The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Bethesda Studios
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Release datum: 24 Maart 2006
    Genre: Role Playing-Game
    Online speelbaar: Nee
    Aantal offline spelers: 1


    Bethesda:
    Boxart
    [​IMG]


    [​IMG]

    IGN:
    [​IMG]

    Teamxbox:
    [​IMG]


    Rassen

    Orc
    [​IMG]


    Breton
    [​IMG]


    Imperial
    [​IMG]


    Redguard
    [​IMG]


    Nord
    [​IMG]


    High Elf
    [​IMG]


    Dark Elf
    [​IMG]


    Wood Elf
    [​IMG]


    Argonian
    [​IMG]


    Khajit
    [​IMG]

    Statistics
    (Verschil met TES Morrowind)


    Map:

    [​IMG]


    IGN:

    [​IMG]

    [​IMG]


    Media:

    IGN Oblivion Trailers
    IGN Oblivion Images
    IGN Oblivion Preview
    IGN Oblivion Hands-On


    Skills:

    Combat Arts
    Magic Arts
    Stealth Arts
    Birthsigns

    [​IMG]

    Elder Scrolls IV Oblivion Collectors Edition

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Eigen Mening:

    14 Februari 2006 - Nu er zoveel over deze prachtgame bekend is, kan het volgens mij niet meer mis gaan. De prachtige omgeving, bekende acteurs die hun stem verlenen, epische soundtrack en een uitgebreid skill-systeem.
    De enorme wereld die je bewandeld in The Elder Scrolls IV Oblivion is prachtig om naar te kijken, maar nog mooier om te beleven! Binnenkort, ligt hij hopelijk in de winkels voor zowel PC als Xbox360.
    Ik kan in ieder geval niet meer wachten om mijn personage te maken zoals ik wil!


    15 Februari 2006 - Na heel wat gediscussier in dit topic over de releasedatum zijn we nog niks verder gekomen! De releasedatum is nog niet bekend, ondanks dat site A dit beweert. Vervolgens komt site B met weer een ander verhaal. Zo gauw er iets bekend is, ik lees het of krijg het door via iemand anders dan zal ik, of iemand anders dit bekend maken. Tot die tijd moet je gewoon nog even geduld hebben.


    22 Februari 2006 - De release komt steeds dichterbij, en net als alle anderen kan ik niet wachten tot deze game uitkomt. Ik denk dat het niet meer fout kan gaan met deze game, na alle filmpjes, screens en 'Devolepment Diaries'! En nu ik alles weet over het vampier zijn in Oblivion sta ik te popelen om te veranderen in een vampier, en anderen lekker op de huid te zitten!


    4 Maart 2006 - En de releasedatum is eindelijk bekend. Geen uitstel meer, dus we weten wanneer we hem binnen kunnen halen!


    11 Maart 2006 - Deeltje 4 van het topic is bijna in zicht, net als Oblivion zelf. CHiL is toch wel de gene geweest die met de meeste info kwam, en die de meeste kennis heeft over The Elder Scrolls IV Oblivion.
    Daarom mag hij van mij The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4] aanmaken.
    Aan iedereen, veel plezier met Oblivion!

    Na kort overleg gaan we gewoon verder in dit topic en CHiL zal hoogstwaarschijnlijk een helptoic aanmaken.

    En na een ander kort overleg gaan we met een nieuw topic verder! 8)

    Wie in dit topic durft te zeggen dat Oblivion hem niks lijkt wordt meteen, zonder excuus ge-executeerd. Bij wijze van spreken dan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Oblivion lijkt me niks:D Het lijkt me Super . De hel is nog nooit zo mooi geweest
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nu vraag je er om! :D
    En eerste post of niet, dat maakt niks uit. ;)
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Official xbox magazine review= 95%, misschien ga ik hem toch maar halen voor me pc, morrowind vond ik alleen een beetje moeilijk, hopelijk is dit wat minder moeilijk en wat opener voor de mensen die geen die-hard rpgers zijn, want morrowind was voor mij na een tijd gewoon een hel, alhoewel ik de speelwereld en de grafische kant erg bewonderde

    hier link naar gamerankings: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927345.asp
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion lijkt je niks???

    waar gaat het heen met de wereld:mad:
    :p
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga natuurlijk wel voor de Elder Scrolls IV Oblivion Collectors Edition.
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet op Live kan met dit spel.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens van de nieuwe team diary zijn nu eindelijk te zien. Zoals verwacht de panoramic screenshots die we gisteren al zagen, maar ook screens van de editor.
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Here is a sampling of the many landscape items one might encounter during their adventures in TESIV: Oblivion

    35,544 shrubs and bushes

    67,730 Plants and Mushrooms

    94,013 Trees and Fallen Logs

    395,696 Rocks


    wie ze allemaal vind krijgt een cado van me:)
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm ziet er heel gaaf uit hoor je veel over maar ik weet niet of ik zelf dit spel ga halen. Ik ben altijd wat meer van de shooters enzo als het thempo te laag wordt raak ik depri:9 najaa iig maar eens proberen denk ik!!! Wordt een super game in zijn genre
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    oh man wat wil ik deze game graag.
    ik denk dat de week tussen de release van deze game en mijn verjaardag de moeilijkste ooit zal zijn voor mij. ik moest me er laatst ook nog van weerhouden om niet stiekem GRAW te kopen.
    hebben jullie misschien nog tips voor mij om die ene week door te komen?
    wachten is zo vervelend.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  13. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten op oblivion. Hopelijk word er voor dit spel een apart sub forum gemaakt op deze site. Morrowind had dat eigenlijk ook nodig te veel om te bespreken in een thread.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoeveel je de gamerscore kan ophalen met dit spel? Er zijn namelijk gigantisch veel Achievements te halen. Ik vind dat deze game ook wel meer als 1000 is te halen. Je bent er volgensmij zo lang mee bezig om alles te halen dan vind ik 5000 beter als je alle achievements gehaald hebt.

    Ik koop trouwens gewoon de normale versie niet de limited edition. Ik wil namelijk een normaal groen hoesje.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Statistics van elk ras staan nu ook in de startpost, met dank aan CHiL.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik denk dat de game heel erg cool gaat worden!
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom maak ik in de startpost van het helptopic een eigen FAQ waar ik dagelijks de meest gestelde vragen zal in plaatsen. Ik heb nu al 2 pagina's tekst voor die startpost, dus het komt wel goed.

    Weet iemand trouwens wat men in de nieuwe team diary bedoelt met 'West Weald Flora Cont.'? West Weald Flora betekent 'de flora uit het ontboste Westen', maar wat betekent 'Cont.'?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    That's an understatement...

    Ik verbaas me er trouwens wel wat over dat er zoveel LE's nog zijn. Bij Halo 2 bijvoorbeeld was het heel erg moeilijk ze nog te krijgen. Misschien is Oblivion nog niet zó populair, maar toch is het een game die veel mensen willen hebben.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    50 achievements, 1000 punten.



    - PC Gamer (UK editie) heeft Oblivion 93% gegeven.

    - 16 spelers met Oblivion op hun Gamercard.

    - Als je je verveelt kun je hier alle boeken uit Morrowind lezen. Meer dan de helft van die boeken zullen ook in Oblivion zitten.

    - Hier kun je alle boeken in het nederlands lezen. Treborius kun je trouwens vinden op de ElderScrolls forums.

    - Hier vind je alle Deadra princes dat je in de planes of Oblivion zal tegenkomen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz van die russische screenshot heeft die derde dude wel cool armor aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina