bron: www.gamers.nl Voor het filmpje klik hier. We zullen moeten wachten op een officiƫle aankondiging,maar het spel zal gezien de vorige delen dan op de Xbox360, PS3 en de Nintendo Revolution verschijnen. Oh ja het is ook zo he: het is de Nintendo Wii!! Wie kent 'm niet ?
Jes die andere tony hawk op de x360 was zo geen next-gen net de gewone xbox. Welke beelden zijn dit van de Xbox 360?
Is niet bekend van welk platform of welke game, maar oogt heel aardig als techdemo. Nu nog een echte grote wereld etc. Slechter dan American Wasteland kan in ieder geval niet.
Ja, in het begin was Tony Hawk lachen nu is het echt zo'n uitgemolken game, eveneens als Fifa. Maarja, ik ben ook geen sport fan.
hahahah, dat begrijp ik. Maar vind je het niet een klein beetje saai worden, wat is de vernieuwing die ze nu kunnen uitvoeren? alleen betere grafix of heb ik da?
Wat ik graag zou willen is wat realistiser, dus minder fantasie dingen en dat je ook echt moeite moet doen voor een bepaalde trick. Nu is het zo van als je een Kickflip to bluntslide to... whatever. dat is te makkelijk maar meer dat het allemaal wat realistiser is. Trasher skate and destroy ging in de goeie richting alleen die controls waren helemaal niet lekker. na het zien van deze beelden ziet het er al naarw uit dat ze een beter richting opslaan dan alle cartoonie dingen.
Ik hoop echt dat het erg realistisch wordt. Ik zit te denken aan dat je boards kunnen breken zodat je nieuwe moet kopen, Kleerscheuren etc,schaafwonden op je benen etc als je valt. Een enorme uitgebreide Career Mode waarin je je speler tot in de puntjes kan uitwerken etc. En ik hoop ook op meer realiteit. Niet dat je in een paar minuutjes 1 miljoen punten kan krijgen door de raarste stunts te doen die in de werkelijk niet kunnen. Nu maar eerst dat filmpje bekijken. Damn, dat ziet er mooi uit. De manier waarop hij grind en zijn lichaam meedraait, zijn manual en hoe hij zijn ollie popt. Prachtig! Nu maar hopen dat hij op de Xbox 360 komt en het zou mooi zijn al is hij Exclusive. (Wat niet gaat gebeuren denk ik.)
het ziet er mooi uit als dit live gespeeld is! De achtergrond/ondergrond is nog wat matig! maar de animaties zijn mooi!
Het scheint dat de naam van de next-gen Tony Hawk.... Tony Hawk Project 8 gaat worden. Hier ook nog de eerste "echte" screens:
die bovensten screenshot ziet er echt vet uit, ik hoop dat t ook wat realisticher wordt zoals tony hawk 1 & 3