Deze titel verdient zijn eigen thread! Saturo Iwata kondigde vandaag op de GDC Zelda voor de DS aan, genaamd: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Eén van de sites meldde: A new Zelda game is revealed for the DS, but uses an engine similar to Wind Waker. It has touch-screen gameplay, cel-shaded graphics, anthe game has a puzzle formula where what you draw on the bottom screen reflects to the top. The game is officially called The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Ik persoonlijk vind het er super uitzien! De cell-shaded graphics van de WindWaker zijn weer terug, maar het past perfect bij deze game. Er zijn inmiddels wat screens vrijgegeven, maar deze zijn vrij onduidelijk. Kijk daarom gewoon even het filmpje, het ziet er super uit! Hier koop je een DS voor. Filmpje: http://www.nintendo-europe.com/NOE/...articleLocal&prop=articleShared.video&index=1 Er is verder helaas nog niks bekend over de game. Ik verwacht dat we rond/op de E3 meer info krijgen.
die link doet het momenteel niet, ik raad iedereen aan deze link te bekijken (op dit moment iig): http://www.m-gaming.nl/~webmaster/ZeldaDS_640.wmv en ja, ik kijk wel uit naar deze game, maar niet zoveel als naar Twilight Princess en New Super Mario Bros. En het is jammer dat je bij dat ingezoomde de pixels zowat kan tellen
ziet er leuk uit dat filmpje (mischien eindelijk weer een goede game voor de ds in de aantocht) en veel variatie etc. heb zelf nog nooit een zelda game in handen gehad (mischien 1x gespeeld) maar deze lijkt mij wel erg leuk
hoe kan die link het bij jou nog doen? De servers van Nintendo zijn op het moment overbelast, dus dat kan niet.
Bij mij doet hij het ook gewoon hoor, kijk maar: Had niet verwacht dat het spel zo zou worden. Ik had toch meer gedacht in de richting van de Minish Cap, maar het is de stijl van The WindWaker geworden, en ook nog eens in 3D. In een spel zoals Zelda kunnen ze echt hele gave dingen doen met het touchscreen, ben heel erg benieuwd.
Trailer gezien. En het lijkt me leuk Normaal ben ik niet te spreken over nintendo of DS, maar wat ik zag was origineel en leuk, nu is die DS pen eens echt goed gebruikt! Maar beste game ooit blijft natuurlijk Zelda OOT
Nog maar een x die trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2HayJb3xjKg Wilde net een thread erover aanmaken, is er al een. Lijkt me wel weer een enorm dope game, zeker nu die stylus erbij word betrokken. En dan die shellshaded graphics weer terug
Rustig he! Handjes boven de tafel. Maar het is zeker een game om heel enthousiast van te worden. The Minish Cap was bijvoorbeeld ook al een briljante game. Hoop (denk ook wel) dat Nintendo deze kwaliteit voortzet bij de handheld Zelda. Ik vind de Cell-Shaded graphics heel goed passen (bij de DS). Het ziet er echt fantastisch en fris uit. Het ziet er ook naar uit dat de stylus en het touchscreen optimaal benut worden. Laten we hopen dat hij snel komt. Zou top zijn, 2 Zelda's in 1 jaar.
Ik was dus echt van plan om gisteren nog een thread te maken van dit spel, want het spel verdiende het zeker! Maar goed de game moet dus speelbaar zijn op de E3, ben benieuwd.
Nja als ik dan toch op zoek ben naar titels om een DS Lite voor te kopen, dan mag deze er ook wel bij Ik moet alleen ff door het stijltje "heenkijken", ik vond dit bij de Windwaker ook een minpunt. Mja zegt natuurlijk niks over gameplay, en die is meestal dik in orde bij Zelda games
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!!! eindelijk een zelda game voor de DS waar ik al zolang naar verlang WOOt
De combi van 2D en 3D vind ik perfect bij de cellshaded gfx passen, ik denk dat deze zelda heel wat Dsjes over de toonbank laat gaan.