Rockstar Games Presents Table Tennis...voor de XBOX360, publisher:Rockstar developer:Rockstar genreport release datum:26 mei 2006
Eerst dacht ik dat ik het fout las: Rockstar die een taffeltennis game maakt Kom maar op met Gta Holland
trinko keen, of hoe je die naam ook schrijft ik heb vroeger heeeel vroeger tegen hem een keer gespeeld voor de lol. en als ik 1 punt kon maken dan kreeg ik zijn rubber van zijn batje en ik had 1 punt
Ben benieuwd, deze word exclusief voor Xbox 360, maar waarom staat dat niet op t hoesje??! Rockstar staat garant voor kwaliteit, maar je kan niet een spel van het GTA kaliber verwachten. Zullen de topmensen van Rockstar ook wel aan GTA 4 werken! Toch sowieso om in de gaten te houden
voor zover dat kan met een tafeltennis game....lijkt me wel een vet spel te worden (vooral voor die prijs)
rockstar zegt dat de 40 euro een goeie prijs vinden, omdat het spel niet de speelduur heeft van GTA, die ze wel 60 euro waard vinden! Klint goed, had UBISOFT king kong wel voor €20,- morgen verkopen
De plaatjes zien er niet onaardig uit, maar het idee! Tafeltennis van Rockstar Games, echt leuk joh! En voor die prijs kun je hem niet laten liggen (als je tenminste van die sport houdt)....