1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live Arcade
    Texas Hold 'Em

    [​IMG]

    Ik open dit topic om dat (denk ik, en vele andere met mij) deze game gaan downloaden omdat hij de eerste 48 uur gratis is. Zo zijn meer mensen genijgt om deze Arcade te nemen.

    Uitgever: TikGames
    Ontwikkelaar: TikGames
    Genre: Xbox Live Arcade
    Release: 23-8-2006

    Informatie:
    Texas Hold 'em poker is de meest realistische pokergame die er is.Beginner of prof, je beleeft de sensatie van de perfecte hand of de perfecte bluf.Test je kunde in ringgames en toernooien of verfijn je kunsten in je gedroomde scenario.

    Pas de game helemaal aan je eigen wensen aan.Met de uitgebreide Help kun je elk aspect van de game uitgelegd krijgen.Texas Hold 'em heeft het helemaal — speel het vandaag nog!Realistischer dan dit en je zit in Las Vegas.

    Modes: Keuze uit drie super game modes:confused:tandaard, toernooi of scenario's.

    Variaties: tientallen gamevariaties, of je eigen aangepaste multiplayer.

    Help: met de uitgebreide Help kun je elk aspect van de game uitgelegd krijgen.

    Uitdagingen: realistische computerpokeraars vormen op elk speelniveau een uitdaging.

    XBW Gamepage:
    Texas Hold 'Em

    Plaatjes:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hoe speel je Poker:

    Spelverloop
    Het doel van het spel is om de hoogst mogelijke hand (kaartcombinatie) te maken. De speler doet dit door 5 kaarten te kiezen uit 2 eigen, gesloten kaarten en 5 gemeenschappelijke, open kaarten. De speler mag kiezen om twee, één of geen van zijn kaarten te gebruiken. Van te voren zijn er afspraken gemaakt over minimum en/of maximum inzetten.

    Eerst worden er door de dealer 2 kaarten uitgedeeld aan elke speler. Na het uitdelen begint de eerste ronde van het gokken. Elke speler beslist of hij de vereiste inzet betaalt (call) en gaat spelen. Tevens kan een speler beslissen om de inzet te verhogen (een raise). Het inzetten gaat net zo lang door totdat elke speler die wil spelen hetzelfde bedrag heeft ingezet. Na deze eerste inzetronde draait de dealer drie gemeenschappelijke kaarten om. Dit wordt ook wel de flop genoemd. Opnieuw kunnen de spelers hun kansen inschatten en bepalen of ze meegaan (call), verhogen (raise) of passen (fold). Na de tweede inzetronde wordt er een vierde gemeenschappelijk kaart omgedraaid (de turn), gevolgd door weer een inzetronde. Daarna draait de dealer de vijfde kaart om (de river) en volgt de afsluitende inzetronde. Na deze laatste inzetronde volgt de showdown en worden de kaarten van de spelers met elkaar vergeleken. De speler met de beste kaartcombinatie wint de pot.


    ----------------------------------------------------------------------------


    Bet: You bet your money and put it in the pot. The other players then have to decide if they want to call, raise or fold.

    Check:
    Checking means not betting money. It is, however, possible to continue the game. If someone else bets, you must decide if you want to call as well, raise or fold.

    Fold: you have a really bad hand and see no chance of bluffing, you fold your hand.

    Call: You match the bet of a previous player. You stay in the game and either the next card is uncovered or there's a showdown.

    Raise: You match the last bet and raise the bet once more. Once again the other players now have to decide if they call, reraise or fold.

    Showdown: If the last card is exposed and more than one player is betting there's a showdown. The player with the best hand wins the whole pot. If several players have an equally best hand the money in the pot is divided between those players.

    Reraise: If another player raises after a bet and you think your hand is the best or if you just want to bluff the other players, you can reraise and increase the bet one more time. The other players now have to decide if they want to call, fold or reraise the bet further.

    Check-raise: You have a strong hand (i.e. four of a kind) and want more than just one bet from your opponents. If you are now the first to check, you make the impression of having a weak hand. If someone else bets now, you just raise his bet and thus have more money in the pot.

    Check-and-call: In the case of an average hand where you are possibly missing one card for a flush, it's better to check. If someone else bets then you should consider if the pot is big enough to see another card and to bet along.


    ----------------------------------------------------------------------------


    Kaartcombinaties
    De volgende kaartcombinaties worden onderscheiden, van hoog naar laag:

    Royal flush: Vijf opeenvolgende kaarten van dezelfde soort, met de Aas als hoogste kaart. Bijvoorbeeld: A♠ K♠ Q♠ J♠ 10♠

    Straight flush: Vijf opeenvolgende kaarten van dezelfde soort. Bijvoorbeeld: Q♦ J♦ 10♦ 9♦ 8♦

    Four of a kind: Vier kaarten met dezelfde waarde. Bijvoorbeeld: 4♣ 4♦ 4♥ 4♠

    Full house: Drie kaarten van dezelfde waarde, gecombineerd met twee andere kaarten van dezelfde waarde. Bijvoorbeeld: 8♣ 8♦ 8♠ K♥ K♠

    Flush: Vijf willekeurige kaarten van dezelfde soort. Bijvoorbeeld: K♠ J♠ 8♠ 4♠ 3♠

    Straight: Vijf in waarde opeenvolgende kaarten van willekeurige soort. (De Aas kan hier gebruikt worden als volgend op de Heer, of als 1, dus komend voor de 2.) Bijvoorbeeld: 5♦ 4♥ 3♠ 2♦ A♦

    Three of a kind: Drie kaarten van dezelfde waarde. Bijvoorbeeld: 7♣ 7♥ 7♠ K♦ 2♠

    Two pair: Twee kaarten van dezelfde waarde, gecombineerd met een ander paar kaarten van dezelfde waarde. Bijvoorbeeld: A♣ A♦ 8♥ 8♠ Q♠
    One pair: Twee kaarten van dezelfde waarde. Bijvoorbeeld: 9♥ 9♠ A♣ J♠ 4♥

    High card: Ook bekend als een zogenaamde High hand. Het volgende voorbeeld wordt beschouwd als een "Ace high." Bijvoorbeeld: A♦ 10♦ 9♠ 5♣ 4♣

    Wanneer in een pokerspel twee spelers eenzelfde combinatie neerleggen, wordt gekeken naar de hoogste waarde van de relevante kaarten. Zo wint de speler die drie vrouwen neerlegt van de speler die drie boeren heeft, en wint de straat 9, 10, boer, vrouw, heer het van de straat die loopt van 8 tot vrouw. Zijn er meerdere combinaties gelijk in waarde, dan wordt de inzetpot verdeeld tussen de spelers die deze combinaties hebben neergelegd.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    yes, dalijk ff het spelverloop lezen xD :9

    EDIT: snap er nog geen hol van, kan iemand mij toevoegen op live ofzo dat ik dat ff met hem kan spelen ofzo 8).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2006
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat echt ownen. Poker al sinds mijn 12e. Als hij 1200 punten had gekost had ik hem ook gekocht:p
     
  4. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten om het te downloaden!! Speel nu al veel poker op de computer en met vrienden, een masterlijk spelletje!!
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Genijgt? Geneigd toch ;)

    Hopelijk zitten der wat makkelijke achievements bij, altijd handig :).
    Mooie actie trouwens.
     
  6. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    ik vraag me af vanaf hoe laat we hem kunnen downen, zal wel morgenmiddag worden. USA moet natuurlijk weer eens eerst.
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat zou hij morgen er zijn?

    Vraag is al gesteld kom ik nu achter
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  8. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
  9. II Valerio II

    II Valerio II Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    echt super spel en we kunne eigen variant maken en ik heb al een idee
    dames van xbox live wat denken jullie van een potje strip poker ;)
    met de webcam op komst zeker geen slecht idee
    wat zeggen jullie ervan
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow shit, ik moet mijn Gold Account nog even erop zetten... Dit is echt een game om lekker online te spelen :D Can't wait! Als iemand wil oefenen ofzo, voeg me maar toe op live!!! Zorg ik dat ik zeer snel Gold heb :D
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe krijg je dit nou weer voor elkaar? =(
    Voor deze heb je echt veel geluk nodig!
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
    Hij komt bij iedereen tegelijk!
    Zelfde tijd zelfde zender.

    Zo is hij in amerika om 1 uur s'nachts.
    Dan is het hier ongeveer 9/10/11 uur. Volgens mij 10 uur.
     
  13. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog wel een moeilijke bij nl. :

    Luck of the Draw - Get one of every type of
    hand from High Card to Royal Flush.

    Dan moet je al een royal en een straight flush halen, als je veel speelt zal je wel eens halen of je moet echt heel veel geluk hebben dat je het snel haalt . Ik heb nog nooit een van de twee gehaald.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop dat ik morgen pas om 11 uur ofzow wakker ben, kan ik gelijk beginnen :) Geen zin om nog langer te wachten. Ik heb UNO ook veel gespeeld, maar dit lijkt me echt veel leuker
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus je kan hem donderdag ook nog downloaden? Ik moet morgen namelijk bijna heel de dag naar school. Ik wilde hem eigenlijk s'morgens rond 7 uur al aanzetten maar dan staat hij dus niet online. Dan maar s'middags even de xbox aanzetten. Ik ken het spel nog niet dus hopelijk bevat het ook een goede uitleg.

    Edit: zit dus wel een uitleg bij.. Joepie ik had altijd al poker willen leren :D
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Straight Flush is niet absurd zeldzaam, royal flush is...
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    alsof je een miljoen wint. De kans is HEEL klein... Gebeurd echt zelden. Oehhhhhh, IK WIL NU SPELEN!!!!
     
  18. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    kans van 1 op 87600 dacht ik, iets meer zelfs waarschijnlijk
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij ff iets uitleggen. is ie de eerste 2 dagen gratis te downloaden of is ie de eerste 2 dagen dat je hem hebt gratis?
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gratis te downloaden! en hij blijft dan gratis voor je, behalve als je hem delete, dan zul je hem voor 800 punten opnieuw moeten downloaden, niet deleten dus!:)
     

Deel Deze Pagina