Zoals we weten van eerdere filmpjes van lost planet komt de demo op 9 mei op marketplace te staan. Morge al dus . Ik kijk er persoonlijk erg naar uit en zal ook mijn mening over de demo laten horen zodra ik hem heb gespeeld. ook jullie kunnen hier de reacties van de demo kwijt Dus Laat horen wat je van de demo vind zodra hij verkrijgbaar is!. [UPDATE] De demo van de game is uit ben hem nu zelf aan het downloaden en laat nog horen wat ik er van vind. Post hier ook wat jij zelf van de demo vind
Doe die Caps Lock functie eens uit! Is best irritant, maar je moet het zelf weten. Filmpjes, screenshots en previews hebben mij niet echt overtuigd of deze game wel goed gaat worden. Die demo gaat daar geen verandering in brengen, want ik en mensen in mijn omgeving hebben geen of nog geen Xbox 360. Mijne komt binnenkort wel.
In de pre-E3 trailer staat op het einde dat de demo morgen beschikbaar zal zijn, dus waarom maak je dit topic aan?
het is toch normaal dat er voor iedere demo een topic wordt aangemaakt. oke, nou is deze iets te vroeg, maar waarom ie is aangemaakt lijkt me duidelijk
Daar is een demo topic voor en de thread van de game zelf. Nu maak je ook nog eens een thread aan alleen voor de demo...maargoed ik ben geen mod, dus ik hou me erbuiten.
chill doe chill die game komt morgen uit (demo) is het zo erg als ik 10 uur voor de launch van de demo een topic aan maak. Btw. deze game lijkt mij egt gaan rocke hoop dat het een mp demo wordt maar dat zal het wel niet zijn zou wel vet zijn met 20 man rondrennen en in mechs stappen laat maar komen die demo.
wil geen ruzie ofzo , alleen laten zien dat topics als dit mogen: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1801451&postcount=1
Ik wil alleen dit vragen, maar niemand beantwoord... Weet iemand ongeveer wanneer Lost Planet het spel uitkomt?!?
lost planet is niet echt een game waar ik naar uitkijk. alle xbox 360 games zijn voor mij tot nu toe opvullertjes totdat halo 3 komt. als die niet komt ga ik huilen, heel lang. (niet dat de huidige spellen niet leuk zijn)