een nieuwe 360 plus een nieuwe COD2 DVD = niet werken???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door strapping young lad, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    oh man, een maand of anderhalf geleden was mijn 360 officieel overleden... opgestuurd, nieuwe gekregen, feest gevierd toen, heel erg blij mee! \o/

    Maar nu, een week geleden dacht ik "vooruit, laat ik COD2 maar weer eens spelen online"...
    Met dat ik me meld in de lobby, en het aftellen begint, gaat alles nog goed.. maar dan komt het moment dat de 360 een desbetreffende map moet inladen.. dat doet ie helemaal niet! hij loopt gewoon vast.. de laadbalk blijft op nul staan..

    Dit was een week geleden...

    Nu met die nieuwe maps uit, dacht ik "vooruit... laat ik eens gek doen en een nieuwe COD2 kopie gaan kopen"

    Ik dacht dus dat het niet willen inladen van de multiplayer maps van mijn huidige kopie van COD2 aan de DVD lag...

    FOUT! :mad: :mad:

    Ik stop die compleet nieuwe DVD erin, en hetzelfde probleem!!!

    Dus, een compleet nieuwe 360 plus een compleet nieuwe COD2 DVD, en hij doet het niet??

    Wat denken jullie? wat kan dit nou zijn?

    ridge racer, GRAW, moto gp, werken allemaal prima.. enige wat crashte 1 keer, en waarin ik gebouwen zie verschijnen, ingeladen dus, tijdens het rijden is PGR3.. dit had ik ook nog nooit gehad...

    Heeft iemand een idee? of zin om met mee te denken hier? want ik heb even geen enkel idee waar dit nou aan zou kunnen liggen...
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan krasjes liggen op de disc dat heb ik ook bij cod2 en soms doet hij het zonder problemen online en soms ook helemaal niet, jammergenoeg. Maar je gaat toch niet 2 keer een spel kopen omdat hij het effe niet doet?? of heb je geld teveel.
     
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt, bij mij bleek er een barst in het cod2 schijfje te zitten. Deze barst was alleen zichtbaar als een licht streepje aan de binnenste rand van het schijfje. Het kwam een paar weken na de launch vrij veel voor bij een paar spellen, waaronder cod2, er is zelfs een topic over hier ergens... (mijn volgende cod2 schijfje was binnen een paar maanden ook stuk)


    Groetjes, Vibuthi


    EDIT:

    Lees nu pas dat je al een nieuwe gekocht heb, dan kan het haast geen barst zijn lijkt me, die ontstond namelijk pas na een paar weken gebruik (gaf overigens wel pcies dezelfde symptomen, een laadbalk die niet verder ging...)
    Probeer je spel eens in een andere 360, als die 'm wel slikt zou je zeggen dat het aan je 360 ligt.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, kijk...

    Ik heb dus die 2e kopie gekocht omdat ik dacht dat op de eerste COD2 DVD een fout zat.. in de vorm van een krasje, want er zaten er wel een paar op ja.
    Maar die nieuwe komt uit het plastic he.. daar zit geen enkel krasje op, ik dacht dat die wel zou werken, aangezien die het gewoon zou MOETEN doen... dus het is absoluut geen krasje op de nieuwe DVD, want die zijn er niet.. nul komma nul...
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    En de singleplayer doet het wel gewoon? online kan soms ook aan de verbinding liggen dat hij vastloopt heb ik zon idee..heb ik ook een paar keer gehad bij awaiting user bij cod2 dan liep hij door tot 30 waar normaal maar tot 2 of 3 hooguit en dan liep hij ook vast.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, single player doet het prima... en online kan ik dus met moto gp, ridge racer, en GRAW... loopt allemaal soepel...

    Ik ben wel connected via een router, en de NAT staat op "moderate".. maar dat was eerder nooit een probleem, het wel honderden potjes online gedaan met COD2 en PGR3...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat het een xbox live probleem is check deze raad Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2 ze post 1 van deze thread en geef zoveel mogelijk gevens, dan kan ik je helpen :)

    Het is overbodig om hier een speciale thread voor te openen ... 1 troost het ligt niet aan je xbox 360 en ook niet aan COD 2, maar wel aan de instellingen van je router

    Mocht het toch om een defect gaan ... check dan deze draad: [Inventarisatie] Defecte Xbox 360 consoles

    Het kan zijn dat je voor de zekerheid een system restore moet doen (vanwege het laden van je gebouwen) ... je kan voor de zekerheid ook even ms bellen
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina