1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM "Car of the month" competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. FM Competitie

    FM Competitie Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hey medegamers!

    Dit is de ForzaMotorsport "Car of the month" competitie.
    Het doel is om een zo bruut mogelijke auto te maken zodat die word gekozen als winnaar aan het einde van de maand.

    * Je mag GEEN PHOTOSHOP gebruiken. Je mag niet een auto gaan verven, bestickeren met photoshop, alleen de in-game paintshop mag worden gebruikt.

    * Je mag wel nieuwe spoilers e.d. erop zetten, zodat hij een beter uiterlijk krijgt.

    * Elke maand word er een auto uitgekozen die moet worden 'gepimpt'. Enkel dat model van die fabrikant mag worden gebruikt.

    * Aan het einde van de maand mag men stemmen. Zo word dus de winnaar uitgekozen. Er valt voorderest niets te winnen, maar het is wel gewoon leuk voor de lol.

    Succes!

    Auto's:
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  2. FM Competitie

    FM Competitie Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto van de maand Juni

    Nissan 350Z Track ( klasse B )

    [​IMG]

    Succes d'r mee!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee!

    Misschien handig om een lijstje van deelnemers in de openingspost te zetten en een einddatum enzo?
     
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    iedereen mag meedoen ;) Dus dat hoef ik niet in de begin-post te zetten.. En de einddatum is als Juni is afgelopen.. :)
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat iedereen mee mag doen snap ik,,, maar ik had nog wel paar ideetjes zeg maar hoe je dat kan doen dan enzo, maarja, zie maar hoe je het regelt dan hea :9

    [Edit] Check me sig ;)
     
  6. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb 2 vraagjes. mag je ook meerdere autos maken en de plaatjes hier neer zetten. en ten tweede hoe krijg je die plaatjes op het forum?
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Het is de bedoeling dat je alleen deze auto ( nissan 350Z ) maakt en dan de plaatjes ervan hier neerzet. Als je andere autos ook wil laten zien moet je die in het forza motorsport topic zetten, maar die tellen dan niet mee bij de wedstrijd.

    Als je een plaatje op het forum wil zetten kan je naar www.imageshack.us en daar je foto uploaden.. ( je hebt dus wel webcam of digitale fotocamera nodig ) Als je dan een bericht gaat typen op dit forum dan klik je op [​IMG] en dan geef je de link van de geuploade foto.. Gaat vrij makkelijk je moet et alleen ff doorhebben..

    Succes
     
  8. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik bedoel in dit topic meerdere 350 z maken dus niet maar 1tje maar bijvoorbeeld 3 350 z en die dan allemaal hier neer zetten mag dat:confused:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga zelf niet meedoen, heb Forza Motorsport noch een oude Xbox, maar misschien is het makkelijker om elke week of elke twee weken een winnaar en een andere auto te posten?
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel erg snel hoor. Als je echt een mooi design wilt maken ben je wel paar uurtjes bezig soms O-) En niet iedereen heeft altijd tijd natuurlijk en er zijn nog meer games die gespeeld willen worden *)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet die auto eerst weer unlocken:x Ik had forza eerst helemaal uitgespeeld maar had mijn xbox toen verneukt:x :x :x En moest hem toen laten repareren, en toen waren al mijn savegames weg. Maar ik heb arcade modus weer bijna uitgespeeld eergister en na mijn examens ga ik mijn best weer doen in de career:cool:
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    @ schorspion, ja dat mag, als het er maar niet 10 zijn ofzo ;) Dus niet teveel, laten we een limiet eraan geven. Max. 3 auto's posten.

    @ Willem, is inderdaad best wel snel, maar bedankt voor het meedenken :)

    @ FFWD, dat is balen man.. Succes ermee!
     
  13. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou maar is beginnen met een auto posten hij is nog niet af maar et is een begin :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    eindelijk iemand die een is begonnen! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

    ik heb zelf nog geen inspiratie.. kutzootje :9
     
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er wel vet uit!. Was zelf wel begonnen, maar mijn idee pakte niet helemaal goed uit met de lijnen ed. Door de beperkte cameramogelijkheden had ik niet een goed zicht om de lijnen goed aansluitend te krijgen en heb ik mijn creatie naar een uur werk maar weer helemaal verwijderd :)
     
  16. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er meer mensen die al wat hebben? of ben ik nog de enige.:confused:
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat je tot nu toe idd de enige bent...

    Ik heb zelf jammer genoeg niet erg veel tijd, ivm afgelopen week twee keer voetbaltoernooi, gisteravond feest, en drukte voor school enzo, dus ja
     
  18. arristo

    arristo Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel schorspion
     
  19. arristo

    arristo Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    waar moet je aan de eind van de maand op een auto stemmen dan?!
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    gwn hiero
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006

Deel Deze Pagina