Nu te downloaden: Amped 3 Demo Ik ben hem op dit moment aan het downloaden. Have fun! Let op: erg traag...
ja ik weet het... heb het echte spel gehad. Maar na een paar dagen weer geruit. uitgepseelt en geen vernieuwing.
Ze doen het omdat Amped 3 een beetje verdeween onder het succes van Kameo, PDZ en PGR3. Nu willen ze meer kopers en stunte al met prijzen, nu dus ook een demo.
Doen ze netjess... Ben wel benieuwd naar het spel namelijk, en hoe kan je daar beter achter komen dan met een demo?
Als jullie em toch aan het downloaden zijn kun je mooi mij video Review bekijken! Klik hier Je mag dan eventueel stoppen met downloaden
Nou heb hem gister gespeelt en deze demo is zo goed uitgewerkt. Ik heb Amped 3 dan wel niet meer, maar in de demo zit het beste level van het spel! Je kan ook nog eens (bijna) alles doen, zoals een hangglider enz. Ook onder aan de berg zit een halve-pipe en die is helemaal geweldig. Heel cool dus.
hmmm was het downen van demo's eigenlijk al wel zat (heb al geeneens tijd genoeg voor de full games ), maar je maakt me nu toch benieuwd.....
En ik vond de demo, meer de game zelf, nogal tegenvallen. Amped was altijd extreem realistisch... Nu gaan ze gewoon SSX achterna! SSX doet iets met maffe tekeningen en Amped ook?! En hoezo kun je nu zo makkelijk stunts doen? Damn, heel de gameplay van Amped op de schop... Nee, vind het erg tegenvallen
Demo ook ff gedownload, vind het jammer van die apparte styl en de besturing vind ik ook niet echt super, maarja net 1 keer gespeeld dus kan er eigenlijk nog weinig van zeggen. Deel 1 van Amped had zo'n relaxte besturing, nu lijkt het wel of die iets actiever reargeert, net zoals bij PGR3
Ik vind de game play rond uit slecht .. als je ergens tegen aan botst dan ga je er dwars door heen .. je doet maar wat en je punten vliegen omhoog! En het ziet er al helemaal niet (next gen) uit!
jammer dat het downloaden van demos die net op xboxlive staan zo langzaam gaat, ik ben op 50% maar gestopt, download hem vanavond wel verder. dan zal die wel weer klaar zijn binnen een half uur ben benieuwd...