Eerste beelden van Tony Hawk next gen ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 30 apr 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.gamers.nl

Voor het filmpje klik hier.

We zullen moeten wachten op een officiƫle aankondiging,maar het spel zal gezien de vorige delen dan op de Xbox360, PS3 en de Nintendo Revolution verschijnen. Oh ja het is ook zo he: het is de Nintendo Wii!! Wie kent 'm niet ? :9

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vetjes! Als ik 't zo zie zal het wel een nieuw deel zijn ja. Vet! :D

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Jes die andere tony hawk op de x360 was zo geen next-gen net de gewone xbox.
    Welke beelden zijn dit van de Xbox 360?

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er idd netjes uit ben benieuwd naar de rest

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is niet bekend van welk platform of welke game, maar oogt heel aardig als techdemo. Nu nog een echte grote wereld etc. Slechter dan American Wasteland kan in ieder geval niet. :)

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind echt dat ze een keer mogen stoppen met die games, het word steeds minder.

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    andere mensen vinden dat niet ;) zeker niet als het deze richting op gaat.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, in het begin was Tony Hawk lachen nu is het echt zo'n uitgemolken game, eveneens als Fifa. Maarja, ik ben ook geen sport fan.

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    van mij moge ze blijve komen , das zo wel eens leuk ...

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah, dat begrijp ik. Maar vind je het niet een klein beetje saai worden, wat is de vernieuwing die ze nu kunnen uitvoeren? alleen betere grafix of heb ik da? :9

11. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik graag zou willen is wat realistiser, dus minder fantasie dingen en dat je ook echt moeite moet doen voor een bepaalde trick.
    Nu is het zo van als je een Kickflip to bluntslide to... whatever. dat is te makkelijk maar meer dat het allemaal wat realistiser is.

Trasher skate and destroy ging in de goeie richting alleen die controls waren helemaal niet lekker.

na het zien van deze beelden ziet het er al naarw uit dat ze een beter richting opslaan dan alle cartoonie dingen.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop echt dat het erg realistisch wordt. Ik zit te denken aan dat je boards kunnen breken zodat je nieuwe moet kopen, Kleerscheuren etc,schaafwonden op je benen etc als je valt. Een enorme uitgebreide Career Mode waarin je je speler tot in de puntjes kan uitwerken etc.

En ik hoop ook op meer realiteit. Niet dat je in een paar minuutjes 1 miljoen punten kan krijgen door de raarste stunts te doen die in de werkelijk niet kunnen. Nu maar eerst dat filmpje bekijken. :)

Damn, dat ziet er mooi uit. De manier waarop hij grind en zijn lichaam meedraait, zijn manual en hoe hij zijn ollie popt. Prachtig! Nu maar hopen dat hij op de Xbox 360 komt en het zou mooi zijn al is hij Exclusive. (Wat niet gaat gebeuren denk ik.)

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het ziet er mooi uit als dit live gespeeld is!

De achtergrond/ondergrond is nog wat matig! maar de animaties zijn mooi!

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Helemaal mee eens. Ik vind het gewoon een dikke schijtfranchise met amper vernieuwing....

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Het scheint dat de naam van de next-gen Tony Hawk.... Tony Hawk Project 8 gaat worden.

Hier ook nog de eerste "echte" screens:

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

_O_

Kan niet wachten hoe hij is!

17. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    die bovensten screenshot ziet er echt vet uit, ik hoop dat t ook wat realisticher wordt zoals tony hawk 1 & 3

Deel Deze Pagina