volgens de man bij THQ die het vorige deel van deze game heeft gemaakt komt er eind dit jaar Destroy all humans! deel 2. Ook in dit deel zal je weer dezelfde alien spelen die van het vorige deel. Veel over het verhaal is nog niet bekend screenshot kon ik ook nog niet ontdekken, maarja.... hopen dat deze game net zo vet word als het vorige deel
Maandag had je de officiele aankondiging op de mainpage kunnen lezen: http://archief.xboxworld.nl/news/7959/pandemic-en-thq-brengen-destroy-all-humans-2-naar-xbox/
dat klopt ja, maar ik wilde gewoon mijn mening over deel 1 geven omdat ik het een dood, en vooral saai spel vind. ga nu maar weer huilen ofzo
Graag normaal tegen elkaar doen, dank je wel. Jullie hoeven elkaars mening niet te delen, maar jullie moeten deze wel respecteren. Dus geen scheldpartijen over dat iemand je mening niet deelt jongens. Gewoon accepteren of leuk over discussieren waarom jullie elkaars mening niet delen.
ik weet niet hoor maar dit is niet normaal je mening geven ik wil best je mening respecteren maar als jij dit soort opmerkingen gaat maken tsja...
Geforce is gewoon een zielig gefrustreerd mannetje (althans zo komt hij over). Niet op letten. Nu weer ontopic: Ik vind het erg goed nieuws dat er een 2e deel komt, want het 1e deel was opzich erg leuk/droog om te doen Hoop wel dat hij 360 compatibel wordt...
kijk hier heb ik tenminste wat aan volgens mij is ie niet 360 compatibel maarja word vast een leuke game
first of all, eerst toon je geen gesprek voor de mening van iemand anders, daarna zeg ik iets "gemeens", en vervolgens zeg je dat je mijn mening niet respecteert omdat ik gemeen ben_0/ @soulfighter: *zucht...., waarom?.. ps: ik vind dit gezooi te trist dus ik ga niet meer reageren
Als jij nou gewoon voortaan niet meer post op dit topic want je verneukt het zo alleen maar en we komen zo toch niks verder
dat gaat weer lekker hier zie ik roerbakmie: iedereen heeft zijn eigen mening geforce: je mening iets meer onderbouwen zou handig zijn nou tataa opgelost *) jullie zijn weer de beste vriendjes ontopic: ik heb nooit deel 1 gespeeld, het sprak me niet zo erg aan. Maar ik vond het toch wel een origineel concept. Voor liefhebbers van het genre is dit natuurlijk goed nieuws, voor mij, weet ik nog niet. ik zal eens een keertje deel 1 van iemand lenen ofzo of bij iemand eens proberen, want ik heb wel filmpjes gezien, maar zoals gezegt nog nooit gespeeld.
@ Geforce en Roerbakmie: Niet meer op elkaar reageren of jullie gaan gewoon effe pauze houden met een bannetje, zo klaar. Bedankt. In de toekomst kunnen jullie dit leren; als je ergens op aangesproken wordt of uitgelokt, gewoon niet reageren, dan is het over.
ik verbeter alleen zijn mening in een degelijke zin en dan begint hij erover te zeuren nouja.... laat maar lekker zitten verder en weer on-topic gaan
Deel 1 was idd droog , met die koeien stralen etc, Deel 2 , zag ik screens van meteorieten enzo kicke dus nee ik ben geen 12
hm, ontopic: Het lijkt me wel een grappig spel, maar om er nou 60 euro aan uit te geven... Deel 1 leen ik nog wel een keer van iemand, en dan zie ik wel of ik nog meer van die vage shit wil
Ik ben op zoek naar Destroy All Humans! 2 voor de xbox. Kan iemand mij hierbij helpen? Ben al een paar dagen op zoek. Zou het liefst in Nederland willen bestellen/kopen.