1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchDemons, 14 jul 2006.

  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Valve Software
    Genre: Eerste Persoons Shooter
    Release: 4e kwartaal 2006

    Informatie:

    In Half-Life 2 pak jij als Gordon Freeman, de held uit het eerste deel, wederom het breekijzer op om de mensheid te redden. De invasie van de andere dimensie waar Gordon in het eerste deel van de Half-Life serie mee te maken had is doorgegaan en in de tijd dat Gordon in stasis werd geplaatst door de mysterieuze G-man, is de wereld overgenomen door de buitenaardsen. Deze wezens, nu de ‘Combine’ genoemd, gebruiken Dr. Wallace Breen, voormalig directeur van get Black Mesa onderzoekscentrum waar Half-Life 1 zich afspeelde, als mondstuk om de mensen te controleren. Het is Gordon’s taak de gestoorde man te stoppen en de buitenaardse onderdrukking van de mensheid te beëindigen. Gordon wordt door de G-man getransporteerd naar City 17, waar het hoofdkwartier van de gemene Breen te vinden is en waar de meeste mensen in angst en gedwongen werkend voor de Combine proberen te overleven.

    Gelukkig voor Gordon staat hij er niet alleen voor en is er een actieve rebellengroepering die vecht tegen de overmacht aan vijandelijke agenten in de ‘Civil Protection’ eenheden die de mensen dwingen te participeren. Zo zal Gordon enkele oude bekenden tegenkomen, zoals Barney, een beveiligingsagent van Black Mesa en twee doctors; Kleiner en Vance. De dochter van Eli Vance, Alyx, zal Gordon ook helpen in zijn nieuwe queeste om de plannen van Breen te ondermijnen. In een totaal van 14 hoofdstukken zal Gordon zich met een variëteit aan wapens, zoals de bekende klassiekers de shotgun en de raketwerper, maar ook een aantal nieuwe, zoals de Gravity Gun en de zogenaamde ‘feromonen’ een weg banen naar de citadel van de Combine, om tot een verschrikkelijke ontdekking te komen. Zwaartekrachtsimulatie speelt een grote rol in de eerste persoons shooter, evenals de voertuigen en interactieve omgevingen.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/577/half-life-2/

    Nieuws items:

    Electronic Arts geeft Valve titels uit voor de komende jaren
    Aantal nieuwe games voor 360 volgens Amerikaanse winkel
    Valve onthult dat Half-Life 2: Episode 2 naar de 360 komt

    Screenshots (zijn niet van de Xbox 360 versie):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nogmaals, deze screens zijn niet van de Xbox 360 versie.
    Zodra er screens zijn van de Xbox 360 versie, dan zullen we deze hier meteen posten!

    Filmpjes:

    Er zijn helaas nog geen filmpjes van deze game.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2006
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    zo 360 bezitters hebben veel geluk, een erg mooie pack! Ik speel op dit moment Episode 1 op de pc en die is werkelijk prachtig (vooral met full HDR ;) ) wel jammer dat ze geen Day Of Defeat doen, die is ook erg leuk. :D

    btw, ik heb een trailer van Episode 2 gezien, ziet er masterlijk uit!! zeker die bos omgeving!
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je hiervoor ook half life 1 hebben gespeeld?
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    ja want anders pakt je 360 hem niet :+ :x
     
  5. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :b:

    maar wel goed nieuws dit! een mooi pakket! al speel ik dit soort spellen toch liever op mijn pc..
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  6. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een fantastisch pakket, deze ga ik zeker halen!
     
  7. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou niet van deze franchise dus ik zal deze gamepack zeker niet gaan kopen maar voor de fans van de serie geweldig nieuws:)
     
  8. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE: Electronic Arts has clarified that Counter-Strike: Source is not yet confirmed for the PS3 and X360 versions of Half-Life 2.
     
  9. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw jammer ik had juist zin in Cs.
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, Ik zou hem voor CS alleen al wel kopen. Zou een erg slechte move zijn van EA om CS er niet bij te doen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmm interessant. Als ze HL2 nu op volle glorie kunnen laten zien op de Xbox 360. Niet weer zo'n zwak afstreksel dus van de PC. En dan nog beide episodes erbij.... nice. Wil dit dus ook zeggen dat er maar 2 episodes uitkomen? Dacht namelijk dat het er drie zouden zijn.
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    He bah.wat een rot update:mad:Ik hoop echt dat CS source erbij komt, dat zou juist de hele package zo'n vette deal maken.

    Ik hoop echt dat ze niet zo dom (of hebberig?) zijn om CS apart te verkopen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    had me leuker geleken als ze een nieuwe half-life deden
    :)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht eerst: "Lekker mosterd na de maaltijd", totdat ik zag dat CounterStrike Source erbij zou zitten. Dat zou meesterlijk zijn. Nu is het weer niet 100 % zeker. MET Counterstrike ga ik het denk zeker halen, anders niet
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, dan wacht ik maar ff met het uitspelen van hl2 op de xbox
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    wicked ik ga deze denk ik dus echt wel kopen he :D
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp het eeeecht gewoon niet dat ze geen counter-strike erin stoppen!! Dat is gewoon een best-seller!!

    Maar het kan natuurlijk ook (EA kennende) dat ze counter-strike apart gaan verkopen......meer geld verdienen he
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    pOrtal ziet er echt geweldig uit ! :D
     
  19. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat nu al bevestigd dat counter-strike er niet bij inzit?
    Net dat filmpje van Portal gezien en ziet er wel goed uit, dat wordt wel wat..;)
     
  20. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina