1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest






    Lekker snel komt die al _O_

    Deel 1 was echt een goede race game
    [​IMG]


    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Microsoft

    Developer
    Microsoft

    Genre
    Simulatie Racer

    Release datum
    Xbox 360
    4e kwartaal 2006

    Belangrijke Features
    Online marktplaats
    Online Multiplayer
    Online toernooien
    Spectator modus
    User Created Content


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond deel 1 eigenlijk niet zoveel aan... te langzaam IMO. Maar ik ga dit spel zeker overwegen. Heb nu al 300 uur PGR3 gedaan en als ik het in dit tempo vol houdt zit ik met de kerst op 1500 uur. Volgens mij is die Cd dan gewoon een schuurpapier.8)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    lol, same here :cool: (slechts 295 uur trouewenns, jij verslaafde aap :9)
    Maar Forza was gewoon vet :cool: Op een gegeven moment minder gaan spelen omdat ik geen live had. Nu lekker ook met Forza leuke competities spelen. Al komt het er dan wel op neer wie de beste afstellingen/upgrades heeft :'-(
    Maar ik zie er naar uit :)

    edit:/ Weer de "grotere" merken :'-( Ik verwacht dus ook geen huis, tuin en keuken auto's, jammer :'-(
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  4. mars15

    mars15 Guest

    jammer dat mijn save game van forza geloof ik op me oude xbox staan, en jammer dat die niet backward compartible is
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, dit spel gaat geweldig worden :). Nu hopen dat ie niet weer teveel gehyped gaat worden :+. Met deel 1 was het online de eerste paar weken goed te doen, maar daarna was er bijna niemand meer....

    Misschien makkelijk, maar hier is een download link naar de E3 trailer: klikje

    /edit, jammer dat de trailer niet zo ontzettend strak is :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 was zekers goed, maar ik vond hem op de lange tijdsduur wat minder omdat je zoveel moet remmen en er dan weinig actie in zit. als ik een 360 had, zou ik deel 2 wel gekocht hebben, maar ik heb gelukkig nog vrienden.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe! Forza 2! :cool:

    Net de trailer gezien die me enigzins tegenviel, omdat ik een vettere had verwacht maarja. We can't have it all I guess. :+
    Je kon wel zien in de trailer dat het tunen weer groots zal worden een ook de schade. Gameplay, graphics (dit was denk ik niet ingame) kunnen we nog weinig over zeggen, maar dat komt vast wel neem ik aan.
    Aantallen auto's en circuits beduidend meer dan in Forza 1, maar nog steeds niet allejezusveel, dus de gameplay zal erg belangrijk worden voor het speelduur.

    Iig, mijn eerste reactie is positief, Forza.... * kwijlt.... :+
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    startpost geupdate
    met de Features:
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 was online vooral erg vet!

    Ik hoop dat dit bij deel 2 nog beter wordt. Halen doe ik m sowieso:)
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch wel het beste nieuws wat ik heb gehoord van de E3:D
    Kon mn geluk niet op toen ik dit (officieel) hoorde!
    Magoed...al die circuits die worden genoemd zijn t zelfde als in deeltje 1 alhoewel ik daar geen problemen mee heb:p
    Wat ik wel hoop is dat er weer van die Le Mans auto's in zitten...en ook van die getunede Nissan 350-Z's en Saleens!:+ ( De E-klasse ? )
    De enige aanmerking op deel 1 is die 30 frames per seconde...nu is t 60 dus dit wordt gewoon een topspel!8)
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop egt dat het circuit van Le Mans erin zit _O_. Dat circuit is egt de baaaaam. Verder was Forza1 al behoorlijk goed. Veel mensen zeuren dat te langzaam was enzo, maar dat is gewoon realistisch hoor :9. De bochtensnelheid in Pgr3 is niet van deze planeet :9.

    Keb gisteravond nog 6 races gereden met een maat en er zat tog verdomd veel actie in. Hele tijd elkaar uitremmen, slipstreamen, andere lijnen nemen. Het is gewoon realistische autosport en dat is gewoon genieten ^^. Actie genoeg dus. En strax met 12 man over de nurburgring racen ( Wordt licht in mun hoofd 8) ). Topspel!
     
  12. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    In het E3 2006 mapje van je marketplace staan 35 rete-strakke trailers van tevens Forza 2.
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    @ FredKroket, wat die bochtensnelheid betreft ben ik het totaal met je eens!
    Forza vind ik daar gewoon veel realisticher in. Als je van de baan schiet kan je het meestal ook echt shaken..in PGR3 niet.
    Ik heb zelf PGR3 ook nog...maar ik houdt totaal niet van dat Kudo-systeem..dat verpest je career mode.
    Nee..ik kan geen nadelen vinden bij Forza:cool: Pitstops zouden mooi zijn...maar t is niet echt een must
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit spel een hele innovatie wordt. Het wordt wel op alle fronten verbeterd, maar ik hoop gewoon dat het niet simpele verbeteringen zijn, moet gewoon overdonderend worden :cool: . Mogelijkheid om echte pitstopstrategien te bedenken/uitvoeren in endurance races zou echt _O_ zijn.

    Ik hoop dat het spel zo gaat worden dat over de hele wereld mensen het gewoon blijven spelen. Niet zoals met deel 1 dat de interesse al snel weg ebt.
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel um nog steeds hoor:)
    Vind um nog altijd beter dan PGR3...die vond k namelijk wat tegenvallen.
    Maar wat jij aangeeft over die pitstopstrategien zijn inderdaad erg vet zijn:D
    Het hoeft er niet top uit te zien zo'n stop...maar als zo'n stop maar invloed heeft op de race:cool:
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    zat er ook in hoor in forza 1. Heb wel is zonder bezine stil gestaan op een baan :9 . Ben benieuwd of de nieuwe audi tt er in zit
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zitten er meer endurance-races in ^^. 60 ronden op het Le Mans circuit bijvoorbeeld *)
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die trailer maar tegenvallen het is vrij wazig en grijs allemaal, maja trailers zeggen ook niks want die van gears of war vond ik ook niks.
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    \o/ rustig fred!!8) dan ben je wel langer dan 3 uur achter elkaar bezig, als je het over live hebt tenminste. Wel erg vet, maar of het ook zo gezond is8)

    Maar @ thepunisher, natuurlijk zijn er nog mensen die het spel wel spelen, maar je merkte ook overal dat velen de game na een aantal weken wel gezien hadden. Maar nu baal ik als een stekker dat ik dit spel samen met m'n xbox 1 al verkocht heb:mad: heb nu wel weer zin om te gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is 60 rondjes op Le Mans nou...
    Ze moeten gewoon GT4 na doen, en er 320 van maken :cool:
    Want in Forza 1 waren de endurance races 30 rondes 8) Dat is toch geen endurance. Ik wil er minimaal 2 uur voor moeten rijden. Het liefst 24 :cool:

    Maar ik hoorde dat deze game al dit jaar uit gaat komen :eek:
    Waarom, waarom!?!?!?! Je kan geen spel als dit in 1.5 jaar maken :'-( Niet gaan rushen M$, Niet gaan rushen!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina