1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kun je terecht voor hulp met The Elder Scrolls IV: Oblivion, een open-ended free roaming role-playing game sinds begin 2002 in ontwikkeling bij Bethesda Softworks. Zit je ergens vast, kom je er niet meer uit of kun je iets niet vinden, vraag het dan hier!
    Als je een vraag hebt over de vele quests in de game, kan je in het Quest draadje.


    [​IMG]


    Voor degene die geen idee hebben waarrond deze game draait: Neem een kijkje in de volgende threads:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81687
    De startpost is voorzien van basic info.

    http://www.elderscrolls.com
    Officiële site van de game. Screens, diaries, eerste in-game boeken, skills en attributes.

    http://www.oblivionicus.org
    De unofficial Oblivion FAQ. Hier staat alles, weliswaar in het engels, wat over de game geweten is. Er wordt veel gespeculeerd, maar de info die van de werkelijkheid afhaakt, zal ongetwijfeld in de nabije toekomst worden aangepast.

    http://xbox360achievements.org/content/view/88/107/
    Alle 50 Oblivion achievements.




    Voor degene die in het bezit zijn van Oblivion: Lees diagonaal de volgende FAQ die bestaat uit vragen die vroeger vaak werden gesteld en/of in deze thread al vaak werden gesteld:

    V: Hoe een skill verhogen?

    A: Je skill kan je verhogen door hem simpelweg veel te gebruiken, door training te kopen van een trainer of door bepaalde boeken te lezen.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Hoe een attribute verhogen?

    A: Train de skills die van dat attribute afhangen (bv. de skill ‘heavy armor’ hangt af van de attribute ‘endurance’). Als je 10x een skilllevel bent gestegen met willekeurige skills, zal de game teken geven dat je moet slapen om vervolgens wakker te worden met een algemene level-up. Je level zal niet alleen gestegen zijn, maar je mag ook nog eens 3 attributes aanduiden die je wil doen stijgen. Als je bv. 4x ‘heavy armor’ hebt doen stijgen alvorens je level up, krijgt ‘endurance’ nu een ‘extra bonus’, namelijk een ‘2x’ bonus, waarbij hij i.p.v. 1 attribute punt verhoogt, er 2 verhoogt.
    Train dus veel 1 bepaalde skill, zodat je na je level-up een dikke bonus krijgt op het attribute waaraan die skill vasthangt.
    (Moeilijk uit te leggen, maar erg simpel in-game)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Hoe werkt het skillsysteem en welke skills moet ik kiezen voor mijn speelstijl?

    A: In Oblivion is er een kleine wijziging in het skillsysteem. Nu kies je bij character creation 7 ‘major skills’ en worden alle andere skills automatisch ‘minor skills’.
    Ieder ras heeft vaste skill bonusen in het begin van de game (check goed de stats bij character creation). Als je je dus wil concentreren op marksman (boogschieten), en je hebt geen specifieke raskeuze voor ogen, neem dan een ras dat standaard een bonus heeft in die skill. Je neemt dus het best een Wood Elf (+15 marksman) en in extremis een Dark Elf (+5 marksman). Check de handleiding voor alle skillbonusen.
    Alleen major skills bepalen je level. Stijg 10 major skilllevels en je zal in het algemeen 1 level stijgen. Jammergenoeg hebben de minor skills niet als gevolg een algemene level-up. Let dus op welke 7 major skills je kiest bij character creation, want dat zijn degene waarop je je logischerwijze zal (moeten) focusen in je avontuur.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Waarom gaat mijn character zo traag vooruit?

    A: De snelheid van je character hangt af van je speed attribute. Krik deze attribute omhoog door de skills te verhogen die ervan afhangen. (Athletics, Acrobatics en Light Armor)
    TIP: Als je bijna nooit stealth/sneak gebruikt (linker thumbstick button ingedrukt houden), ga dan naar options en zet ‘always run’ op ‘yes’. Nu zal je i.p.v. stappen altijd lopen. Je maakt weliswaar meer geluid.
    (Dit was zo bij Morrowind, ik heb geen idee of het ook bij Oblivion mogelijk is)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Hoe werkt het spellsysteem?

    A: Hoe casten?
    • Cast when used: je cast een spelleffect met een wapen.
    • Cast when strikes: je schiet met je handen/staf het effect af op je vijand, bv: vuurbal.
    • Constant effect: als je een amulet/ring draagt met een spell effect als constant effect, dan zal zolang je het voorwerp draagt, je character voortdurend door een bepaald effect worden beïnvloedt. Bv: resist fire damage
      constant effect => je zal constant deels immuun zijn tegen vuur aanvallen.

    Op welke manier kan een spelleffect worden gecast?
    • Cast on touch: je moet recht voor je target staan, en dan je spell casten. Bv: cure common disease on other.
    • On self: de spell heeft alleen effect op jezelf. Bv: restore health 5 pt. on self.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Wat is een guild?

    A: Een Guild is een school/organisatie van strijders en magiërs. Je kan je bij een Guild aansluiten. Bijvoorbeeld 'The Dark Brotherhood'.
    Dat is een Assassins Guild. Daar krijg je bijvoorbeeld poisened appels om mensen te vermoorden. Bij de Thieves Guild kun je terecht om je gestolen goederen te verkopen en om je bounty illegaal te laten kwijtschelden. Vanuit een Guild krijg je opdrachten en 'requests', verzoeken van anderen dus. Hoe meer quests je uitvoert, hoe hoger je in de rangen stijgt, des te meer voordelen je krijgt zoals ‘het krijgen van zeldzame wapens/items’. In een guild kun je goedkoop training kopen van de guild members. De skills zijn wel relevant voor de guild. Bv. Sneak kun je laten trainen bij de Thieves Guild. (Met dank aan Willem, Avhaha en Ormagon)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Waarom is mijn fast-travel map bijna helemaal zwart?

    A: In het begin van de game kan je alleen naar de 9 grootste steden fast-travellen. Om de andere gebieden zichtbaar te maken op de map, zul je eerst naar die gebieden te voet/te paard moeten reizen.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Kan ik dat irritante kompas uitzetten?

    A: Nee, Bethesda gaat ervan uit dat je sommige quests, waarbij bepaalde NPC’s zich constant verplaatsen, niet kan uitspelen zonder kompas.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Vampirism

    Hoe kan ik een vampier worden?
    Vecht tegen andere vampieren en je hebt een kleine kans om zelf geïnfecteerd te worden door de common disease die vampirism veroorzaakt. Laat de ziekte zich 3 dagen in je lichaam verspreiden en je zal in de derde nacht ontwaken uit een nachtmerie als kersverse vampier: bleek, rode ogen, statboost. Je moet voortaan het bloed drinken van slapende mensen anders zal je langzamerhand in een monster veranderen.

    Hoe is de ziekte te genezen?
    Binnen de 24 uur moet je naar het altaar van de Nine gaan, het activeren en voila. Als je te laat bent, zal je de 'Cure vampire' quest moeten doen. Deze krijg je van 1 van de head mages in de Arcane University van de Imperial City.

    Voordelen
    • Attribute boosts: +5 Strength, Willpower en Agility.
    • Skill boosts: +5 Acrobatics, Athletics, Destruction, Illusion, Sneak, Mysticism, Hand to Hand.
    • Weerstand tegen ziektes, paralysis en niet-geenchante wapens.
    • Elke dag dat je geen bloed drinkt zal je bovenstaande boosts erbij krijgen.

    Nadelen
    • Als je een paar dagen geen bloed drinkt zal je in een monster veranderen en zal je personality sterk dalen.
    • Zwakte tegen vuur.
    • Je zal health verliezen als je op klaarlichte dag rondloopt wanneer je 24 uur niets meer hebt gegeten. Het aantal health dat je verliest zal dag na dag verhogen zolang je geen bloed drinkt. Dit effect wordt verminderd als het buiten bewolkt is.

    Speciale krachten:
    • Hunter Eye: Infravision en Detect Life gedurende 30 seconden.
    • Persuasion of the Vampire: Equivalent aan de spell ‘Charm’ waarbij je de disposition van andere mensen tegenover jou verhoogt. Overigens zal je overtuigingskracht met 100% verhoogt worden.
    • Reign of Terror: Equivalent aan de spell ‘Silence’ waarbij ze suf worden en geen spells kunnen casten.

    (Bron: strategy guide, gelekte pagina)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Wat houdt “Alchemy” in?

    A: Het is een discipline of een proces waarbij talloze ingrediënten/materialen geraffineerd worden zodat hun magische effecten aan het daglicht komen om vervolgens verwerkt te worden tot een potion.
    ‘Alchemy’ is eveneens een skill waarmee je de eigenschappen en effecten kunt herkennen van de vele ingrediënten die te vinden zijn in Cyrodiil. Dus hoe hoger je alchemy skill, des te beter je de eigenschappen van ingrediënten zal kunnen bepalen. Het is de kunst om met de 5 beschikbare apparatus of instrumenten in de game met die ingrediënten potions te brouwen.
    Je kan je alchemy trainen door ingrediënten te eten waardoor de eigenschappen (1-4) van dat ingrediënt te voorschijn komen naarmate je alchemy skill verbetert. Ook kan je naar een alchemy trainer gaan om dit proces te versnellen of je kan ook zelf potions beginnen brouwen, maar je zal niet altijd het gewenste resultaat bekomen. De eigenschappen van een ingrediënt kan je bekijken door naar je inventory te gaan, op een ingrediënt naar keuze te staan en bij de beschrijving kan je de zichtbare/voorlopig niet-zichtbare eigenschappen bekijken.

    Eerst en vooral heb je ingrediënten nodig. Die kan je vinden in de natuur (struiken, planten, paddestoelen), maar je kan ze ook bij barters of apothecaries kopen.

    Ten tweede moet je gebruik maken van minstens 2 instrumenten, de mortar & pestle, maar er zijn ook andere instrumenten:

    • Mortar & Pestle:
      Deze twee instrumenten zijn noodzakelijk om potions te kunnen brouwen. Hiermee kun je 2 of meer ingrediënten mee ‘mixen’.
    • Retort:
      Dit is optioneel en verhoogt de grootte/sterkte (magnitude) en de duur (duration) van positieve effecten.
    • Calcinator:
      Dit is optioneel en verhoogt de grootte/sterkte en de duur van ALLE effecten, zowel positief als negatief.
    • Alembic:
      Dit is optioneel en verlaagt de grootte/sterkte en de duur van negatieve effecten. Als je dus alleen positieve effecten wilt mixen/bekomen zal je dit instrument niet nodig hebben.

    Overigens zijn de instrumenten van variërende kwaliteit. Hieronder de verschillende types met ratio:

    1. Apprentice’s (bv. mortar&pestle): 0.50
    2. Journeyman: 1.00
    3. Master: 1.20
    4. Grand Master: 1.50

    (hoe hoger de kwaliteit, hoe duurder het apparaat, logisch.)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Wat houdt “Enchant” in?

    A: Een proces waarbij je de ziel van een creature/god in een soulgem ‘vangt’ en die ziel vervolgens gebruikt om een magisch effect op een item/wapen/armor te betoveren.
    In Morrowind was enchanten een skill, toen kon je zelf dingen betoveren. In Oblivion is het meer een perk dat je unlockt wanneer je een bepaalde rank in de mages guild bereikt. Bepaalde member zullen vanaf dat ogenblik tegen betaling deze service aanbieden.
    Je hebt hier wel een gevulde soulgem voor nodig. Je hebt 2 manieren om één te bekomen.
    • Gevulde soulgems zijn te vinden in dungeons/caves.
    • Ten tweede heb je de mogelijkheid om zelf een soulgem te vullen. Lege soulgems kan je looten in caves/dungeons, maar je kan ze ook kopen bij de meeste barters. Als je eenmaal je lege soulgem bij je hebt, ga dan eerst naar spellmerchants, want je hebt de spell ‘soultrap’ nodig. Nadat je de lege soulgem en de spell hebt, trek er dan op uit en zoek naar een sterk beest/creature. Hoe sterker je tegenstander en hoe meer hij arcane arts/magie op je gebruikt, hoe groter/beter zijn/haar ziel. Eenmaal je zo’n creature tegenkomt, selecteer je de spell ‘soultrap’. Cast die spell op het beest en versla hem vervolgens. Je hebt nu een gevulde soulgem.

    Hoe sterker de ziel die in de soulgem zit, hoe duurder de soulgem. Je kan de soulgem uiteraard verkopen, maar daarvoor zijn we hier niet, we willen immers enchanten.
    Ga met je soulgem en het item/wapen/armor waar je iets op wilt enchanten naar de mages guild (of er enchanters op andere locaties te vinden zijn is onbekend). Zorg ervoor dat je veel geld bij de hand hebt (de service is erg duur) en praat met de enchanter van de guild.
    Selecteer ‘enchanting’. Je moet nu:
    • Een gevulde soulgem kiezen;
    • het spelleffect kiezen dat je wil enchanten;*
    • en het voorwerp selecteren waarop je het spelleffect wil enchanten.

    * De termen ‘spell’ en ‘spell effect’ betekenen niet hetzelfde. Er zijn talloze spells die hetzelfde effect hebben, maar die een andere naam hebben en in magnitude en duration verschillen. Zo bestaat er een spell ‘Heart Heal’, het spell effect heet simpelweg ‘Restore health’. Bij enchanting kies je dus in feite een spell effect en niet een spell.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Wie zijn de ‘Nine Divines’ ?

    A: Het is de belangrijkste religieuze eredienst/orde in Cyrodiil. Zo voorziet ze in Pantheons of tempels de mogelijkheid om hulde te brengen aan de 8 Aedra goden en de hero-godheid Tiber Septim, de grootste keizer van Tamriel a.k.a. the Dragon of the North, Ysmirr.

    In The Elder Scrolls II: Daggerfall waren er slechts 8:
    • Akatosh, hoofdgodheid, een verpersoonlijking van onoverwinnelijkheid, oneindige rechtmatigheid
    • Arkay, zoon van Akatosh, god van de levenscyclus, geboorte en rituele begrafenissen
    • Dibella, godin van de schoonheid
    • Julianos, god van wijsheid en logica, literatuur, wet, geschiedenis en tegenstrijdigheden
    • Kynareth, godin van de lucht, wind, de elementen, beschermheilige van reizigers en zeevaarders
    • Mara, godin van de liefde en vruchtbaarheid, wordt aanzien als moeder Mara, moeder van Tamriel
    • Stendarr, god van genade of barmhartigheid, hij draagt alle schuld van zijn beschermden op zich
    • Zenithar, god van arbeid, welvaart en communicatie
    In The Elder Scrolls III: Morrowind werd Tiber Septim aan de 8 toegevoegd om zo de Imperial Cult te vormen. Er waren geen individuele tempels meer, priesters boden de mogelijkheid tot verering van de Aedra en boden verschillende diensten aan in de vele Imperial erediensten in Vvardenfell.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hier nog wat leuke screens:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Technische problemen / Bugs

    V: Waarom stottert en trilt mijn beeld, waarom die lage framerate?

    A: Zoals DOA: Ultimate en The Outfit runt Oblivion alleen optimaal op 60 Hz. Wanneer een oplossing komt voor degene met een HD op 50 Hz, zal ik het hier plaatsen.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Hoe controleer ik of mijn HDTV op 50 en/of 60 Hz werkt?

    A: Ga naar System Settings op je 360. Console Settings. Display. PAL-Mode en zet hem op 60Hz als je dashboard er dan normaal uitziet dan zal oblivion het ook gewoon doen.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    V: Waarom zo'n lange laadtijden?

    A: Er is inmiddels een oplossing gevonden voor dit cache probleem. Reboot je console en druk tot aan het laadscherm op de knop 'A'. Je cache geheugen wordt gedefragmenteerd en je krijgt opnieuw korte/normale laadtijden. Deze truuk werkt op zowel premium als core edition, omdat de L2 cache op de CPU chip zit en niet op de harddisk. Bij het heropstarten wordt de L2 Cache dus geleegd. In de L2 Cache haalt de cpu de belangrijkste aanspreekpunten (data) vandaan, die die gebruikt om snel naar bepaalde stukken in het spel te gaan bijvoorbeeld.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Gelieve deze thread overzichtelijk en on-topic te houden. Alleen posten als je een vraag hebt of iemand wil helpen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    SChitterende beginpost! :)
    Vooral even prettig, die korte samenvatting!!

    *nu nog de game...
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    edit/ had niet gezien dat die ander closed was, mijn excuses

    Hele mooie beginpost _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    PM me als je fouten of vage zinnen in de FAQ ontdekt.
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    idd een zeer goede beginpost nu weten de meeste mensen alweer heel wat.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer netjes zo, maar ik zit nog steeds met de vraag waar nou die guilds zijn???
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de game nog niet, maar het lijkt me logisch dat de verschillende guilds te vinden zijn in de grotere steden. De mages en fighter's guild is vertegenwoordigd in alle grote steden zoals Anvil, Bravil, Bruma, Imperial City, Leyawiin, etc.
     
  8. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is juist t lastige, ik dacht vind t vast wel in Imperial City. Maar das echt TE groot gewoon, en het stond er ook niet zo duidelijk als in Morrowind.
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit nu vast. Kreeg een invite van de Thieves guild, kwam iemand brengen toen ik net voor de zoveelste keer spullen had gekocht. Ik volg die aanwijzingen op en nu zit ik vast. Je moet een diary van iemand jatten, ik kom daar aan, te laat. Veranderd de quest in: steel het diary van degene die het voor je stal. Maar waar kan ik in godsnaam diegene vinden?

    Even een correctie, in Imperial City zitten als je begint nog geen guilds. Later wel maar dat moet je eerst unlocken door hoog op te klimmen bij de mages. In vrijwel elke andere stad zitten wel guilds en door met characters te praten kom je erachter waar en hoe je kan joinen.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden bewegende quest characters niet aangeduid op het kompas?
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In Morrowind had de mages guild en de fighters guild altijd een soort uithangbord buiten hangen. Waarschijnlijk dat dit bord ook in Oblivion buiten zal hangen.
    Thieves guild zat in Morrowind altijd gevestigd in het lokale cafe. Dat zal (verwacht ik) ook hetzelfde zijn gebleven.

    En Chil..... Goeie beginpost. Persoonlijk had ik er nog een screen bijgezet. Maar het ziet er zeer goed uit. :p
    Verder zal ik hier voorlopig niet zo veel posten, aangezien ik voorlopig geen Oblivion zal hebben, om de simpele reden dat ik ook geen xbox 360 heb.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er een leuke screen in plaatsen, bedankt voor de tip.

    Even offtopic, koop maar snel een 360...:p Waar zijn al die Morrowind 'veteranen' gebleven? We moeten hier wat leven in de brouwerij brengen, misschien is het omdat er nog maar weinig mensen Oblivion hebben, maar ik vind die andere thread echt triest. Vroeger werd in de Morrowind helpthread door 10 mensen alleen al 15 pagina's per dag volgepost...
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat in het weekend het pas echt gaat beginnen. Dan is de officiële releasedatum achter de rug en hebben de meesten tijd om te spelen. Dan zullen de vragen komen. Geloof mij maar, het gaat hier nog druk worden, zeker gezien hoe de algemene Oblivion-thread loopt.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha ik ben het totaal met je eens. Elke dag zaten dezelfde personen dit soort dingen te posten:
    Ik weet ook niet waar die Veteranen gebleven zijn. Amras, The Punisher enz. enz. Die zie ik nooit meer op dit forum. Hun waren in deel 1 van het Oblivion topic wel erg antusiast met Oblivion. Maarja niet iedereen heeft een 360 gekocht.

    Maarja ik ga nu ook al redelijk oftopic. Ik hoop dat ik vrijdag hier kan posten met wat nuttige dingen ;)

    Edit: De screens maken de tekst nu wat leuker. Die lap tekst ziet er ook niet al te leuk uit. Een plaatje is wel ietsjes te groot :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie Amras af en toe nog weleens. Maar ik moet ook bekennen dat ik steeds minder op het forum kom. Eigenlijk vooral in het Morrowindtopic. Heel af en toe nog eens wat op de Mijl. Alleen is dat de laatste tijd niet meer als een verzameling forumspelletjes. Heel af en toe komt er eens een origineel topic uit wat uitgroeid tot een gezellig topic.

    En een xbox 360 komt er pas zodra mijn broertje van plan is om er een te kopen. Ikzelf niet, ik heb daar momenteel helemaal het geld niet voor sinds ik op kamers zit. Daarnaast is ook de interesse in het spelen van computerspellen in het algemeen de laatste jaren behoorlijk gezakt. Eigenlijk kan alleen Oblivion me interesseren. Dat zal dan ook het enige spel zijn dat ik zelf zal kopen als er ooit een xbox 360 mocht komen.
     
  16. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    WOoow :D je maakt me echt blij (ik heb super veel Morrowind gespeeld alleen was bijna alles vergeten :D was laatst aan het spelen wou een summon in mij soulgem stoppen wist ik niet meer hoe)
    En zal/mag ik een keer een foto/filmpje laten zien daar heb ik een heel dorp vol liggen met wapens en harnassen (zeldzame) en allemaal geld en gems en alles :D helemaal vol heb vet veel mensen moeten vermoorden :D en over de weg heen :D vet chill was die tijd (heb zelfs een zwaard als je die pakt zonder speciale handschoenen ga je dood :D chill hea :D) maar ik word weer te enthousiast en kom morgen/overmorgen terug met Oblivion :D (en ga een eenhoorn zoeken :D :p )
     
  17. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, je kan toch ook ge-enchante voorwerpen/wapens weer opladen met zieljuwelen? Zo ja, hoe gaat dat in z'n werk?
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook vraagje, hoe werkt dat speechcraft gedoe en WAAR IS DE THIEF GUILD!!!!!!!!!
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @ apoc123 die kom je vanzelf tegen . als je door de sewers loopt.
    je mag dan een keuze maken.
     
  20. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Dieven zullen je opzoeken als je voor stelen de bak in bent gegaan, dan kun je dus lid worden. En met speechcraft gaat het erom dat bij de acie de het beste effect heeft (waarbij de persoon glimlacht) het balkje zo vol mogelijk moet zijn om maximaal effect te hebben. Dus bij de acties waar de persoon een hekel aan heeft, moet het balkje zo leeg mogelijk zijn.
    Probeer het zelf maar eens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina