GTR

Discussie in 'Algemeen' gestart door sega freak, 29 apr 2006.

1. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Top.. Aangezien de F1 licentie al een tijdje bij Sony ligt is dit misschien wel een mooi alternatief.

Is dit hetzelfde spel als de GTR simulatie op de PC?

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vind het nog steeds balen dat er geen Formule 1 spel is op de Xbox (360). Houdt namelijk niet van dit soort race's. Maar zie veel liever Formule 1 auto's rijden op mijn beeldbuisje :).

Toch wel leuk, en idd meaby voor sommigen een leuk alternatief.

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er leuk uit
    alleen jammer dat hij pas in 2007 uit komt
    ik denk dat ik eerder moto gp koop die volgens mij volgende maand uit komt

5. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat deze serie kwa simulatie forza en GT ver achter zich liet, is dit waar?

6. JeePee

JeePee Guest

Ik vind het echt uber lelijk. Lijkt wel de oude Xbox.
    Maar als deze net zo realistisch wordt als op de PC wordt dit toch wel een titel om in de gaten te houden.

7. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    De omgevingen vallen wel mee, maar de auto's lijken net van plastic.

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    weet niet of je dat filmpie heb gedowload van teamxbox maar ziet er tog wel aardig gek uit hoor... vooral die sound heerlijk die turbodruk mazzols_0/

9. JeePee

JeePee Guest

Ik vind de omgevingen nou ook niet van Next-Gen kwaliteit. Moet je die bomen en publiek zien... Hoezo 2D

Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2006
  10. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer is wel vet, maar op sommige onderdelen moet het grafisch beter zoals de koplamlen. Maar dat stukje gameplay dat je zo in die auto zat ala PGR3 zag er wel onwijs vet uit.

11. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal niet het meest mooie game worden, denk ik. Maar gewoon een port van de pc als het om graphics gaat. Hopelijk zorgen ze er wel voor dat de gameplay op de xbox360 goed is. Want deze game zal het moeten hebben van realisme en eigenlijk van niks anders.

Deze zal ik hoe dan ook in de gaten houden.

Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel gaaf!

Alweer een race titel.. kan er niet genoeg van hebben.

Mij hoor je niet zeuren hoor, eerst maar eens kijken hoe het er in Q1 van 2007 eruit gaat zien, maar dit ziet er al veelbelovend uit tot dusver..

online is natuurlijk ook een must.. kan niet wachten!

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik raad iedereen aan wel even te kijken naar de trailer voordat hij/zij iets zegt over de graphics. In de trailer vele malen beter dan op de (in startpost) geplaatste screens.
    Overigens ben ik ook groot fan van race games, dus deze mag zeker komen :)

14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    trailer is zker dik en als het er nu al mooi uitziet w8 maar tot q1 2007 ze hebben dus nog even de tijd *)

15. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    *ck yeah, ik ben bang dat vision gran tursimo nog eerder het licht ziet, en dan zijn alle andere racespellen geschiedenis.

16. alibi

alibi Guest

dit is echt goed nieuws! ik hoop dat ze dan ook een patch op de 360 zetten dat je met je driving force pro kan spelen! zou echt geweldig zijn!

maar dat duurt dus nog een jaartje. ik kijk er al naar uit!

17. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van deze titel mag je meer verwachten dan Vision Gran Turismo. GTR is de beste simulatie ooit.

Als ik het voor het zeggen zou hebben bij Microsoft zou ik ook meteen een paar miljoen over maken op de rekening van Simbim, zodat dezer game niet uitkomt op een andere console.

18. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze de grafix nog oppoetsen.

19. JeePee

JeePee Guest

Dit gaat niet werken. PGR3 heeft al een Driving Wheel support update gehad, maar mijn DFP werkt daar ook niet op. Erg logisch trouwens, aangezien het stuurwiel van GT4 is, en speciaal voor de PS2 gemaakt is. De button configuration is ook compleet anders dan bij de X360. Wel mooi mee genomen dat hij ook op een PC werkt.

Hier ben ik het niet mee eens. GT4 was al erg realistisch, en daar komt dan bij dat die game geen schademodel had, iets wat GT5 wel gaat hebben. GT5 wordt dus véél realistischer dan GT4. Ook heb ik GTR op de PC gespeeld, en ik vond het eigenlijk wel meevallen. Ik was iets te veel gehyped denk ik. Komt trouwens bij dat gameplay niet alles is, en dat de graphics van GT5 veel beter gaan zijn, dat de hoeveelheid auto's en circuits in GT5 veel groter zal zijn en in GT5 kan je ook nog eens je wagens tunen. (in GTR alleen fine-tunen). En over gameplay gesproken... Als je naar de geschiedens kijkt, en bedenkt dat er voor GT3 een Driving Force was gemaakt, en voor GT4 een Driving Force Pro, dan is het zeker niet uitgesloten dat er ook voor GT5 een speciaal stuurwiel wordt gemaakt. En wat is nou beter dan dat een stuur speciaal voor een spel gemaakt wordt.... Trouwens, tot op de dag van vandaag heeft de X360 nog steeds geen Force Feedback support, en wil je van een simulatie spel optimaal van het realisme kunnen genieten, dan zul je toch echt een Force Feedback stuur nodig hebben.

20. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Forza 2 (hoogst waarschijnlijk op de E3 te zien). Met Forza kwamen ze toch al dicht bij GT, niet slecht zou ik zeggen voor een begin en ik ben er van overtuigd dat Forza 2, GT vision weleens zou kunnen verslaan.

Laatst bewerkt: 30 apr 2006

Deel Deze Pagina