings methode en goede spelers zijn wij dus 1e van europa geworden (teamcompete.com). Zo zie je dat het aantal members niet echt uit maakt, als je het maar overzichtelijk laat, je iedereen laat spelen, en goed trained...
maar dat is natuurlijk wel alleen voor mensen die fanatiek willen zijn, en je moet natuurlijk wel goed zijn in FPshooting...
binnekort zal ik met mijn clan komen, maar de meeste zitten nog met een xbox 1 dus...
EDIT:// @ SEFA clan: zijn jullie het vervolg van de clan op RBS BA of niet? Want die naam wordt al gebruikt
Laatst bewerkt: 24 feb 2006