PC gecrashed

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zeroine 83, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post dit bericht vanaf de laptop van m'n pa aangezien mijn PC ongeveer een kwartier geleden is gecrashed en hij helemaal niet meer aangaat.

Ik was gewoon Oblivion aan het spelen (die de afgelopen paar dagen sowieso al een keer of 15 gecrashed is, ik krijg het venster dat er een ongeldige bewerking is uitgevoerd en dat hij moet afsluiten), maar deze keer sloeg de PC gewoon af en nu krijg ik hem niet meer aan.

Als een van jullie weet waar het aan zou kunnen liggen dan heb ik hier graag antwoorden....want ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat mijn PC van ruim 5000 pleuro er nu na 3 weken al mee ophoudt. Ik ben op zijn zachtst gezegd vrij pissed op het moment....

Laatst bewerkt: 19 sep 2006
  2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig wachten tot morgen en dan morgen verder kijken.
    En nu even rustig chillen. Misschien doet hij het morgen/later wel weer.
    Heb ik ook wel eens gehad.
    Als ie morgen niet meer aangaat, moet je even verder kijken naar een oorzaak.
    En anders gewoon bellen he.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat sowieso, als ik straks of morgen nog niks met de PC kan dan wordt dat morgen even een telefoontje naar Informatique....helaas ben ik zelf een te grote leek om te achterhalen waar het probleem zit, ik was ook niet van plan de PC open te gaan maken ofzo.

Maar offie het dalijk nou wel of niet weer doet, je maakt mij niet wijs dat dit normaal is....het ding is nog geen maand oud verdomme.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, ff niet dubben.
    Even wat anders gaan doen. Er is een goede film op sbs geloof ik.
    Gewoon even rustig morgen afwachten en dan verder kijken.
    Misschien is er helemaal niks aan de hand. Maar je kunt hem denk ik beter geen Oblivion meer voeren. En laat die computer maar ff dicht zitten voorlopig.:+
    Heb je geen garantie oid meer?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heb ik nog garantie, het ding is nog geen maand oud....

Maar als er niks aan de hand zou zijn, zou ie niet zomaar crashen....toch ? En dat ding is juist gemaakt voor veeleisende spellen als Oblivion.

6. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heeft hij garantie. Welke sukkel koopt er nou een 5000,- kostend iets zonder garantie.

Maar omschrijf je probleem eens duidelijk? Kan je bijvoorbeeld nog in je bios komen? Of krijg je geen eens beeld? DVI kabel al even aangedrukt? Heb je wel geluid?(heb met de x1900xt ook eens gehad dat het geluid doorging). Wees even duidelijk aub, ik zou je graag (proberen) te helpen!

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg geen beeld....kan op de Power knop drukken wat ik wil, geen enkele reactie. Kabels al geprobeerd, mag niet baten.
    Een vriend van mij denkt aan oververhitting.

8. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heeft hij garantie. Welke sukkel koopt er nou een 5000,- kostend iets zonder garantie.

Maar omschrijf je probleem eens duidelijk? Kan je bijvoorbeeld nog in je bios komen? Of krijg je geen eens beeld? DVI kabel al even aangedrukt? Heb je wel geluid?(heb met de x1900xt ook eens gehad dat het geluid doorging). Wees even duidelijk aub, ik zou je graag (proberen) te helpen!

Gaan de fans draaien?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, heel de PC doet niks meer....geen beeld, geen geluid, sowieso geen enkele reactie als ik op de Power knop druk. Alles hier in huis doet het nog, dus het heeft ook niks met de stroom te maken.

EDIT : Zojuist weer even geprobeerd, nog steeds geen reactie.

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is de voeding kapot?
    Had ik een keer bij een nieuwe voeding, toen ik em voor de 1ste keer wilde gebruiken brande die meteen door..

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    voeding uit voor paar (10) seconden, weer aan doen en dan weer eens proberen? :)

wel klote!!! iig gecondoleerd als die niks meer doet ;)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ghost Leader : Als er iets was doorgebrand, dan zou je dat moeten kunnen ruiken toch ?

@ ryan23 : Nee, helpt niks. Misschien als ik hem wat langer uitgeschakeld laat....

13. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten alle kabels wel goed? Heb je niet toevallig de voeding uit staan?

Ik denk twee oorzaken:

-Los draadje
    -Stukke voeding

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle kabels zitten goed....de voeding heb ik nu toevallig even uitstaan ja, maar daarstraks niet.

Whatever it is, als dit het vooruitzicht moet zijn voor mijn werken met de PC....dan gaat ie de deur uit.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk de zekering van de voeding.

16. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb je ook al geprobeerd in ander stopcontact te doen misschien is het daar doorgebrand ofzo?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen andere stopcontacten tot mijn beschikking in het hoekje waar mijn PC staat....het is nu al vrij krap op mijn kamer.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Verplaats de case dan ff naar een ander hoekje/kamer hé :). Anders denk ik ook de voeding.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ruik je een soort brandlucht bij je voeding ?

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n randapparatuur doet het wel en die zitten in hetzelfde stopcontact, daar ligt het dus niet aan. Ik ruik geen brandlucht.

Dat wordt morgenvroeg naar Informatique met het hele ding denk ik (winkel ligt ook niet bepaald om de hoek), en dan mogen ze het van mij direct oplossen....heb hier echt geen zin in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina