Zijn er mensen die een Xbox 360 geimporteerd hebben uit Amerika? Ik zou graag willen weten bij welke online shop je dat gedaan hebt, wat er bij komt kijken en waar je je games koopt, ik kan geen topic vinden dat specifiek over het import verhaal gaat. Verder vraag ik me af of microsoft NL de garantie afhandeld? Ik ga namelijk over een paar maanden naar de US of A en ik zit te denken een 360 mee te nemen, dus alle ervaringen van iedereen zijn welkom!
Hier is het spul ook te koop. En als je hem importeert dan heb je een NTSC Xbox. En als er dan iets mis gaat dan heb je geen garantie in Nederland, maar moet je hem opsturen naar de VS.
Zolang ze je bij de douane niet pakken hoef je ook geen 19% te betalen Maar dan zit je met verzending, garantie etc. Voor die "paar" euro meer zou ik hem hier halen. Als je gezeik krijgt ben je de klos
Toen ik m'n psp uit Canada liet komen heeft die zaak speciaal het pakketje in een wekkerradio doos gedaan en de waarde van het artikel op 40 euro gezet, zodat ie niet bij de douane zou worden gepakt. Van heeel veel mensen die em op het psp forum importeerden destijds werd binnen 3 week een leuk briefje van de douane langs gebracht, dat ze nog even 70-85 pleuro konden ophoesten
Zou het niet doen, want dan moet je ook al je spellen importeren. Op een gegeven moment worden spellen dan goedkoper in NL en dan moet je blijven importeren.
Mja, de prijzen in de US blijven ook niet altijd hoog lijkt me? Plus games komen er maanden eerder uit!
Hij gaat toch naar de US, dus waarom roept iedereen 'niet doen'? Als hij over een paar maanden in de US is, dan heeft hij daar garantie? Als zijn Europese Xbox kapot gaat, heeft hij geen garantie in de US..
Tja ik zou het ook niet doen hoor.......... maar ja it's your choise Je kan er ook daar één kopen en dan weer verkopen als je terug gaat dan koop je hier een pal
Dacht niet dat dat enig verschil zou maken. Maja hangt dan af hoe streng ze op shiphol zijn als je door de douane komt met je 360 maar dat = duidelijk Maja al dat gemieter voor 60 eurotjes als je niet wordt gepakt
Dat is dus als het goed is niet meer zo. De releasedates van games worden tegenwoordig zo'n beetje wereldwijd gedaan (ok, een enkele week vertraging ertussen). Het is hetzelfde als de 360 zelf zeg maar.