[XOne] Morrowind Helpthread [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Cygnum, 20 mrt 2006.

  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn alweer toegekomen aan het zesde deel van de Morrowind Helpthread. Ook al is het derde deel van The Elder Scrolls al lange tijd uit, Morrowind is nog steeds mateloos populair, en hier kun je terecht als je hulp nodig hebt in het spel. Zit je ergens vast, kom je er niet meer uit of kun je iets niet vinden, vraag het dan hier.

    Vorige delen:
    Morrowind Help Topic Deel 1
    Morrowind Help Topic Deel 2
    Morrowind Help Topic deel 3 (Übergrote Morrowind helpthread)
    Morrowind Help Topic deel 4
    Morrowind Help Topic deel 5

    Overige Morrowind Threads:
    Morrowind Game Of The Year Edition

    Morrowind @ xbw Frontpage
    Morrowind Preview
    Morrowind Review

    Nuttige sites:
    GameFaqs
    , voor walkthroughs en andere faqs.

    The Unofficial Elder Scroll Pages, boordevol informatie over Morrowind, zeer uitgebreid (Met dank aan Benneke).

    Gelieve deze thread schoon en on-topic te houden. Alleen posten als je een vraag hebt of iemand wilt helpen. Dus niet: "Wat een klotespel", "kijk eens hoe goed ik ben" of "ik weet het niet"!! Off topic zal worden verwijderd en waar nodig beloond worden met een OW.
     
  2. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    maar ik heb wel een vraag: bij een van de questen in t begin moet je naar mijnwerkers ozo geloof ik daar ben ik nooit verder gekomen omdat ik er niks van begreep weet iemand waar ik heen moet en wat ik daar dan moet doen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2006
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Is dat die quest dat je naar een mijn moet omdat daar 2 bad-guys zitten die je moet vermoorden?

    quest van de fighters guild in balmora geloof ik

    anders moet je wat duidelijker zijn ;)

    maar als dat hem is:

    Gewoon balmora aan de zuidkant verlaten... daar loopt een rivier... die richting zuiden volgen en je komt vanzelf bij die mijn (aan de rechter kant van de rivier)... de mijn ligt heel dicht in de beurt van de hangbrug over die rivier.

    dan ff die mijn in.. zoek die 2 mannen... vermoord ze, terug naar de fighter guild... job done..
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat 1 van de eerste fighter's guild quests? Zo ja, loop langs de Odai river, vanaf Balmora naar het zuiden, en net voor de loopbrug zal je rechts een eggmine zien met 2 mijnwerkers rond een kampvuur bij de ingang. Als ik het me goed herinner hoef je alleen in de eggmine te gaan en 3 smugglers te doden, heel simpel. Lees altijd goed de opdracht, en desnoods de quest log in je journal.

    EDIT: Oops, dahouseman was me voor.
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou je wat specifieker kunnen zeggen voor welk guild je die opdracht aan 't doen bent. De opdracht komt me wel bekend voor, maar ik kan hem niet zo een twee drie plaatsen.

    In eerste instantie moet ik denken aan een opdracht voor de Fighters guild om een aantal bannelingen aan te pakken die zich schuilhouden in een mijn bij Caldera.
    Als het deze quest is moet het als volgt:
    Je moet naar Caldera lopen vanuit Balmora. Vervolgens door Caldera heen lopen.
    Op een gegeven moment kom je een splitsing tegen. (de vrouw met de Boots of blinding speed is ook hier ergens te vinden)
    Volg het bordje dat naar de Ebony mines wijst. Na weer een stukje lopen zul je een wood elf zien staan. Je kunt met hem praten. Echter bij het kiezen van een van de onderwerpen zal hij je aanvallen. De rest van de bende zit in de grot erachter.

    Als het een andere quest is moet je dat even zeggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2006
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet de andere kant op? Die vrouw staat geloof ik niet op het pad waarlangs je moet passeren voor die quest. Je moet alleszins het pad volgen waar de naked nord staat (een witch heeft hem geparalysed en heeft alles meegenomen).
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Daarom ook 'ergens te vinden' ;)

    Ik weet nog dat ik haar helemaal toevallig tegenkwam.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Even opgezocht op UESP:

    Als het de Balmora quest is:
    Als het de Caldera quest is:
    Telvanni Agents komt net na Shulk Egg Poachers, dus het is extra verwarrend.
     
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ja dat was hem jongens ik wist het niet meer zo goed maar iig bedankt
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom wat berichtjes verwijderd. Mensen die nu nog aanmerkingen hebben op de gang van zaken dienen te klagen bij de administrators, niet in een thread. Het staat duidelijk aangegeven dat off-topic zal worden verwijderd.

    Nu weer verder met het beantwoorden van vragen.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij hadden de posts van chil en mij toch alles te maken met Morrowind.

    /Mod Nee dat was het niet, het ging niet over problemen met het spel, maar over problemen met de thread. Case closed - Cygnum

    Oke. Maar ik blijf die vervolgdeeltjes niet bepaald bevordelijk voor het overzicht vinden.
    Over naar interessantere dingen. Wie heeft er nog een brandende vraag over Morrowind?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm waar was dat stuk ook alweer. dan loop je over een open veld en dan komt er een god bij je. weet iemand dat nog, met deze kleine hoeveelheid aan aanwijzingen :9
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De enige goden die ik ben tegengekomen waren onderdeel van de mainquest. En allemaal ergens binnen.
    Misschien (als je de GOTY edition hebt) ergens op Solstheim, maar bij mijn weten niet in de standaard versie van Morrowind.
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja goty is niet standaart. ach zo belangrijk is het niet
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    uesp.
    Wat bedoelen ze precies met "(you cannot receive the weapon after 45 days)" kan je de goldbrand niet meer krijgen na 45 dagen of werkt die cheat die er bij staat niet meer na 45 dagen?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de quest hebt gestart en je wacht 45 dagen, dan is het onmogelijk om nog aan het wapen te geraken. Tenminste, zo interpreteer ik het.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een precies locatie van Rufinius Alleius hij moet in de grand council chambers zijn maar ik kan hem niet vinden.

    Edit: ik heb hem laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opnieuw begonnen en ga de quilds/houses 1 voor 1 af zo dat mijn journal een beetje overzichtelijk blijft. Ik heb nu de Fighters quild gehad en weet niet welke ik nu ga doen. Dus;
    1-Welke quilds of houses vinden jullie het leukst?

    2-Er was volgens mij een hous waar je je eigen huis kon krijgen welke was dat?

    3-De arena kan je daar nou zelf ook vechten zo ja hoe?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    alles houses krijg je je eigen huis.

    persoonlijk vindt ik telvani het leukste house om te doen alleen je huis staat helemaal kut. midden op de map zeg maar je komt er nooit.

    hlaalo heeft het huis wat mijns inziens het best ligt, net onder balmora.

    kan even niet op de naam komen maar de quests dat je mensen moet vermorden camora iets heten ze. dan krijg je aan het einde ook een uniek wapen (black hands dagger)
     

Deel Deze Pagina