N00B questions

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fant, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
    Ik heb een oude Xbox, maar mijn krappe budget laat mij nog niet toe een 360 te halen.|:-
    Gelukkig bem ik binnenkort jarig, en had ik gehoopt na die tijd toch nog 400/500 euro bij elkaar te hebben.

Maar nou zit ik met wat problemen...
    Mijn ouders haten alles wat amar een beetje straling uitzend, en aangezien de 360 een draadloze controller heeft begonnen ze gelijk te zeiken toen ik er alleen al over begon.
    Nu vroeg ik mij af, wat moet ik daartegen doen?
    Moet ik een core kopen, en mijn HD(hard disk, niet high definition)opgeven, of de draadloze controller van de premium weggooien(bij wijze van spreken;) )en een draderige kopen.

Als dit laatste de goeie oplossing is, moet ik natuurlijk wel een beetje een goedkope hebben.
    Daarom wou ik ook nog even vragen naar een, mogelijk third party, draderige controller.
    Ik heb op dixons.nl de officiele en een logitec voor 35 euro gezien, maar vind dat toch iets te duur...

Verder vroeg ik me af of er nog goedkope (internet)adresjes zijn voor de games, en welke jullie aanbevelen, ik zat te denken aan PGR3 en Perfect dark...
    Alvast bedankt, Fant._0/

2. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar je ouders angst tegen straling? Ik zit hier in huis dan met bluetooth, wifi, gsm en xbox controller straling echt in een probleemgebied. T lijkt mij niet echt schadelijk.
    Wat je wel kan doen is een Premium kopen met Play and Charge, en dan als je ouders er zijn de kabel van Play and Charge eraan hangen en ze wijs maken dat dat de controller kabel is :) . Want geen harddisk, tja ik kan niet zonder....

Goedkoope games he, nou je zou gcshop kunnen proberen, of anders een mediamarkt.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    www.gcshop.nl is een goede gamesite waar games goedkoper zijn te verkrijgen dan in de winkel.
    Maar je ouders haten alles wat straling uitzendt? Vreemd, eerst proberen zou ik zeggen, en als het nou echt niet bevalt verder kijken naar een wired kontroller. En heb je zelf een tvtje op je kamer? Anders ga je daar toch spelen hebben je ouders er geen last van.

Over de 360...
    Maar als je een core koopt ben je op den duur duurder uit. In prijsverhouding ben je goedkoper uit als je een premium koopt, je krijgt dan meer voor je geld. Kijk maar naar het artikel over de 360 op de xbw mainpage.

4. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    M'n ouders zijn nogal gestoord;) net zoals m'n broer btw.
    Ze willen geen magnetron(kan mij nix schelen), maar ook geen wifi(erg, kan ik nie online met me DS:'-( )en geen draadloze controllers(bullshit!!!:confused: )...
    Ze zullen alles controleren, dus het play and charge idee is onmogelijk:)
    Eigenlijkwil ik ook graag een harddisk, dus een core valt eigenlijk af...
    En een mediamarkt hebben we hier niet in het drentse gehucht emmen;)

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Core + Harddisk kopen dan misschien?

6. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat heb jij een vreselijke ouders, ik zou gewoon een play en charge kit kopenen dan zeggen, oh verrek het draadje kan er vanaf:eek:

ps: magnetrons zijn relaxt:cool:

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon een wired controller erbij, en gooi die andere weg als je ouders er zo moeilijk over doen

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    zit Mieke Telkamp op dit forum? :eek:

9. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    kun ej beter een premium+wired controller kopen:{
    en als me ouders weg zijn speel ik met de wireless:)

10. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of... je verpatst de draadloze aan een van je vriende ofzo

of zelfs ruilen

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    wtf je moet gewoon tegen je ouders zeggen dat het je eigen keuze is als je zoiets koopt, zij hebben er geen schijt last van. Ik zou er echt eens over praten want geen magnetron in huis vanwege bangheid voor straling is serieus debiel.

12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja!, het is idd gewoon debiel, doe eens een keer beetje rebels

13. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    echt, je kent mijn ouders niet;)
    die magnetron kan me nix schelen, en als ze die draderige controller nou betaalden!?
    maar nee, ik moet hem ZELF kopen, anders mag ik geen 360, en als m'n ouders+broer eenmaal iets in hun kop hebben...

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik je ouders eens een dreigbrief schrijven over een geplande aanval van marsmannetjes op hun huis waardoor ze zo erg bestraald worden..nja laatmaar, wat een gezeuer van je ouders:p

mag je ook geen mobieltje eigenlijk?

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe achterlijk.. denken ze soms dat je dan ziektes zoals ****** daarvan krijgt?

Beetje vreemd als je bekijkt dat een groot deel van de huishoudens in de wereld (niet afrika etc.) een magnetron e.d. in huis hebben.

16. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat denken ze, want dat is bewezen...:{
    ik heb er neit zon last van dat ze zo denken, als ze mijn hobby er maar neit mee belemmeren, wat ze nu dus wel doen!:mad:
    waarom doen ze zo meoilijk,e n vergoeden ze die draderige controller niet gewoon:'-(

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar serieus je broer ook, omg:eek::confused:

18. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    ja, mijn broer begon en heeft m'n ouders ge-hersenspeold:'-(
    (hoort het trouwens bij dit forum dat die smileys zo dom elke keer anders staan?8) )

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat ze daar niet zo'n probleem hebben om die draadloze om te ruilen naar eentje met draad.

Konden ze geen andere smoes verzinnen dan 'straling'? Wij hier, gsm's, draadloos netwerk/wifi, draadloze controller (:+), etc....En een afstandsbediening dan, of geeft zo ding geen straling? 8)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Shit Happens...

Maar gewoon voor de Premium versie gaan, en er een controller met draad erbij kopen:).
    Lijkt mij het verstandigst.
    Heeft niemand last ervan enz.

*Om ook maar even iets te vragen...
    De TV en zijn Afstandsbediening?!
    Hoe doen jullie dat? Continue opstaan als je een zender verder wilt :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina