Vreemde beelden alleen in PGR3

Discussie in 'Algemeen' gestart door [-FREEZER-], 15 apr 2006.

  1. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn Xbox360 opgehaald samen met het spel PGR3. Xbox Live opgegaan, update binnen gehaald en toen PGR3 erin. Daar moest ik ook een update voor binnen halen en dat heb ik dan ook meteen gedaan.

    Vervolgens begon ik met mijn solo career. Op een gegeven moment na 10 minuten racen kreeg ik de meest vreemde beelden over mijn scherm.

    Ik wist niet waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb toen de demo gedownload van PGR3 en gespeeld. Ook met de demo kreeg ik meteen weer die vage beelden. Hieronder zie je een aantal foto's welke ik gemaak heb:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ook heb ik een filmpje gemaakt. Deze kun je hier bekijken:

    Link 1
    Link 2

    En nu komt het. De volgende demo's heb ik binnen gehaald en gespeeld:

    - Amped 3
    - Call of Duty 2
    - Battlefield 2: Modern Combat Online
    - Tomb Raider: Legend
    - G.R.A.W.
    - Burnout Revenge

    Met al deze demo's heb ik geen enkel probleem. Geen vage beelden, gewoon zoals het hoort.

    Wat kan er nu aan de hand zijn? PGR3 heeft problemen maar alle demo's niet (op PGR3 na).

    Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om andere spellen te testen vanaf de DVD. Dit ben ik wel van plan.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox 360 is niet helemaal lekker. Ik zou toch Microsoft bellen. Dit had ik ook een keer met een pc game, maar toen verhielp een patch dit probleem. Maar aangezien je nu de laatste updates hebt vrees ik dat het daar niet aan ligt.
     
  3. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel vreemd aangezien ik met de andere spellen geen problemen heb. Is er misschien iets fout gegaan tijdens het patchen? Als het een hardware probleem is moeten de overige spellen ook problemen vertonen lijkt mij.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch niet de Xbox uitgedaan tijdens het patchen? Of de stroom eruit getrokken? Dan kan er weinig mis zijn gegaan.

    Andere spellen zijn weer anders geprogrammeerd. Ik zou toch echt Microsoft bellen want dit is alles behalve normaal. Ik meen dat dit "artifacts" heten.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  5. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb ik zeker niet gedaan.
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 360 moet dus iig terug...
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook een keer gehad, in new york. Verder nooit meer problemen gehad, dus ik denk dat je je pas zorgen moet maken, als het vaker voor gaat komen...

    Ik vond het er toen iig cool uitzien:p
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    Het lijkt idd verdomd veel op artifacts alleen dan wel in een extreme vorm... En artifact wordt veroorzaakt door een te warme GPU en dan zouden dus alle spellen er last van moeten hebben... vreemd idd dus...
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    is het in elke map?
    misschien beschadigde disc?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    demo heeft het ook, dus kan niet aan de disk liggen lijkt me. meschien de instellingen van je xbox ten opzichte van je tv? (50 of 60 Hz ofzo?)
     
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik zou ook die kant opdenken VooDoo.

    Hij heeft bij geen enkel spel last,behalve PGR3.
    Ik zou hem persoonlijk dan ook niet direct opsturen,tenzij je bij meerdere games last kreeg.

    Probeer die patch en al je savegame + demo even van Xbox aftegooien,en alles opnieuw erin tezetten.
    Leeg ook je Cache door de A knop ingedrukt tehouden direct bij het opstarten van een spel.
    Ga ook een beetje spelen met de 50/60 Hrtz instelling op je 360.

    Werkt het allemaal nog niet ?
    Probeer eens een andere disk :)

    Nogmaals,ik zou hem niet opsturen totdat je bij meerdere games last krijg,
    maar meestal volgt dit waarschijnlijk wel als je 360 inderdaad niet goed is.

    Angelo
     
  12. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Een makkelijke manier om te controleren ofdat het aan de patch ligt is de harde schijf en/of memorykaart er af halen en dan het spel opstarten, als hij dan nog problemen geeft dan ligt het iig niet aan de patch.
     
  13. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine update. Gisteren mijn instelling op 60Hrtz gezet en ik had ineens geen last meer. Ik heb 4 uur lang achterelkaar gereden zonder ook maar één probleempje. Vanochtend zette ik hem weer aan, PGR3 erin en na 10 minuten had ik weer precies hetzelfde probleem (60Hrtz).

    Ik zal me nu gaan bezighouden met de tips die jullie mij hebben gegeven. Bedankt alvast.

    Bij meerdere mappen.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je het al een keer op een anderen tv geprobeerd? oude tv? messchien kan hij pgr gewoon niet aan.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Patches worden als het goed is in de geïntegreerde (kleine) opslagmodule opgeslagen
     
  16. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    -Ik heb het op een andere TV geprobeerd (50-60Hrtz). Exact hetzelfde probleem.
    -Ik heb de Harddisk losgekoppeld maar helaas, ook weer exact dezelfde beelden.

    En hoe kan ik deze legen? Door mijn "A" knop ingedrukt te houden tijdens het opstarten van PGR3 zoals "Vaag" aangaf?
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen met PGR3 met niet zo erge net als die van jou, ik had microsoft gebeld, en ze zaten alleen maar onzin aan het zeggen dat ik de fabrikant moest mailen. Maar ze hadden nooit iets gezegt van dat ik garantie bij hun had. En die garantie heb ik misgelopen. De problemen zijn: over water rijden, wazige gebouwen met 3 verschillende kleuren en elke keer komen 4 DIKKE strepen, tijdens het race geel, rood en groen grond kleuren veranderen, dan zie je het bewegen en gebouwen bewegen. Kunnen jullie mij ook misschien helpen als Freezer?
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet aan mij tv en niet mijn Xbox 360.
     
  19. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is gewoon video probleem zoals ik die ook bij de PC ken gewoon terug sturen die hap. En dan ligt meestal aan de drivers van de videokaart of dan is ie gewoon kapot. Maar aangezien het een xbox360 is kan niet aan drivers liggen
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het bij ghostrecon 3 keer gehad (deden alleen de vrachtwagens het vreemd genoeg) en bij PGR3 1 keer. maar als ik mijn xbox dan opnieuw opstartte was het verholpen.
     

Deel Deze Pagina