[Demo] Geometry Wars: Retro Evolved

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 22 mei 2006.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    Geometry Wars: Retro Evolved
    Het is een Arcade Game voor de xbox360 en hij is te spelen als Mini Game in PGR2 op de xbox (Garage, Retro. Volledig speelbaar), in PGR3 op xbox360 (Garage, Retro/Evolved. demo 2 min) En als je geen van die beide game hebt dan kan je ook nog altijd via Marketplace deze volledige 2 games *1 pack als ware* kopen voor 400 punten.

    Evolved is een snellere en nieuwe versie van Retro. Retro speelt trager maar je hebt wel een kleiner veld waarin je speelt. Ik vind persoonlijk Evolved (de nieuwere versie) leuker om te spelen omdat je daar meer punten mee kan halen en het schieten gaat lekker snel.

    Evolved:
    [​IMG]

    Retro:
    [​IMG]

    Waarom ik dit appart topic heb aangemaakt, het is een van de meeste gespeelde arcade live game en vind het persoonlijk een van de leukste games die ik heb.


    Mijn tip die ik jullie nog kan geven is veel rondjes draaien (Zie afbeelding). *Als er mensen zijn die nog meer tips hebben voor Retro of Evolved, laat het gerust weten*
    [​IMG]
    Paint skills ^^

    Members tips:
    Deze tip is wel een bezoekje waard. Hier kun je zien wat elk icoontje opbrengt :)

    GeometryWars is ook speelbaar op de PC


    Highscores
    Highscore Evolved (Marketplace)
    1. Rikkel/Rikkel -- 3.789.855
    2. Toxin/Toxin NL -- 3.140.145
    3. Corneel/Corneel -- 1.762.280
    4. Tsux/Next Eleven -- 1.266.130
    5. Metal Mark/Stoeptegel NL -- 1.010.980
    6. MAX3400/MAX3400 -- 692.225
    7. Karf/iKarf -- 595.475

    Highscore Retro (PGR2, en marketplace)
    1. Corneel/Corneel -- 451.485
    2. MTsux/Next Eleven -- 190.840
    3. Metal Mark/Stoeptegel NL -- 118.895
    4. Karf/iKarf -- 31.180
    5.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow Metal_Mark, is het nu de bedoeling dat we onze scores geven?

    En een vraagje, waarom heet het topic [DEMO]Geometry Wars: Retro Evolved?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm tsja :+. Het is in wezen een demo :), kan ook wel even vragen of ze dat weg willen halen. Tmaakt mij niet zoveel uit.

    Ja je kan je Highscores door geven en als je nog wat tips hebt :). Zoals wanneer krijg je een Multiplier, etcetc
     
  4. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke thread dit, ik zal straks even mijn high-score geven samen met een foto.

    De game kost 400 MP ipv 800.

    EDIT:

    Mijn high-scores:
    Evolved: 1.762.280
    Retro: 451.485

    Zie de onderstaande foto's als bewijs:
    [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    @Metal_Mark & Corneel

    Eh ja Corneel, dank je voor het plaatje, dat bewijst meteen ik dat tweede sta bij op jouw vrienden lijst :) dus Metal_Mark je kan ook meteen daar mijn score uithalen, ik ben Next Eleven.

    Dus High Score
    Evolved: 1.266.130
    Retro: 190.840
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  6. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Met evolved heb ik 3.14x.xxx
    en retro heb ik nog maar een paar keer gespeeld. Geen idee wat ik daar gehaald heb.
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit topic is terecht. Deze arcade game staat (volgens mij) nog steeds op nr. 1 op de Arcade download top 10.

    Maar mijn tip:
    Blijf de eerste paar minuten in de rechter onderhoek zitten (niet helemaal want anders wrdt je geraakt) Al die dingen komen nu op je af en je kan ze dus lekker af knallen. Als het er te veel komen ga je er van weg.

    Nog een tip:
    Als er een black-hole komt maak hem dan niet gelijk kapot. Laat er zo veel mogelijk dingen in maar als hij bijna gaat barsten schiet je op hem tot hij weer een klein rondje is. Herhaal dit dus steeds. Zo knalt hij nooit uit elkaar en heb je een handig hulpje las er TE veel dingen komen.

    En coneel ik sta 4de :p
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: http://en.wikipedia.org/wiki/Geometry_Wars

    Misschien kan je dan viavia nog wat andere tips in dit topic neerzetten over strategie enzo.

    Heeft iemand trouwens de high-score gezien voor Evolved; ergens in de 81 miljoen punten...

    Er is trouwens ook een versie voor de PC te downloaden gratis op http://www.incitti.com/Blitz/ en dan even op zoek naar GridWars.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thnx Max :) Die van wikipedia is makkelijk.

    Retro highscore was 203.000.000+ en van Evolved was iets in de 81.000.000 ja :)

    Edit: Strategieen, tsja dat is opzich wel moeilijk omdat ik ook nog niet echt ver ben gekomen. En de beste tip is toch rondjes maken.

    Edit: Neeeen ik ging grandioos, had een survive van 423000, en had 9 levens op een gegeven moment, maar toch weet ik het teverkloten. Kwam op een 937800 met 3 bommen over :'-(. Nee!!!! Had makkelijk een miljoen kunnen halen maar die teller ging niet zo snel omhoog 8)

    Had 6 achievement :'-( Maar ik had ze allemaal al.

    Edit: OMG dikke humor _O_ Potje daarna ga ik dood bij 50000 dus ik doe hem overnieuw. Dat potje daarna dus 1.000.000 gehaald _O_. Geil!. Had 7 achievements, Had 5 bommen over en ging op de miljoen dood en direct daarna weer :+

    1.010.980
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een rare fout in dit spel kwa achievement.
    Als je naar Arcade gaat en dan daar kijkt welke achievements je hebt zie ik staan aan het plaatje dat ik de Quartermaster heb. Maar ga ik naar me 'echte' achievement lijst dan staat daar dat ik de Mad Cat Skillz achievement heb.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 3.7 miljoen

    [​IMG]

    Alleen op xbox live staat 3.2 miljoen, maar mijn score was niet doorgekomen. Dus heb ik alleen die foto als bewijs
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik zo gaar he! Doet je internet het niet, wordt je score niet opgenomen! Is wel logisch anders zal er wel mee gekloot worden, maar toch... 't Blijft ontzettend zuur!
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel even een tip-vraag; hoe ontwijken jullie al die kleine "kraaienpootjes" die uit alle 4 de hoeken komen? Ik snap ook wel dat schieten een goede oplossing is, maar soms zijn het er zoveel dat je steeds minder ruimte krijgt.

    Ik heb het dus over deze etters
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn erg lastig, maar je moet naar de hoek schieten en vliegen waar ze vandaan komen, zodat je een opening in die golf van "Blue Jacks" creeert, dan moet je er doorheen vliegen en dan langs de randen erom heen blijven vliegen. Als je het een keer gedaan hebt, dan zal het steeds vaker lukken, maar soms kom je er niet doorheen en moet je gewoon een bom gebruiken.
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig heb ik 692.225 punten in Evolved...
     
  16. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn evolved record staat op 3.140.145
    Maar dat kan nog een flink stuk omhoog :)
     
  17. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is ook al lang niet meer in gepost zeg.

    Heeft iemand tips voor de survive 1.000.000 achievement. Om de een of andere reden ga ik altijd af door van die kleine roze dingen die irritant rondjes draaien op je scherm.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *geeft topic een trap omhoog*

    Ik weet dat je per 75.000 punten een extra leven krijgt, ik weet dat je per 100.000 punten een extra bom krijgt, maar om de hoeveel punten gaat je multiplier omhoog? :eek:
    ---------------------------------------

    Mad Cat Skillz
    Collect 9 lives

    Quartermaster
    Collect 9 bombs

    En dan nog een vraagje over bovenstaande achievements: Moet ik zover gaan dat ik op dat moment 9 levens heb, of is het ook goed als je een paar keer afgaat, maar toch in totaal 9 levens hebt verzameld? (ik neem aan dat die 9 levens inclusief die 3 zijn wat je al in het begin hebt?)

    Zelfde vraag geldt over de bom achievement :)

    K hoop dat de vraag een beetje duidelijk is O-)
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    vet spelletje
    begin maanden vaak gespeeld

    mijn highscores zijn:
    evolved: 2,390,960
    retro: 399,360
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is niet echt bekent. Het ligt eraan hoeveel scheepjes jij kapot krijgt. Maar 10x Mulitplier lag ergens bij de 750000/800000, als je vanaf het begin blijft leven hè, dus eigenlijks survive dat aantal :)

    Je moet 9 levens boven in hebben staan. Net zoals die bommetjes, ook nog 9 van hebben....dus niet in totaal, maar je moet echt 9 levens/bommen hebben
     

Deel Deze Pagina