Naam: Battlefield 2142 Uitgever: EA Ontwikkelaar: EA release: herfst 2006 consoles: X360, PC, PS3 trailer Info: Het jaar is 2142 en de dreiging van een nieuwe ijstijd zorgt voor een wereldwijde paniek. De waarheid is duidelijk en meedogenloos: de bodem die niet wordt bedekt door een dikke ijslaag kan maar een fractie van de wereldbevolking voeden. Sommigen zullen overleven, de meeste mensen sterven. In Battlefield 2142 voer je een strijd op leven en dood en schaar je je aan de zijde van een van de twee supermachten: de European Union (Europese Unie) of de onlangs geformeerde Pan Asian Coalition. Je stort je in de strijd met een verwoestend arsenaal aan hypermoderne vuurwapens, verhullingapparatuur en stationaire geschutsposten. De game speelt zich af in de toekomst, dus zullen er mechs, futuristische vliegtuigen en allerlei andere technologische snufjes zijn om je vijand aan gort te knallen. Maximaal 64 spelers kunnen in teams de frontlinies betreden, zowel in tactische gevechtseenheden of achter de schermen als bevelhebber om de strategische aanvallen van hun teamgenoten te begeleiden. Door in het spel successen te behalen stijg je in rang en speel je beloningen vrij, zoals nieuwe wapens en medailles. De game zal in de herfst van 2006 uit moeten komen op PS3, XBOX360 en PC. screenshots:
Ik vond de 'Battlefield 1918' mod voor battlefield 1942 de leukste van allemaal...hoe verder in de toekomst hoe slechter het wordt. Nu gaan we toch niet met lasers schieten he...
Jongens, geef het dan een andere naam. Iedereen heeft een ander beeld als je battlefield zegt. Dus geef het een andere naam.
En de naam Battlefield heeft al wel een positief imago bij de doelgroep. Zo verzeker je je van de nodige aandacht. Of het goed is, zullen we bij de launch wel zien. Maar van mij hadden ze niet hoeven jumpen naar de toekomst.
@ Duo Maxwell : Hij staat anders ook al in de magazines aangekondigd op de Xbox360 dus ga er maar vanuit dat ie op de 360 komt.
z0mg.. meteen weer ruzie maken heah mensen.. grow up lijkt me wel vette game.. maar vind die lasers en mechs wat minder.. maja kan niet alles hebben..
er komt geen laser in voor hoor... gewoon met normale guns, die mechs zijn i.p.v. de tanks etc.. alleen het uiterlijk veranderd.
Ik weet nog niet wat ik er van moet denken, hoop in iedegeval niet dat het van die laser wapens etc. zijn. Is er al meer informatie bekend over de wapens etc.
BF2 werd na een tijdje ook klote... BF1942 was goed, & had goede mods. BF:Vietnam was weer slecht, maar had ook dan weer een mod die het goedmaakte BF2: goed in begin, steeds meer ongebalanceert, gasten met GL buizen etc etc.(m.a.w. , verkloot, zwaar verkloot). Dus is het WEER wachten op een mod die het goedmaakt.(PoE?) BF:2142: van wat ik zover zie is het gewoon weer precies dezelfde engine, de mechs & die schepen(AKA mothership ofzo) zitten er nieuw in & de vraag of het spel qua gameplay het een jaar overleefd... Weet niet. Ik lees wel eerst een review of 4 voordat ik het maar overweeg(heb 1 keer BF2 opnieuw moeten kopen omdat ik een probleem had & gevraagd werd het op te sturen en het nooit meer heb teruggekregen F#ck you EA!) Oh ja, die uitbreidingen verlengde het plezier wel ongeveer een week voordat die ook kut waren.:{. En dan bedoel ik BF2F, Euro Force & Armored Fury. Nee, ik ga eerst wel gewoon voor de 360, GoW, H3 etc(je weet wel, titels van KWALITEIT. Iets dat ze zijn vergeten bij EA).
mij lijkt de game ook best leuk ..goede graphics, vooralsnog komt hij niet op de xbox dus het wordt geen port ofwat dan ook (zie king kong, die er ook al bagger slecht uitzag voor de X360)..en dan maar hopen dat het niet TEveel met Mechs etc is dat het nog wel wat realistisch blijft
Eigenlijk moeten ze BF1942 weer helemaal opnieuw opbouwen en dan NEXT-GEN uitbrengen op de 360. Ik zou die game nog best wel graag willen spelen met goede kwaliteit. Die game was toen echt goed. Heb Vietnam ook, was echt iets TE verneukt. BF2 was ook leuk, maar begon na korte tijd ernstig te vervelen. BF2: MC heb ik 3 dagen gespeeld! Hoop dat dit weer wel een hele goede BF word. Verwacht er allleen niet veel van. Van die domme laserwapens enzo. vind ik echt troep.
Ziet er niet uit, 1942 was het beste, zo relaxt op de pc vliegen online in het begin kon niemand dat..