1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] "Europese" Halo 3 Beta

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 6 dec 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
    Jipeee! XBW is er ook bijgekomen: http://archief.xboxworld.nl/halo3multiplayerbeta/
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/



    [​IMG]
    Inkomend bericht van Cortana aan alle bezoekers van Xboxworld.nl!


    Opgelet! Jullie hulp is nodig. Alle Halo fans van Nederland maken nu al kans om één van de 100 registratiecodes te bemachtigen voor de aankomende Halo 3 multiplayer beta. Dit is de proefversie van het multiplayergedeelte van Bungie’s derde Halo game. De beta zal begin 2007 van start gaan en een select gezelschap aan fanatieke gamers zal de mogelijkheid krijgen het spel dan als eerste te spelen en invloed te hebben op het balanceren van de wapens, voertuigen en levels.
    Denk jij dat je het in je hebt Bungie te helpen de beste multiplayerervaring ooit te maken? Dan moet je absoluut deze kans pakken en hier onder meedoen aan de speciale exclusieve prijsvraag om één van de honderd codes te winnen die je toegang geeft tot deze unieke kans.



    Om hier mee te kunnen doen moet je aan de volgende eisen voldoen:


    - Je bent 16 jaar of ouder
    - Je hebt een Xbox 360 console, inclusief harde schijf.
    - Je hebt een Xboxworld.nl gebruikersnaam om mee te doen aan de prijsvraag (hier gratis aan te maken)
    - Je hebt een werkend Xbox Live Gold abonnement.
    - Je hebt een werkende Microsoft. NET Passport account waar je gamertag aan verbonden is
    - Je woont in Nederland of België
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Er is nu iets meer bekend over de Europese Halo 3 beta. Je kan bij sommige websites een uitnodiging winnen.


    UK
    Rewired Mind
    360 Monster
    Brit Xbox
    MS Xbox World
    Totally 360
    Xbox Live Addicts

    Duitsland
    Xbox User
    360 Next
    Planet Xbox
    Xbox Aktuell
    Xbox Dynasty

    Spanje
    Comunidad Xbox
    Todo Xbox 360
    Xbox Maniac

    Frankrijk
    Xbox-Mag
    Xboxyde

    Oostenrijk
    My Xbox
    Xbox
    Xbox Base

    Nederland
    Xboxworld
    NG-Gamer
    Game Village

    Belgie
    XBL
    X-Power

    Denemarken
    Xbox Life
    Console

    Finland
    Edome
    Live Gamers

    Italie
    Xbox Way

    Noorwegen
    Gamer

    Portugal
    Xbox Portugal

    Zweden
    Gaming Eye

    Zwitserland
    Swiss Gamers
    Xbox Gazette
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg laag dat er geen grotere sites mee doen in Nederland.
    Ook vind ik het jammer dat het niet officeel gaat via halo3.com
     
  3. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je alvast meegeven dat NL'ers ook gewoon op XP kunnen deelnemen, net zoals tijdens gewone wedstrijden, is geen probleem ...
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mooie overzichterlijk thread Fardo :). Vindt het ook raar dat Xboxworld.nl geen registratie mogelijkheden heeft voor de beta versie, ik dacht dit toch wel de xbox site was van de Benelux. Iig heb me NG-Gamer en X-Power ingeschreven. Hopen dat ik één van de 100 ben :)

    *Duimt

    Edit: Ook op XBL ingeschreven :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  5. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad lekker overzichtelijk. Over de Nederlandse verdeling van de accounts lees ik ook overal verdeelde reacties van de gamers. Ach, op zich maakt het allemaal niet zoveel uit, schrijf je gewoon in bij de Nederlanders en de Belgen en dan maak je dubbel kans om te winnen.

    Wel leuk om zo een Zweedse site proberen te lezen ook...
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Contradictio in terminus...?

    Grote Nederlandse sites is voor meneer Microsoft net zoiets als:
    Beleefde Franse kelners.
    Eerlijke politici.
    Belastingteruggave.
    Lekkere spinazie-burgers.
    Tolerante Iraanse presidenten.
    Een Poetin tegenstander die niet groen gloeit.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit toch onzin hoor, dit wordt vriendjespolitiek ten top.
     
  8. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een samenwerking tussen het XCN (Xbox Community Network) en verschillende sites. Als je al een tijdje in goede verstandhouding met hen samenwerkt, dan krijg je natuurlijk meer gedaan dan anderen.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zit XBW.nl daar niet bij dan? :'-(
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom geven ze niet gewoon al die aanmeldingen op halo3.com weg...
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zo komt het alleen maar meer en meer in de publiciteit.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht hebben ze de Halo topics gevolgd op Xboxworld, gezien het trieste niveau lijkt het mij niet zo raar dat Xboxworld er dan niet tussen staat.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Neemt niet weg dat waarschijnlijk al die sites de Beta's onder hun achterban gaan verdelen.
     
  14. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij XP gebeurt het gewoon eerlijk hoor. Zoals bij alle wedstrijden maakt iedereen evenveel kans.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En toch is het een kutsysteem, ik pleit voor een wie het eerst komt wie het eerst meld aanmeldingssysteem
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Opvallend is dat ik bepaalde comments heb gelezen hierover op andere sites, zoals die in Denemarken. Die gasten zitten er helemaal niet over te zeiken, maar neeh hoor, wij moeten altijd maar weer zeiken.
     
  17. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je een kans maken op één van deze honderd Bèta plaatsen? Heel simpel, wij willen van jullie weten waarom jij recht hebt op die ereplek. Vertel ons de reden waarom we jou een plek in de Bèta zouden geven. De meest overtuigende en originele inzendingen worden beloond!
    ng gamer

    Wat moet je doen: post hieronder op welk karakter of ras uit Halo jij het meeste lijkt (of zou willen lijken) en waarom.

    Een voorbeeld: "Ik lijk op de Flood, ik ben namelijk klein, bol, irritant en moeilijk uit te roeien". Uiteraard wordt een langere creatieve aanmelding op prijs gesteld. Gooi er desnoods een zelfgemaakte tekening of ander plaatje tegenaan, dat helpt, evenals ongebreideld slijmen richting GameVillage. Om jullie lekker te maken hier wat nieuwe screens.
    Gamevillage

    Mijn punt is, waarom moeten die Xbox360 promoties in NL altijd zo gay/kiddy zijn. Come on. De gemiddelde gamer is niet 10 jaar oud. Laat me gewoon inschrijven via halo3.com en niet met een of andere wacke prijsvraag. Een fokking zelfgemaakt tekeningetje ?!!? Mijn reet. En ik weet, ik hoef niet mee te doen met deze shizzle, maar ik wil toch ook gewoon halo3 beta testen. Maar op deze manier dus niet. Jammer MS, zeer jammer.
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    indd, op deze manier hoeft het van mij niet meer. ik wacht wel 2 maanden extra
     
  19. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet elke site pakt het zo 'kiddy' aan zoals jij beschreef. Bij sommige is het gewoon even registreren en op een knopje drukken *)
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    DavyXP hoort bij de crew van X-power.be
    Welke site zal hij nou bedoelen?

    Heb daar trouwens mee gedaan ;).
     

Deel Deze Pagina