Oblivion Huizen

Discussie in 'Algemeen' gestart door la_hunda, 28 mrt 2006.

  1. la_hunda

    la_hunda 12play

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke huizen zijn te koop? (in het Engels)

    Anvil (5000) - Talk to Velwyn Benirus at The Count's Arms and complete his quest. Nice Roman architecture. The House in Anvil is also haunted. The first time you sleep in the house ghosts will come after you. The house is badly torn uop inside and it looks like a pigsty! Once you kill the guy in the secret room (yes the house in Anvil comes with a necromancy inspired secret room complete with all kinds of evil and blood marking on the walls) it turns into an attractive house. Its still a little dark inside, but it has a balcony, and there is a loft office upstairs right off the bed room that looks down to the living room.

    Bravil (4000) - Talk to Count Regulus Terentius in the Castle Bravil Great Hall. The house is the bottom of a duplex unit on the east side of the canal. It can be upgraded with purchases from Nilawen at the Fair Deal in Bravil.

    Chorrol (20000) – Big as purchased. Talk to Countess Arriana Volga in the Great Hall at Castle Chorrol.

    Cheydinhal(15000) – Large and upgradeable with quests. Talk to Count Andel Indarys in the Cheydinhal Castle County Hall.

    Bruma (10000)

    Leyawin (7000) – Can be upgraded. Talk to Count Marius Caro in the Castle Leyawiin County Hall.

    Imperial City (2000) – Buy from the Imperial Office of Commerce in the Market District. Get her to like you and she'll offer it to you for 2K

    Skingrad (25000 + quests to obtain) - Very big and complex. Talk to Shum gro-Yarug in the Castle Skingrad County Hall. After upgrading it all the way, you can hire a servant who gives you free fod and booze.
    Met dank aan uesp.net
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2006
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Allemaal goed en wel, maar om je post iets overzichterlijker te maken kan ik je een tip geven. Gebruik leestekens en hoofdletters ;)

    Verder wens ik iedereen veel Oblivion plezier toe in het zoveelste topic! :D
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog geen koopbare huizen tegengekomen.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Blij dat iemand anders het ook opmerkt, kan hij dat uberhaupt zelf wel lezen?

    In elk geval kan je in elke stad een huis kopen, meestal via de count van het stadje. Dikwijls moet je eerst de disposition van die persoon verhogen vooraleer je hem kan vragen een huis te kopen.

    Uitzonderingen hierop; in ehm die stad waar die rivier door het midden van de stad stroomt, daar moet je met de orc butler v/d count praten voor een quest.
    Ook het Haunted House in Anvil is enkel via een quest te koop. De prijs staat spijtig genoeg vast voor alle huizen en je kan voor elk huis ook een nieuw interieur kopen.
    Van prijzen kan ik me enkel dat groot huis in Corrol nog herinneren wat dacht ik 20 000 septims kost, een krot in Imperial city voor 2000 en die sneeuwstad, Bruma? (Sorry, ik haal Bruma en Bravil soms door elkaar), heeft een prijskaartje dat ertussen in lag.
     
  5. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm stomme vraag... en krijg het spel ook morgen pas, maar wat heb je precies aan een huis?

    Kan je daar je spullen in leggen ofzo en slapen?
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Beide.
     
  7. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat slapen een spullen dan leggen voor nut ?
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij is het zo dat je energie hebt, En dat je die dus moet hervullen door te slapen. Overigens lijkt het me wel handig om een opberg plaats te hebben voor je spullen.
    Nogmaals ik ken rpg's niet echt goed en Oblivion ook niet, Het is dus maar een gokje.
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je hebt geen energie. Slapen is overbodig. Tenzij je tijd wil shiften maar dat kan ook met de "wait" knop. Je restored wel health met slapen, maar dat kan ook met spells of potions. Ik slaap alleen om te levelen (als je naar het volgende level gaat moet je verplicht slapen).

    Ik heb zelf nu 1 huis. Dagen gespaard voor die van 25000 in Skingrad.
    Ik sla er zelf vanalles op, oa. ingredienten voor potions en wapens en andere "rare" spullen die ik niet gebruik maar ook niet wil verkopen.

    Erg vet, allemaal display cases met vette zwaarden etc.

    Je kan namelijk maar een beperkt gewicht dragen en dus is opslag erg handig.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... srry maar waarom antwoord je dan (srry dat ik vaak zo negatief op je post reageer maar soms zijn ze gewoon echt niet snugger en erger ik me eraan).
    iig slapen is idd om energie te krijgen, dus health en magicka en ook om te levelen, als je 7 skills bent gestegen moet je gaan pitten en dan stijg je een lvl
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bron uesp.net

    Edit:
    @apoc123:
    10 skills ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten hier niet in Vvardenfell, maar Cyrodiil.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lees die van apoc123 nog eens...
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerd gelezen inderdaad.

    Post count +1
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, ik ga eens even dat huisje in de Imperial City kopen:)

    //edit: gekocht, maar nu geen geld meer voor interieur :p
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar moet je je spullen gewoon dumpen op de grond in je huis en dan blijft het voor altijd liggen?
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    jep voor altijd tenminste dat was in morrowind ook
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om de lijst met huizen die te koop zijn te plaatsen in de openingspost ? Maakt het voor iedereen wat overzichtelijker en voorkomt misschien een aantal vragen :)
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    je moet slapen om te levelen, en ook voor bijvoorbeeld de blck brotherhood, dan moet je slapen en als je dan wakker wordt staat er zon gozer naast je, anders kan je neit bij "the hood"
     
  20. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welk huis het mooist/grootst is? ik zit namelijk nu in dat krot in de imperial city en ik heb geld genoeg
     

Deel Deze Pagina