1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    Waardering:
    [​IMG]
    Het is tijd voor deeltje 2 lijkt me zo. Aangezien deeltje 1 overvol zit :).
    Uitgever:
    Capcom
    Developer:
    Capcom
    Genre:
    Derde Persoons Shooter/hack and slash/horror
    Releasedatum:
    Augustus
    Dead Rising is dan ook een game die meer nog dan de Resident Evil games doet denken aan de klassieke films van George A. Romero, waarin een enkeling zich staande moet houden tegen een ‘gezombificeerde’ buitenwereld. Een tamelijk originele titel die een select groepje 360-gamers al enige tijd in de gaten houdt en die opnieuw betekenis geeft aan de term ‘Survival Horror’.

    In een soort massale beat ‘em up opzet die doet denken aan die van games als Dynasty Warriors en Devil Kings moet je je in Dead Rising als fotograaf Frank hordes ondoden van het lijf moet houden. Dat wordt ook je belangrijkste bezigheid in deze game. Ja, je zult je af en toe met secundaire taken als het redden van enkele andere overlevenden, maar voornamelijk heb je er je handen aan vol om niet kopje onder gaan in een zee van zombies.

    [​IMG]
    Gebruiksvoorwerpen:
    Gelukkig is Frank best in staat om voor zichzelf te zorgen. Hoewel het neermeppen van levende lijken een stuk effectiever gaat met wapens, is hij zelfs met de blote hand geen doetje en weet hij rake stoten en trappen uit te delen, waarmee hij even wat ruimte om te ademen kan creëren. Daarnaast is het in Dead Rising raadzaam om alles dat ook maar even als wapen ingezet lijkt te kunnen worden ook daadwerkelijk als zodanig in te zetten. Brandblussers, nietpistolen, harken en andere gebruiksvoorwerpen dienen in de game voor niets anders dan je helpen je weg vrij te maken van wegrottend gespuis.

    Elk gebouw waar Frank doorheen loopt, biedt weer zijn hele eigen wapenset. Zo kun je je voorstellen wat je in een winkel voor tuingereedschap voor bruikbaar zombie-sloopgerei tegen kan komen (daar zitten ook kettingzagen tussen, ja!), maar er zijn ook bijvoorbeeld antiekwinkels waar je het een en ander aan zwaarden en bijlen kan ritselen en moderne wapenwinkels (Dead Rising speelt zich tenslotte af in Amerika), waar je aan je oude, vertrouwde shotgun kan komen. Maar sportwinkels hebben ook echt wel wat in huis om je van graaiende groene handen te ontdoen. Misschien één van de meer grappige anti-zombie hulpstukken is een parasol die je van een terrasje af kan plukken en waar je mee door een hele menigte van wauwelende, sloffende herseneters heen kan ploegen.
    [​IMG]
    Foto:
    Naast als het zombieslachtwerk kan Frank nog gewoon zijn beroep blijven uitoefenen in de game. Een foto van een troep monsterlijke voorbijgangers die een winkelcentrum onder de voet loopt levert je bijvoorbeeld veel punten op. Al is het in dit stadium van het productieproces van Dead Rising niet duidelijk of je ook echt wat met die punten kan of dat het gewoon een soort high score systeem betreft. Verder is het goed om te zien dat de graphics, die er voorheen wat mat uitzagen, inmiddels een flinke update hebben gekregen, met prachtige lichteffecten en weerkaatsingen in winkelruiten.

    Dead Rising kent een real-time werkende dagklok, waarbij de overgang tussen dag en nacht voor grote verschillen in de gameplay zorgt. Overdag lopen de zombies nog wat traag en zijn ze wat laks, maar als de zon eenmaal onder is gaan ze helemaal los.

    Nog wat screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Media:
    KLIK
    http://www.gamespot.com/xbox360/action/deadrising/media.html

    Xboxworld Review:
    KLIK
    [​IMG]

    Heb je problemen? No probleme, ga dan naar de algemene helptread:
    KLIK
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  2. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Genre: Third-person-shooter
    ?
    Lijkt mij gewoon een soort van horror achtig spel ;)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow,vergeten aan te passen, nu klopt het wel :D
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hoppa 1 uur later van lvl 14 naar lvl 24 haha. paar psychopaten gedood( die met dat geel) zijn zo dood met je chainsaw. vervolgens die gijzelaars meegenomen waarvoor ik 250.000 pp kreeg
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    veel zombies killen gaat ook hard, gisteren ook even 1,5 uur gespeeld en van level 29 naar 38 :9 vanvond nog effe massmurder doen en dan die genocider achivement in de wacht slepen :D
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je heel snel zombies wil doden,moet je gewoon ondergronds met de auto rijden, dan gaan ze honderden op een paar minuten neer! yeah!:D
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik had er gisteren in 1,5 uur gamen een slordige 40.000 gesloopt :)
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je op de parkeerplaats? De voordeur kan ik niet door... En kan niet verder met de cases omdat ik te laat was met het medicijn halen =P
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    -_- wacht al 2 weekjes op DR van gcshop the horror the horror
     
  10. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit t eigenlijk met die achievement dat je elke kogel van een machinegun raak moet hebben.

    moet dat met het geweer wat op die hummer zit?
    want ik heb t 2 keer geprobeerd met een submachine gun, maar beide keren geen achievement gekregen:mad:
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    moet dacht ik van zo'n swat team geweer
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    met een machine gun van een swat gast :) best kun je dan pakken en naar de butcher gaan daar op een homp vlees je gun leeg schieten 1 keer missen en dan kan je nieuwe gun pakken :)



    En net nog effe lopen raggen :)

    [​IMG]
    Zombie Genocider:
    TYPE: 1 Play REQ: Defeat at least 53,594 zombies. 20GP

    \o/ _O_ _O_ }:] _O_ _O_ \o/
     
  13. Milites

    Milites Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens (+meissies) Maar capcom en dead rising ken de @#$@!! krijgen. Spel is niet normaal te spelen zonder hd... Dus iemand nog een spelletje kopen voor de 360. VOEL ME GOED HARD GE...............
     
  14. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach stel je niet zo aan is niks mis mee |:-
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    mwa valt wel mee hoor oudere tvs hebben inderdaad problemen met leesbaarheid. Ik heb zelf ook geen HD maar tis toch goed te lezen, niet extreem scherp maar zeker leesbaar. Met andere woorden HD is altijd goed geen HD kan problemen geven.

    Maar als je het niet kunt lezen is het inderdaad klote.
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ***Spoiler**** Lees niet als je mogelijke spoilers wilt

    Ik heb nu alle Cases gedaan en heb nog 12 uur te gaan.. en ik heb ff wat vraagjes

    1. Wat is nu de bedoeling? moet ik nu die Specials Forces allemaal afmaken of kan ik ook gewoon hun vermijden en wachten op de heli?

    2. Is het veilig om te save op dit moment?
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je kan doen wat je wilt :) als je maar om 10 uur met isabella hebt gesproken :D en op tijd bij de heli bent :)
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    10 uur met Isabela hebt gesproken... is dat dat stukje dat je die ketting aan haar geeft?
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, erna nog eens met haar spreken. Nu, ik had het ook niet gedaan, als ik het eerder had geweten:mad: ...
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar is zij dan?
     

Deel Deze Pagina