The Godfather; the game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DonOne, 20 mrt 2006.

  1. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schande dat er nog geen tread is voor deze game. Hij ligt morgen in de winkels en er is nog niks over te lezen hier op 't forum....
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook raar vind is dat je hem nog niet kunt bestellen voor de 360 op online shops.

    Volgens mij is morgen alleen de XBOX en ps2 versie uit.

    De 360 zal later komen lijkt mij!
     
  3. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom post je zo`n nutteloze post maak dan zelf een startpost voor yhe godfather hier hebben we ook niet veel aan
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik weet niet exact wat ik van dit spel moet verwachten,maar er zit in iedergeval veel tijd en geld in.....
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    op verschillende fora wordt al gemeldt dat het spel verschrikkelijk kut moet zijn. Besturing gaat nergens over en grafisch achterhaald. Ik zou er ook niet vanop kijken hoor... ben tot nu toe weinig filmgames tegengekomen die de moeite waar zijn.
     
  6. DonOne

    DonOne |)()|\| ()|\|3

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen alleen de ps2, pc en xbox versie. De 360 versie komt in Juni. Best jammer. Maar gelukkig heb ik m'n ouwe xboxje bewaard :):):)
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, ik had gelezen dat hij 'in de maak was' maar dat hij morgen al gereleased zou worden wist ik niet.
    Ook heb ik er verder weinig info over gehoord wat misschien geen boekdelen spreekt over het spel, maar me toch dat beetje extra kritisch maakt.

    Hier zijn alvast wat screens van de 360 versie die een snelle 'search' me opleverde:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De developers lijken er nogal fier op te zijn dat alles zo authentiek mogelijk is, van de auto's tot de omgevingen. (Little Italy)
    Hm, ik vrees en ben redelijk zeker dat het spel de klassiekerstatus die de film bereikt heeft nooit zal halen. Dat is misschien wel spijtig, want met zulk goed verhaal en interessante 'mob setting' als vertrekpunt zou het met voldoende geld, tijd & kennis zeker een erg goed spel kunnen worden.
     
  8. Yoshi Power

    Yoshi Power Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    geld - ja
    kennis - ze hebben al veel games gemaakt
    tijd - nee, want tijd is geld volgens de producer, EA

    Ik denk dat ze met die spel mafia voor de pc niet kunnen overtreffen helaas, deze titel hadden ze moeten doorschuiven naar ubisoft of een andere developer.
     
  9. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste indrukken zijn best geinig moet ik zeggen... Echt een beetje GTA achtig. Ik vind het wel leuk.
     
  10. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de game opzich wel leuk. Lange termijn heeft het niet echt. Graphics vallen ook tegen.
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  12. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar daar staat nu ook al een 6,5 bij... ( usa today )
    Lijkt toch weer op een slechte game.. Zo zonde hoop dat dit de reputatie van de film niet verpest want die is gewoon ijzersterk.
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN 7.9 Gamespot 8.1
     
  14. yeeahroen

    yeeahroen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal leuke cijfers, maar niet geweldig...en dat had deze game wel kunnen worden volgens mij.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm eventjes op de PC gespeeld maar ik verlangde gelijk weer terug naar Mafia. The Godfather is een perfecte basis maar EA heeft het niet echt leuk gedaan naar mijn mening. Mafia is leuker :)
     
  16. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    is misschien leuk voor de fans maar verder ben k bang datr t maar een kansloos spel is..
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    *kuch* vooroordelenthread *kuch*
     
  18. Pranger

    Pranger Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over The Godfather the game Limited Edition.
    Weet iemand of de Xbox versie overal te koop is op 23 maart?

    Heb op internet gekeken, maar alleen Free Record Shop heeft de Limited Edition, maar alleen op PS2
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    had me er op verheugd, na mafia nog zo spel. maar alle gasten die de pc versie hebben gespeeld vinden hem kut.. Lelijk , kut besturing...

    ja jammer
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alleen voor de PS2 de LE en de gewone xbox versie is in sommige winkels nu al te koop.
     

Deel Deze Pagina