Saints row (online)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 1 sep 2006.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Bespreek hier de saints row online mogelijkheden. HOe join je een clan. HOe maak je een clan. Wat kan je allemaal doen online. Bespreek het hier.

Online games:
    *Gangster Brawl (Team Deathmatch en normale Deathmatch)
    *Blinged Out Ride (spelmodi waarbij geld verdiend moet worden om de auto van je team te pimpen, door vermoorden van vijanden en oppakken van geld in het level)
    *Big A$$ Chains (spelmodi waarbij spelers kettingen moeten verzamelen door deze van andere spelers te stelen en vervolgens af te leveren in een winkel.
    *Protect the Pimp (een team bestaat uit huurmoordenaar en een team bestaat uit een pooier met bodyguards die hem naar een veilige locatie moeten brengen).
    *Cooperatieve missies (missies voor twee spelers tegen de computer in unieke levels).
    *vormen van bendes en zo geld en respect verdienen.

greetz

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  2. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg wat heb ik nu zin in die game, ik denk dat ik morge maar naar de stad ga !!! :)

/Mod Offtopic is niet gewenst, gelieve er een beetje op te letten.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    gaat xbw een online-gang oprichten? zo ja, dan ben ik van de partij!

4. mars15

mars15 Guest

Protect the Pimp net gespeeld, helaas wel een beetje lag, maar snapte nog niet echt wat je moest doen als je de pimp bent, wel erg tof

5. mark8925

mark8925 Guest

tegenstanders doodmaken met je bitchslap:9

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lolz zo te horen lijkt het behoorlijk op "Protect the vice president" uit SAMP (san andreas online).

Das best leuk dus kan niet wachten tot ik deze game binnen heb :D

7. mars15

mars15 Guest

Jammer dat ik er veel lag is, hopelijk komt er snel een update daarvoor

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik het kon zien kun je dus niet met splitscreen online spelen, dus met meerdere thuis tegen de rest van de wereld ;)

9. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lijkt er eigenlijk niet op GTA? Eigenlijk alles toch? Niet dat dat iets uitmaakt, SR lijkt mij een erg leuk spel persoonlijk.

Ik las hier dat er al gewerkt wordt aan een patch die online problemen moet oplossen.

"We are working hard on a Live product update for Saints Row. It will fix various problems found after release, in both single- and multiplayer" reads the post. "At this time, we have no ETA on when the update will be available. We want it to be available soon, but we also want to make sure it addresses as many issues as possible."

10. mars15

mars15 Guest

gelukkig

11. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik heb zin in deze game, mr moet wss nog tot morgen wachten :mad:

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben van plan deze game later te kopen, maar ik vraag me af is de MP wat met gangs op richten etc? Speel het wat lag-loos en die dingen en dat gangs oprichten kun je dan VS etc hoe gaat dat?

13. mars15

mars15 Guest

clan kan je maken

teamdeathmatch enzo en ja veel lag maar komt patch voor

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je een clan maakt, hoe doe je TD en zit ut met lobby`s etc dat opbouwen kun je dan zo een clanwar houden ofzo?

15. mars15

mars15 Guest

ja dat kan allemaal, je kan een private party aanmaken zoals in halo 2

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanavond even online uitproberen!, kmoet helaas alleen werken, maar dar komt binnekort verandering omdat ik toch minder dagen ga werken, en ook ga stoppen, omdat ik best grote roosters krijg van school. maar ja, dat is dus ook weer meer tijd voor saints row :)

17. basovich

basovich Guest

is de game voor de online functie echt de moeite? of is het daar echt TE veel lag voor??

* ik vind dat plaatje van saints row in de gamercard eigenlijk best wel ontiegelijk lelijk :+. maargoed, daarvoor sla ik deze game dan ook 'misschien' niet af;).

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2006
  18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb veelste veel lag.:{
    En er is maar 1 map volgens mij.
    Maar er komen vast wel weer sneller nieuwe maps? en een patch voor die lag?

19. basovich

basovich Guest

zotezien kan ik beter even wachten tot er een patch is en wat nieuwe maps :).

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel echt voor me leven online vandaag.. paar potjes lag maar het lukt wel over het algemeen.. nu met wat Belgen.. echt vette shit!

Deel Deze Pagina