1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

  1. Ja hoor, vind ik niet erg

    15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

    129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

    26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

    63 stem(men)
    27,0%
  1. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Rare
    Genre: Action/Adventure
    XBW gamepage: klik
    Release: 11 november 2008

    Info:
    In Banjo Kazooie: Nuts & Bolts keren we terug naar de schattige wereld van Banzjo. In deze wereld is The Lord of the Games (LOG) moe van het gevecht tussen Banjo en Gruntilda (Grunty) en heeft een competitie gestart om eens en voor altijd de eigenaar van Spiral Mountain te bepalen. De LOG claimt dat hij alle videogames ooit gemaakt heeft en creëert dan ook een spelwereld waar de uitdagingen in plaats vinden. Banjo moet met Grunty strijden terwijl zij haar best doet om hem op alle mogelijke manieren te stoppen. Tijdens hun avontuur zullen gamers verschillende voertuigen moeten creëren met unieke eigenschappen die Banjo ter land, ter zee en in de lucht kan besturen. Spelers zullen onderdelen als springveren, motoren, vleugels, plakkend ballen, wapens, propellers en wielen moeten verzamelen om hun eigen unieke voertuig in elkaar te zetten en natuurlijk te verven. De tactiek die de speler kiest heeft een effect op de uitkomst van de uitdaging.

    In totaal zijn er 100 verschillende onderdelen te vinden en ongelimiteerde combinaties. Geen twee spelers zullen de zelfde ervaring hebben omdat het verkennen van de wereld geheimen zal onthullen en de spelers puzzels moeten oplossen en zo beloningen vrijspelen om hun voertuigen meer mogelijkheden te geven. Ook zijn er talloze ‘bouwkaarten’ te vinden en te kopen in het spel zodat gamers die het moeilijk vinden zelf een voertuig te maken ook snel aan de slag kunnen. Natuurlijk is het nodig om het beste voertuig te hebben zodat Grunty de spelwereld niet kan veranderen in supermarkten en hoge torens. Nieuwe en bekende karakters zullen je helpen zoals Mumbo Jumbo, Bottles, Captain Blubber en de Jinjos, evenals Trophy Thomas, Piddles, Lord of the Games en Grunty’s mechanische leger van Gruntbots. Natuurlijk zul je het spel ook online kunnen spelen in competitieve of coöperatieve missies.

    Screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    [gt]36782[/gt]

    [gt]38802[/gt]

    [gt]37160[/gt]

    [gt]37161[/gt]

    [gt]36230[/gt]

    Boxart:

    [​IMG]

    =Startpost aangepast en vernieuwd door Alonso=
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2008
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo!! Die game was zo vet op de nintendo 64 :D \o/
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    was idd leuk op de N64, ik ging toen altijd naar de superconfex om dat daar te spelen!
     
  4. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ik heb ook banjo tooie (deel 2)
    geleend van een gamestore en nooit teruggebracht hahaha (ik was toen 10 ofso)
    en ik heb nooit iets van ze gehoord en heb die game toen ook kapot gespeeld egt een geweldige serie die van banjo kazooie
     
  5. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Kazooie en Banjo Tooie waren vette games. Ik verwacht ook veel van de nieuwe Banjo, heb er al zin in! Nu is het te hopen dat ze het beter doen dan met het vervolg van Perfect Dark.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    beter nieuws , waren echt toffe spellen op de N64 !
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de presentatie van Banjo net gemist
    Was er een filmpje te zien??
     
  8. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    neej alleen dat hij een deur opende ofzoiets ik had het ook niet gezien alleen gelezen
     
  9. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De nintendo 64 ownde alles (incl. Playstation). De spellen waren veel beter dan die van de PS. Mario 64, Zelda, GoldenEye, Perfect Dark en echt alle Rare games waren toen masterlijk. Ze waren zonder twijfel de beste developers van die tijd. Nu is het allemaal wat minder. Toch wel jammer...
     
  10. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    we zullen moeten afw8en voor meerdere info
     
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die was inderdaad bij de superconfex speelbaar :lol:
     
  12. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk komt er weer een deel uit. Volgens mij zou het al eerder uitgebracht moeten zijn, maar ja nintendo heeft Rare gedumpt dus ja dat is dan wel te verwachten. Een hele goede zet van MS om Rare over te nemen. Banjo kazooie is heel leuk om te spelen op de nintendo 64. Ik heb gister een trailer bekeken op ign.com en vond het wel grappig, maar nog heel weinig over de gameplay, maar ik zag al die puzzelstukjes en honing en die muzieknoten :) ik kan niet wachten om dit spel te spelen. pas in 2007 in de lente zeker. \o/ \o/
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dat valt toch wel mee. Kameo is naar mijn mening een zeer goed spel. En over Viva Pinata ben ik ook heel enthousiast. Een spel als Banjo Kazooie kan de Xbox 360 goed gebruiken. Ik houd erg van het genre en denk wel dat het een toppertje gaat worden. Rare kan het nog wel :thumbs:
     
  14. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed nieuws, maar ik ben wel benieuwd. Bij Banjo-Tooie ging het naar mijn mening al iets teveel de kant op dat je lukraak maar alles moest verzamelen. Desondanks vond ik het een prachtige game hoor, net als Banjo-Kazooie. Als je daar zo door die omgeving waggelt met die vrolijke muziekjes, wie wordt daar nu niet vrolijk van :) Oh ja, op het einde van Banjo-Tooie zei die heks Gruntilda al dat ze wraak zou nemen in... Banjo-Threeie! Dus ik heb nooit getwijfeld dat er een vervolg zou komen :)

    Rare kan het misschien nog wel, maar het is wel degelijk zo dat het tegenwoordig allemaal wat minder is. Op de N64 brachten ze topper na topper uit. Op de Xbox zijn het dan wel geen klassiekers, het blijven inderdaad leuke games.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  15. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het wel een leuk filmpje van banjo kazooie :D gedownload van xbox live.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lache trailer :D
    heb het origineel nog nooit gespeeld, maar volgens mij kan mijn collectie precies een game als deze gebruiken :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh Banjo _O_. Eindelijk weer een topper van Rare, het eerste deel op de N64 helemaal grijs gespeeld, heb er weer zin in :9

    Toen Banjo in de trailer in het begin zei van ''Ju Ha!'' kreeg ik helemaal weer die ouwe beelden terug, heerlijk..
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    jammer dat de N64 versie niet BC is op de 360 :+
     
  19. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo trailer is wel leuk, na t zien ervan kreeg ik er ook weer helemaal zin in. Wil weer puzzelstukjes verzamelen !!!
     
  20. Real_Guru

    Real_Guru Guest

    ja idd en die muntjes enz.. ook die vogel en banjo hoe die praten, er gingen gewoon rillingen over mun lijf ,Zooooo oldskool! maar o zo vet !
     

Deel Deze Pagina