Microsoft komt dan uiteindelijk toch met een handheld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron:Gamer.nl

Wie heeft het nieuws al gelezen?

Ik ben erg benieuwd wat ze op 2 maart zullen aankondigen. Ik hoop echt op een handheld van Microsoft aangezien ik daar al jaren op wacht.

Heb al meerdere malen op het punt gestaan een PSP of een DS te kopen maar twijfelde toch en hoopte stiekem op een handheld van Microsoft. Is het nu eindelijk toch zo ver?

Waar hopen jullie op?

Ik hoop dat je ermee kunt browsen op het internet, mp3's beluisteren, oude Xbox games mee kunt spelen, DVD's bekijken en natuurlijk een hoop nieuwe innovatieve games (misschien touchscreen?).

Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
  3. Thamaster

Thamaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als dat ding zou komen zou het tch nie een gat in de markt zijn

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja Ms heeft gezegt dat ze zich niet zullen richten op de handheld markt voor de komende tijd dus ik denk van niet.

Maar goed ze zullen toch nooit kunnen concurreren met Sony en al helemaal niet met Nintendo op dit gebied, met alle respect naar MS hoor

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Heb jij een glazen bol dan.. Misschien word het wel beter en goedkoper als de PSP. en hoef je geen 400 euri te betalen voor een MS Handheld met een 1gb stick

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ze moeten wel iets verdomd goeds maken .
    anders slaat t nooit aan.

Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Als MS met een handheld komt hebben ze een te grote achterstand op Sony en al helemaal op Nintendo. En denk je nou echt dat de handheld van MS goed gaat verkopen? Nou in Japan in ieder geval niet, dus daar kunnen ze wel inpakken.En je betaalt nu 300 euro hoor voor een psp met een 1GB stick...._0/

denk het niet, de technologie van de psp is gewoon erg indrukwekkend te noemen voor handheld begrippen

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is voorlopig kansloos op de handheld markt. Ze gaan echt niet iets uitbrengen wat niet rendabel is.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op verzoek. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina