Na zoals de titel zegt kun je hier je friend codes kwijt, zodat je wat meer via nintendo wifi kan spelen met vrienden. Om het overzicht niet kwijt te raken moet je de volgende dingen doen. - Spel titel geven. - Je friendcode - en eventueel andere info die je nodig hebt om iemand als friend aan te melden op je Ds Nauw beginnen maar....
Goed topic! Altijd leuk om nieuwe vrienden te maken ;0 Hier de mijne: Tetris DS 842406 085205 Mario Kart DS 352247 576374 Animal Crossing: Wild World 2706-4921-6746 City: Kromtown Name: Roy Lost Magic 472516 159491 En binnenkort (hopelijk) Metroid! Ik ben vooral op zoek naar Tetris DS spelers. Ben verslaafd xD EDIT: Lost Magic nieuw, spelers gezocht =P
Hey leuk idee idd. Mijn friendcode: MarioKart: 541226965749 Btw kijk ook eens op: http://www.friendcodes.com/
Ik heb me net ook aangemeld op die site en dat proggie gedownload. Wel leuk, maar jammer dat er nog niet echt gebruik van wordt gemaakt.
Er zijn toch wel meer mensen met Friendcodes...? @ Madmax NL, zal je van de week wel even toevoegen, speel die games alleen niet zo vaak meer.
Hey ik heb een DS maar nog nooit online gespeeld, omdat ik geen spel daarvan heb die wifi ondersteund en ook omdat ik niet weet hoe ik een friendscode kan krijgen. Ik heb wireless internet thuis, kan ik wel online spelen met een DS of moet ik perse een wireless adapter hebben.
Nee, je hebt verder niets nodig. Naja, een game dan die het ondersteund.. In een game kies je dan voor WFC (wifi connection, of weet ik veel waar het voor staat) en dan maak je verbinding via het netwerk met de servers van Nintendo. Op dat moment wordt er ook een code aan je toegekend die je kunt uitwisselen