1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    [​IMG]

    Uitgever
    Microsoft

    Developer
    Rareware

    Release datum
    Xbox 360
    Reeds verschenen

    Belangrijke Features
    Coöperatieve Multiplayer
    In-game Dolby Digital
    Online Multiplayer


    Deel 2 van de Kameo thread.
    In mijn ogen was Kameo toch 1 van de betere lauchtitels van de Xbox 360.
    Het is wel een spel wat een kwestie van smaak moet zijn, niet iedereen zal het stijltje van Kameo leuk vinden. Ik echter heb er veel plezier van gehad. En van de spellen die ik tijdens de launch gekocht heb is dit ook eigenlijk de enige die ik nog steeds speel.

    Bron: xboxworld
    Op de frontpage is meer informatie te vinden over Kameo waaronder:
    XBW Review: Kameo - Elements of Power
    Gameplay filmpjes: Chilla en Deep Blue
    Trailer Kameo
    Gameplay filmpje: Pummelweed

    Paar sfeervolle afbeeldingen
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deel 1 van de kameo thread kan je hier vinden
     
  2. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze denk ik kopen.Heb nu alleen nog condemed die heel erg vet was:)Maar is deze game echt de moeite waard?Ik vond de demo wel erg leuk en mooie graphics:pMaar ik hoor dat ie zo kort is?
     
  3. Burnalot

    Burnalot ~Advance Warfighter~

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het spel kort maken... als je er als een gek doorheen loopt heb je het spel binnen tien uur uitgespeeld maar als je er de tijd voor neemt en echt alles probeert te verzamelen dan kom je al gauw op 20 uur uit... Ik heb er in ieder geval uren plezier mee gehad.. Ik mis nog steeds 2 Elemental Fruit...!
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is niet echt kort, maar wel makkelijk. Deze Game is zeker wel de moeite waard om te chekken. En als je de Demo leuk vond zal je de Game zelf nog veel leuker vinden. Veel mooiere omgevingen, meer vrijheid, meer Elemental Warriors (10) etc. Er valt een hoop te zien en de graphics zijn top. Grote veldslagen die groter zijn dan ze op de screens lijken, waar 100en mannetjes actief zijn. Ik zou hem toch chekken, als je de Demo mooi vond. Ik heb er in ieder geval erg van genoten.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het spel is wel degelijk kort, zeker als je kijkt hoe verslavend de game wel niet is en dat het spel zo voorbij is :mad:. De sfeer is goed en de muziek is van hoge niveau, dit is voor mij een geslaagde titel. Btw: dit is toch wel de kleurrijkste game die ik ooit heb gespeeld :)
     
  6. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit weekend dit spel weer eens spelen....ik heb hem allang uitgespeeld maar moet nog alle costumes halen en nog heel veel elemental fruit:mad:
    maarja,heb ik weer effe wat te doen:D
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem gister binnengekregen voor 32,- en speelde het een paar minuutjes en het bevalt me wel. 3 uur geleden er echt aan begonnen. Super mooi kleurrijk spel, vooral vond ik het vet met dat paard! Duizenden trollen waar je door heen reed en overal chaos en geschreeuw!

    Heb nu deze elemental power vechters onder mijn beschikking:

    -Pummel Weed
    -Rubble
    -Ash
    -Major Ruin (sinds net)

    Ik moet zeggen dat Ash me heel erg goed bevalt qua snelheid en kracht. Ook moest ik erg lachen om Rubble met zijn soort van mitrailleur van stenen waarna hij ze weer allemaal op zich kreeg om zo weer een lijf te vormen. Ik zit nu bij de Water temple. Erg indrukwekkend allemaal. Wat ik ook mooi vind is dat je tegen een soort schaduw moet vechten om een elemental baby te krijgen, maar dan moet je eerst een soort witte skelet schaduw schoppen om zo in hem te kruipen. Dan zie je alles een soort zwart wit paarsig, Echt mooi gedaan vind ik dat. :)
     
  8. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 32 euro?? Hoe doe je dat? 2e hands?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jep, en hij doet het perfect. :)
    Psst: Ontopic nu ^^
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Tweede deel alweer, ik voel toch een steekje van trots. :cool:

    *Verder niks te melden heeft
    *Houdt bek dicht
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Humor _O_

    Maar ik heb nu ook een nieuwe skin gehaald voor Rubble, zijn er nog meerdere skins te vinden voor characters en hoeveel kan je er krijgen per element? :)
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Per warrior is er één extra skin, en Kameo zelf heeft er totaal 3 dacht ik. :)
     
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leukste om grade A te halen, vooral op Thorn's castle. dit is zeker mijn favoriet. erg leuk dat je van een G een A kunt maken. wel jammer dat het lang duurt.
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1765917&postcount=1075
    Ik heb alle elixirs. De laaste had ik perongeluk gevonden en deze was best wel moeilijk te zien. Hij ligt in snow village bij zo'n huisje ( ik kijk vanmiddag wel ff hoe het huisje heet!) maar je moet in elk geval een jump nemen met major ruin;)
    __________

    Ik snap echt niks van die raadsels

    Kan iemand wat ze bedoelen met: across the void, along the branch, my sign lies neat the avalanche
    Dat is op die bordjes met vraagtekens in snow village
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem sinds de release, en uitgespeeld. Toch speel ik het spel nog regelmatig, ben weer overnieuw begonnen. Voor mij persoonlijk is dit de beste launchgame voor de 360, het spel wordt door de bladen imo wat ondergewaardeerd.

    Mijn zus is ook een gamer en kwam de Xbox360 ff checken. Ik heb al een hoop games, maar deze maakte op haar het meeste indruk (nee, ze houdt meer van fighters en racegames dus daar ligt het niet aan). Grafisch vind ik het een topgame, gameplay is lekker afwisselend. Hij is wat kort, maar ik heb liever 15 uur kwaliteit dan 60 uur troep. Voorlopig nog altijd het beste spel op de 360 voor mij. Tot GR:AW uitkomt dan (hoop ik haha)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit vast!! Na de tweede walrus in Snow Temple heb ik alle vuurmannetjes verslagen. Vervolgens met Chilla omhoog en Major Ruin afvuren naar de ijsmuur aan de overkant. Elke keer als ik dan transformeer, staat Chilla de verkeerde kant op, waardoor hij zich niet vastgrijpt en naar beneden lazert!! :mad:
    Iemand?
     
  18. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je het niet goed,hou je de klimknop wel ingedrukt????
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kevf
    wanneer chilla naar beneden dondert moet je heel snel op de R-trigger drukken oftewel timen ;)
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game. Ik speel 'm steeds bij m'n neefje, omdat ik zelf nog geen 360 heb. Ik ben nu net in de Water Temple. Toch wel de beste launchgame die ik tot nu toe gespeeld heb.
     

Deel Deze Pagina