Op llamma ( http://www.llamma.com/xbox360/Xbox_360_DVD_Drive_Comparison.htm ) staat een artikeltje waarin 2 verschillende DVD-drives te zien zijn, van Hitachi (oud) en van Samsung (nieuw) Beide drives zitten al in 360's en daarbij komt dat de nieuwere volgens het artikel veel stiller is! Ik heb even gecheckt, en zoals ik al verwachtte heb ik de Hitachi drive, nu baal ik wel dat er een stillere drive is en ik opgescheept zit met die luidruchtige!
Als ze dat doen mogen ze wel net als bij de xbox 1 weer een cadeaupakketje regelen. Worden we weer als vroege vogels zijnde ge"backstabbed". Vind dit eigenlijk wel gelijk aan die prijsverlaging. Ik erger me kapot aan dat lawaai.
Ben ik even blij dat ik nog gewacht heb met het kopen van een 360 ( ok tis dat nog niet mocht van mijn ouders maar toch)
kom aan een beetje extra geluid boeit toch niet? zet je geluid wat harder. Ikzelf heb er geen maar toch
Heb zelf ook een Hitachi en heb er helemaal geen last van hoor. Ik speel dan wel met 5.1 maar goed dan nog
ja ik erger me ook best wel vaak aan dat lawaai xD we worden idd beetje genaait, maar wie heeft er nou al 3 maanden volop gameplezier van de 360
idd als er even geen geluid is, bijv. als je een game afsluit, dan hoor je de drive afremmen, en dan merk je pas hoe veel lawaai het is...
Ik erger me er gewoon niet aan. Valt met name op als er ineens stiltes zijn en dat is als je spellen aan het afsluiten bent of zo. Niet speciaal tijdens een game.
Eerste kopers hebben altijd nadeel, zowel in prijs als kwaliteit. Maar ja dat is de prijs die we betalen om het als eerste te hebben I guess.
Ik heb ook de samsung drive. Ik heb de 360 gekocht midden december. De manufacture date op de 360 zelf zegt 1-12-05. Ik moet zeggen, met dvd's afspelen is hij nagenoeg stil. Alleen bij PGR3 en DOA4 hoor je hem voortdurend draaien. Dit is niet echt storend, als je er niet op let valt het wel mee...
Ik heb hem nu ongeveer 2 weken. Maar het geluid van de DVD drive irriteert mij niet. Ik heb dan ook mijn speaker set lekker hard staan!
Hoe zie je snel, welke DRIVE je hebT? Of heb je al zeker die luidruchtige als je hem met de Release hebt gehaald? *Niet dat ik er last van heb eigenlijk....
volgens mij heb ik een luide want wat maakt dat ding een herrie ik heb hem maar in mn kast gezet met de deur op een kier dat ik hem niet zo erg hoor want die dingen maken best wat kabaal
nou lekker ik heb dus net als bij de xbox 1 de "slechtere" drive kloote zooi ! Ik wist dat ie veel geluid maakte maar erger me er niet aan alleen nu ik weet dat er een stillere is vind ik dit dus weer een naai streek !! maar is het eigelijk wel een groooot verschil of het verschil tussen cola en pepsi ? PS bij de xbox 1 was de samsung ook beter dus waarom testen ze ze niet eerst !? eigelijk ben ik nu best wel weer teleur gestelt in MS !