[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    GoW op Gamerankings.com

    Reviews

     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    eikels bij de FRS,, zo kut, doe ik die 10 euro aanbetaling, kom ik daar, ja sorry ze zijn uitverkocht, ik had zoiets van What the fuck!? hier stond toch ergens dat er evenveel pre-order doosjes als LE's waren!! ja verkeerde levering, en daar stond ik voor lul daar!
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn sommige filialen van FRS toch kut zeg! blij dat die in tiel dat niet is :)

    wat is de multiplayer van dit spel ontzettend vet zeg! en ook zo goed gebalanceerd, het is altijd je eigen schuld dat je dood gaat en het is nooit te wijten aan de verschillende wapens. _O_
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, hier in dit boerendorp hadden ze maar 1 exemplaar binnen gekregen :{ Sta je dan, verdamme :9. Iig heb de gewone versie en als de CE binnen is ruil ik hem om.
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zie je in welke act je bent??!!
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ben echt verbaasd hoe mooi de graphics op een crappy slaap kamer tv zijn
    had het echt heel erg lelijk verwacht
     
  7. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem net binnen gekregen, besteld via gcshop :) Echt brute actie. Ik vind het wel ff wennen met dekking zoeken enzo, maar het is echt enorm wreed. Ik ga snel weer verder spelen
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de laatste act erg kort en een beetje tegenvallen! Voor de rest een superspel met geweldige actie!

    Nu maar eens oefenen voor de MP ;)
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Ik zal hem binnen 2 weken ook wel krijgen :)
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    die filmpje op het eind in act 1
    damnnnnnnnnn
    heb sinds ninja gaiden niet zulke goeie scenes gezien
    kreeg echt kippenvel van
     
  11. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    check je achievements
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit is toch echt de beste console shooter ooit. Het klopt gewoon allemaal, ik speel dan ook wel alleen de MP en SP co-up online. Daar is het spel echt voor gemaakt, en maakt het een must-have titel. Dat sprinten is zo wreed uitgewerkt, het coversysteem werkt briljant, het ziet er asociaal goed uit, de MP schopt kont en het geluid is gewoon awesome.

    Enige minpunten die ik kon vinden is het verdwijnen van dode vijanden en dat er eigenlijk niets stuk kan. Kon dat wel dan zou het coversysteem een stuk moeilijker zo briljant gewerkt hebben.

    Ik ben zeer tevreden met deze game, het is de ultieme shooter op een console van dit moment. Het is niet de beste game ooit en er zijn geen dingen die nooit eerder gezien zijn. Toch heeft het spel iets briljants, iets in het spel trekt gewoon. Terwijl het spel in principe niet opnieuw het wiel heeft uitgevonden, en dat vind ik erg knap van de makers. Beste 360 game tot op dit moment. PUNT
     
  13. Ben ik helemaal met je eens.
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hier nog een trouwens F.E.A.R is ook een goeie shotter aleen GOW maakt alles
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een minpunt is dat je niet in cover je maat kan helpen, je moet eerst opstaan zodat je hem kunt helpen met X...

    Maar goed }:] Vind dit echt een topper.... Verslaat zowat mijn Halfl-Life fettsjie
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Spelen wij wel dezelfde game?

    EDIT: Hoe kan de ultieme shooter 3rd person zijn?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  17. bubu

    bubu Guest

    Ik had de game gisteren al, ik had eigelijk een ce besteldt, maar kreeg gisteren te horen dat hij pas maandag kwam, ja dikke ** ik heb dus nu de normale versie, en heb vandaag de hele dag met een maatje co-op gedaan en jezus!! was een vette game Egt de allerbeste game die ik ooit heb gespeeld ZOOOOOO vreed egt geweldige game!!
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje aan het eidne van act 18)8)8)8)
    ik heb nog steeds nachtemrries8)8)8)
     
  19. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Iedere keer op xbox Live hoor ik de mensen die ouwehoeren niet door mijn headset heen, maar door mijn tv. Eerst hoorde ik ze wel door mijn set heen en nu plots niet meer. Als ik via Live opties aangeef dat ik sound via headset wil veranderd er niks? :confused:

    Het is iig zwaar irritant |:-
     
  20. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, zat al aan mn snoer te trekken (d8 aan kabelbreuk oid) :)
    ligt dus niet aan mn headset
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina