Mensen ik zag net dit op de site van dixons en heb meteen besteld! Faceplate WK 2006 € 0,02 De link werkt inmiddels niet meer maar als bewijs heb ik een screenshot! Zal wel dikke fout zijn maar ff kijken of ik hem daadwerkelijk thuis krijg! Hahah MZZLS! **Update** vrijdag 2-6-2005 Vandaag staat de faceplate niet meer te koop online. Maar hij staat wel in combinatie met een paar 360 spellen waarbij hij GRATIS wordt meegeleverd! KLIK Edit: Ik check net me mail en zie tot mijn blijde verwachting dit mailtje*) Ordernummer : XXXXXXX Orderstatus: Uw order is verzonden. Artikel: Xbox 360 Faceplate WK voetbal 2006 Prijs: € 0,02 Aantal: 1 Bezorgkosten: € 2,95 Totaalbedrag: € 2,97 **Update** vrijdag 2-6-2005 12:46 HIJ IS BINNEN! WHAHAHAHA Kreeg net een pakketje met de post! MIJN FACEPLATE IS BINNEN VOOR € 0,02!!! FF vreugde dansje doen \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
Nu is ie tijdelijk uitverkocht edit: De pagina die u probeerde te bereiken, kan niet worden gevonden. Of u heeft het adres verkeerd ingetypt, of de link die u gebruikt heeft is niet meer geldig. Om de informatie te vinden die u zoekt, verwijzen wij u naar onze homepage. edit 2: is nu de hele site met die melding edit 3: site is er weer
Als jullie hem krijgen voor 0,02 euro cent zijn jullie echt lucky bastards .. Ik heb hem voor 15 euro gekocht... MAAR ik zal ze eens laten zien wat er op de website staat met mij kassa bon erbij kijken of het me gaat lukken
tsja, als je hem opeens voor meer als 20 krijgt (incl. verzendkosten) dan kun je zeggen: "ja, maar op de site stond hij voor 2 cent!"
Uit de Algemene Voorwaarden: 3.4 De Klant is de prijs verschuldigd die Dixons B.V. in haar bevestiging conform artikel 2.5 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Dixons B.V. worden gecorrigeerd. Dit lijkt mij wel een evidente onjuistheid.
als het je echt lukt heb je super veel mazzel, (gewoon echt stommen fout van de winkel) maar meestal is het zo op een website is het altijd onder voorbehoud met tikfouten.
Ja gast, dat kon je toch ook lezen op vorige pagina, onder de Algemene Voorwaarden stond iets van dat prijzen later nog konden worden gecorrigeerd door Dixons BV.
Ik check net me mail en zie tot mijn blijde verwachting dit mailtje*) Ordernummer : 2025XXX Orderstatus: Uw order is verzonden. Artikel: Xbox 360 Faceplate WK voetbal 2006 Prijs: € 0,02 Aantal: 1 Bezorgkosten: € 2,95 Totaalbedrag: € 2,97