als dit er al is of dit is niet nodig , sluit maar dan Het leek me leuk om een aparte RTS thread te maken. Ik zou het graag overzichtelijk willen houden, door alle RTS games in de startpost te zetten. Een paar RTS's (door te spieken in pc klassiekers ) Act of war Dune II:the building of a dynasty Dune 2000 Shogun: Total War Medieval:Total War Rome:Total War Command & Conquer C&C: Red Alert C&C: Red alert 2 C&C: Tiberian Sun C&C: Generals C&C: Tiberium Wars total Annihilation The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II Warcraft: Orcs & Humans Warcraft ll: Tides of Darkness Warcraft lll: The Reign Of Chaos Starcraft Starcraft : broodwar Homeworld Homeworld 2 Sudden Strike Sudden Strike II Blitzkrieg Codenameanzers -phase 1 Age of empires Age of empires II :age of kings Age of mythology Age of empires III Empire Earth empire earth 2 Empires:dawn of the modern world Rise of Nations Rise of legends company of heroes Stronghold Stronghold II Warhammer 40.000:dawn of war Pharao Myth:the fallend lords Myth IIoulblighter Myth III:the wolf age dungeon keeper I dungeon keeper II Roep maar!:b:
1. Het is een Thread 2. Het is Command & Conquer 3. Battle for Middle-Earth II en C&C: Tiberium Wars (Nog in ontwikkeling) 4. Warcraft 1, 2, 3 TFT en ROC
Rise of Nations: Rise of Legends. Ben helemaal verslaafd aan dat spel Edit: De Cossacks reeks telt die ook mee??
Ben zelf helemaal gek van: Warhammer 40k: Dawn of war. Hele goeie RTS goeie cijfers check it out zou ik zou zeggen komt straks een nieuwe expesion pack waar ik naar uit kijk . Heb er al een topic van ooit gemaakt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=84699 (staan ook wel links van demo`s bij) Trouwens waar is age of empires?
Dune, Dune 2000, Total Annihilation, alle Ceasar spellen ?, Pharao, Rise of Nations. maar vooral Total Annihilation heb ik kapotgespeeld en nu zag ik laatst op gametrailers dat er een remake aankomt begin 2007 met een andere naam
Correctie van de persoon boven mij: Het is Dune 2! En dat is de meest geweldige RTS ooit. Ik ben er heel erg aan verslaafd geweest vroeger en het spel zette de standaard voor de RTS games van vandaag de dag. Het was al behoorlijk goed voor de eerste RTS ooit imo. Die goeie ouwe tijd. Dat niemand hem hier noemt zeg. @ TS: Waarom zet je Total Annihilation bij de C&C spellen? Ik mis overigens ook nog wat games van Relic zoals Warhammer 40.000: Dawn of War en Company of Heroes [niet standaard, maar zeker wel een RTS]. Laatste is nog niet uit, maar komt snel verandering in. Ik ben benieuwd wat het wordt, maar ik hoop niet op de kwaliteit van The Outfit.
heb je de nieuwe PU? dan kan je meteen die stamboom van de RTS scannen en hier neer zetten, ben je meteen klaar
Kan je ook even de beste expansion ooit erbij zetten, Starcraft Broodwar? Anyway, Dune 2 was goed, ging daarna echter goed fout. Warcraft 2 was toch veel beter. Vind zelfs dat Warcraft 1 redelijk gelijk staat aan Dune 2.
Ligt het nou aan mij of staat er 3x Rise of Nations tussen. En Rise of Legends staat er dan weer niet tussen. EDIT: En er is ook nog een expansion van C&C: Generals, weet zo niet hoe die heet. En ook nog een expansion van C&C: Red Alert 2, genaamd Yuri's Revenge.
Nou als expansiens er ook bij mogen Shogun total war: mongol invasion Medieval total war: Viking invasasion Rome Total war: Barbarian Invasion Rome Total war: Alexander
Command and Conquer: Generals: Zero hour Yuri's revenge is inderdaad leuk. Zero hour ook. Combat chinook met 3 snipers en 5 missile infantry's\o/ , daar dan 4 van, dat ownt elk leger(wel oppassen voor anti air, maar die pak ik dan met mn raptors )
Met alle expansions wordt het een chaos. Tiberian Sun heeft ook al een expansion, evenals zo'n beetje alle RTS games.
denk het ook , maar ik kan kijken of ik het een beetje op alfabet kan zetten. Is het ook weer een stuk overzichterlijker
Act of war (Direct action +High treason) Beste RTS van de afgelopen tijd, In mijn ogen dat wat Generals had moeten zijn.