OMFG JA IDD MAARE IETS UITGEBREIDER MAG HET WEL jou thread dan he :/ TOG VETTE THREAD DEZE GAAT ROCKE ! wat d8 je btw vna halo 3
Ja, YES eindlijk!!! woohooo, veel site melden het nu inderdaad. Dit is zoooo vet nieuws. misschien nog wel beter dan halo 3! (edit: het nieuws dan niet het spel op zich hehe)
doel van de eerste paar weken, noem eens een stad die het mag gaan worden of streek ik ga voor tokyo denk ik,
heiligheid... idd dit zal de 360 echt massive verkopen! Ik ben echt benieuwd naar: - Grafix - Het verhaal, in welke tijd het afspeeld! W00t w00t w00t! Omin dope skit dit!
Jammer dat ut niet waar is http://www.gta4.net/ Lees de facts Grand Theft Auto 4 is being developed for the Playstation 3, a 'next generation' system. Sam Houser was quoted praising the new Playstation 3 system on May 17th, when the console was unveiled:
Ja vast net met de ms Press conferenz is duidelijk geworden dat gta 4 als eerst naar de xbox 360 komt en nu kom jij aan met zoon but site die niet eens officieel is en al 3 weken niet is upgedate dat het onzin is dat hij niet als eerste op de xbox 360 komt whaha! nee!