Weer scheurtjes in DVD Saints Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 13 sep 2006.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jep het is weer zover, ik haal vandaag mijn Saints Row CD uit m'n box en hoppa wat zie ik daar weer een gescheurde disc. Ik zag het van te voren al aankomen, aangezien het hoesje veel te strak de cd vasthoud, daarom had ik de cd zoveel mogelijk gewoon in het hoesje gelegd in plaats van hem vast te klikken. Dus mensen, leuk bedacht hoesje, maar je cd gaat naar de klote, opgelet dus!!!.

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zal er eens op letten, sinds 1 september heeft hij nooit meer in het hoesje gezeten :lol:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb ik ook gehad, ik dacht dat daarom mijn DVD van SR het niet meer deed, maar dat was niet zo. De game was in orde maar het hoesje zit veel te strak.

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmh, als dat zo is, dan verwissel ik dat hoesje wel met dat hoesje waar je kraskaart in zit, die zijn het chillst vind ik zelf

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon los erin leggen? :{

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ik had hem in het begin ook alleen maar er los ingelegd, maar de kans was groot dat de cd eruit zou vallen als je het hoesje opendeed de volgende dag.
    Dus daarom heb ik de cd gewoon weer op de normale manier opgeborgen, ik had beter moeten weten. =(

7. Sincerinho

Sincerinho Shibby

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier neem ik aan niet om de Steel Book doosjes??

Mijn SR zit ook al vanaf 1 sept in m'n xbox :)

8. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

nergens last van met mijn steel case , ze moeten ook niet de cd bij de zijkantjes pakken en dan maar rukken tot ie los laat

even het midden indrukken met een vingertje en hij laat gelijk los.....niks scheurtjes en niet te strak.......

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die steelbooks zijn niet te vertrouwen... ik leg de DVD ook in een jewel case.

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Nou mensen, ben vanmiddag terug geweest en heb het hele verhaal bij de Mediamarkt voorgelegd. Laat ik het zo zeggen wat een stelletje "####"

Servicebalie: Sorry dit valt onder externe schade, oftewel onzorgvuldig mee omgegaan.

Ik: WTF? ik heb 11 spellen nu sommige bijna een jaar oud en nog geen krasje op welke dan ook, Ik koop een spel, 4 dagen daarna een scheurtje aan de binnenkant, hmm wat klopt hier niet.

Servicebalie: Sorry maar als u het er niet mee eens bent dan kunt u bij MM een klachtenformulier krijgen.

Ik: Oftwel ik ben hard genaaid door een product fout, en ben nu 66 euri kwijt.

Servicebalie: De cd doet het toch nog gewoon?

Ik: Jah, maar voor hoe lang...

Samenvatting, iedereen die bij de MM een saints row steel versie heeft gekocht en je krijgt een scheurtje door de cheapness hiervan: _0/

11. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij dimplus gekocht

maar heb hem nooit meer terug in het doosje gedaan

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt 90 dagen garantie op je spel, vraag anders naar de bedrijfsleider. Zoek even op dit forum naar de Call of Duty 2 scheurtjes thread, en print dat desnoods uit. Niet de heel thread natuurlijk, maar een bericht waar iemand een e-mail van de importeur plaatst. ;)

Als ze echt moeilijk blijven doen, moet je even bellen met de importeur van Saints Row.Telefoonnummer staat vast ergens in het boekje.

13. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk ligt het aan die steelcase hoesje.Nou dan gelijk vervangen ! niet dat ik die steel case heb ik heb de gewone ;)

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Jah die belde hij ook, en die zei dus wat ik in me vorige post ook zei

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    even voor de duidelijkheid he:

Je sloopt dus in eigenlijk gewoon je eigen dvd door hem 'ondeskundig' uit het doosje te halen en je verwacht garantie?

is dat niet hetzelfde als: Ik liet mijn laptop uit de bijgeleverde tas gelijden en op de grond ketsen en ik wil nu een nieuwe?

Ik weet het niet hoor, maar is dat niet jouw eigen dikke schuld? En is die 90 dagen garantie niet alleen voor fabricage fouten? (zoals je spel doet het niet als je um koopt, of je koopt hem gescheurd?)

16. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja klantvriendelijkheid mag ook wel. Snap dat niet ... laat gewoon origineel opsturen (eventueel nog paar euro betalen voor administratie/verzendkosten) en dan nieuwe.

Maja wie ben ik :)

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Jonge wat doe ik ondeskundig aan een cd uit zijn hoesje halen? zo werkt het tog met die dingen, je klikt erop en hij hoort eruit te komen. Dan is het niet mijn schuld dat de cd scheurtjes begint te vertonen. Check even de Call of Duty thread en zie wat ik bedoel, het is namelijk niet de eerste keer dat zoiets voorkomt.

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De klemmer van de steelcase is gewoon niet goed. Hij klemt de sterk. Sommige DVD's zijn nou eenmaal kwetsbaarder in het midden dan andere. Een Warner Bros. DVD in een steelcase is gewoon geen goed idee omdat die erg kwetsbaar is, terwijl ik met de Charlie's Angels: Full Throtle (Columbia Tristar) geen problemen heb.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De scheur in de DVD is wel je eigen schuld. Je moet er niet aan trekken, dat heb ik zelf wel gedaan anders gebeurt dat niet. Ik heb ook geen nieuwe gekregen, ik heb het niet eens gevraagd. Ik vind wel dat de DVD behoorlijk strak zit, dat is zeker na verloop van tijd bij vaak in en uithalen funest voor de DVD volgens mij. Daar moet je wel voorzichtig mee zijn.

20. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Wie zegt dat ik er hard aan moest trekken, dat viel wel mee hoor, moet toegeven het ging strakker dan andere cd's, maar dan nog hoort een product goed te functioneren, daaronder geldt ook het hoesje. Dus stel ik trek m'n cd naar zijn grootje omdat het hoesje veels te strak vasthoudt, is dat gewoon een product fout en zou ik een nieuwe kopie moeten krijgen. Maar in mijn geval heb ik niets vreemds gedaan met de cd, en toch levert het scheurtjes op, wat moet betekenen dat het hoesje niet goed functioneert, net als een jaar geleden het geval was bij CoD2 die hetzelfde 5 tands houdertje had.

Laatst bewerkt: 14 sep 2006

Deel Deze Pagina