\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Jipeee! XBW is er ook bijgekomen: http://archief.xboxworld.nl/halo3multiplayerbeta/ \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Inkomend bericht van Cortana aan alle bezoekers van Xboxworld.nl! Opgelet! Jullie hulp is nodig. Alle Halo fans van Nederland maken nu al kans om één van de 100 registratiecodes te bemachtigen voor de aankomende Halo 3 multiplayer beta. Dit is de proefversie van het multiplayergedeelte van Bungie’s derde Halo game. De beta zal begin 2007 van start gaan en een select gezelschap aan fanatieke gamers zal de mogelijkheid krijgen het spel dan als eerste te spelen en invloed te hebben op het balanceren van de wapens, voertuigen en levels. Denk jij dat je het in je hebt Bungie te helpen de beste multiplayerervaring ooit te maken? Dan moet je absoluut deze kans pakken en hier onder meedoen aan de speciale exclusieve prijsvraag om één van de honderd codes te winnen die je toegang geeft tot deze unieke kans. Om hier mee te kunnen doen moet je aan de volgende eisen voldoen: - Je bent 16 jaar of ouder - Je hebt een Xbox 360 console, inclusief harde schijf. - Je hebt een Xboxworld.nl gebruikersnaam om mee te doen aan de prijsvraag (hier gratis aan te maken) - Je hebt een werkend Xbox Live Gold abonnement. - Je hebt een werkende Microsoft. NET Passport account waar je gamertag aan verbonden is - Je woont in Nederland of België ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er is nu iets meer bekend over de Europese Halo 3 beta. Je kan bij sommige websites een uitnodiging winnen. UK Rewired Mind 360 Monster Brit Xbox MS Xbox World Totally 360 Xbox Live Addicts Duitsland Xbox User 360 Next Planet Xbox Xbox Aktuell Xbox Dynasty Spanje Comunidad Xbox Todo Xbox 360 Xbox Maniac Frankrijk Xbox-Mag Xboxyde Oostenrijk My Xbox Xbox Xbox Base Nederland Xboxworld NG-Gamer Game Village Belgie XBL X-Power Denemarken Xbox Life Console Finland Edome Live Gamers Italie Xbox Way Noorwegen Gamer Portugal Xbox Portugal Zweden Gaming Eye Zwitserland Swiss Gamers Xbox Gazette
Erg laag dat er geen grotere sites mee doen in Nederland. Ook vind ik het jammer dat het niet officeel gaat via halo3.com
Ik kan je alvast meegeven dat NL'ers ook gewoon op XP kunnen deelnemen, net zoals tijdens gewone wedstrijden, is geen probleem ...
Mooie overzichterlijk thread Fardo . Vindt het ook raar dat Xboxworld.nl geen registratie mogelijkheden heeft voor de beta versie, ik dacht dit toch wel de xbox site was van de Benelux. Iig heb me NG-Gamer en X-Power ingeschreven. Hopen dat ik één van de 100 ben *Duimt Edit: Ook op XBL ingeschreven
Inderdaad lekker overzichtelijk. Over de Nederlandse verdeling van de accounts lees ik ook overal verdeelde reacties van de gamers. Ach, op zich maakt het allemaal niet zoveel uit, schrijf je gewoon in bij de Nederlanders en de Belgen en dan maak je dubbel kans om te winnen. Wel leuk om zo een Zweedse site proberen te lezen ook...
Contradictio in terminus...? Grote Nederlandse sites is voor meneer Microsoft net zoiets als: Beleefde Franse kelners. Eerlijke politici. Belastingteruggave. Lekkere spinazie-burgers. Tolerante Iraanse presidenten. Een Poetin tegenstander die niet groen gloeit.
Het is een samenwerking tussen het XCN (Xbox Community Network) en verschillende sites. Als je al een tijdje in goede verstandhouding met hen samenwerkt, dan krijg je natuurlijk meer gedaan dan anderen.
Wellicht hebben ze de Halo topics gevolgd op Xboxworld, gezien het trieste niveau lijkt het mij niet zo raar dat Xboxworld er dan niet tussen staat.
En toch is het een kutsysteem, ik pleit voor een wie het eerst komt wie het eerst meld aanmeldingssysteem
Opvallend is dat ik bepaalde comments heb gelezen hierover op andere sites, zoals die in Denemarken. Die gasten zitten er helemaal niet over te zeiken, maar neeh hoor, wij moeten altijd maar weer zeiken.
Hoe kun je een kans maken op één van deze honderd Bèta plaatsen? Heel simpel, wij willen van jullie weten waarom jij recht hebt op die ereplek. Vertel ons de reden waarom we jou een plek in de Bèta zouden geven. De meest overtuigende en originele inzendingen worden beloond! ng gamer Wat moet je doen: post hieronder op welk karakter of ras uit Halo jij het meeste lijkt (of zou willen lijken) en waarom. Een voorbeeld: "Ik lijk op de Flood, ik ben namelijk klein, bol, irritant en moeilijk uit te roeien". Uiteraard wordt een langere creatieve aanmelding op prijs gesteld. Gooi er desnoods een zelfgemaakte tekening of ander plaatje tegenaan, dat helpt, evenals ongebreideld slijmen richting GameVillage. Om jullie lekker te maken hier wat nieuwe screens. Gamevillage Mijn punt is, waarom moeten die Xbox360 promoties in NL altijd zo gay/kiddy zijn. Come on. De gemiddelde gamer is niet 10 jaar oud. Laat me gewoon inschrijven via halo3.com en niet met een of andere wacke prijsvraag. Een fokking zelfgemaakt tekeningetje ?!!? Mijn reet. En ik weet, ik hoef niet mee te doen met deze shizzle, maar ik wil toch ook gewoon halo3 beta testen. Maar op deze manier dus niet. Jammer MS, zeer jammer.
Niet elke site pakt het zo 'kiddy' aan zoals jij beschreef. Bij sommige is het gewoon even registreren en op een knopje drukken *)
DavyXP hoort bij de crew van X-power.be Welke site zal hij nou bedoelen? Heb daar trouwens mee gedaan .