1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    The Darkness

    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: 2K Games
    Ontwikkelaar: Starbreeze Studios
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: mei 2007

    Extra info
    In The Darkness, gebaseerd op een succesvolle, maar redelijk onbekende stripboekenserie, zul je spelen als Jackie Estacado. Jackie is een huurmoordenaar voor de Franchetti maffiafamilie, en een goede ook. Hij wordt echter bezeten door een duistere en mysterieuze kracht die ‘The Darkness’ genoemd wordt. Deze kracht is niet wat Jackie verwachtte en hij zal in het spel dan ook de nieuwe macht die hem toebedeeld is onder controle moeten krijgen en zijn krachten ontdekken. Uiteraard krijgt Jackie ook een nieuw doel, het verslaan van zijn voormalige werknemer, de genadeloze maffiabaas, en zijn lot vervullen.

    Het spel wordt dan ook een derde persoons actietitel in een duistere stad en een klassieke sfeer die de speler het gevoel moet geven dat hij in een misdaad drama en bovennatuurlijk horrorscenario terecht is gekomen. Het spel zal gebruik maken van de Starbreeze engine die eerder de prachtige graphics in Escape from Butcher Bay voor zijn rekening nam en door de kracht van de engine en de volgende generatie consoles uitzonderlijk realistisch zijn volgens de makers. Ook zal er naast het single-player avontuur een online speelmodi zijn waar nog niks over bekend is.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1095/the-darkness/

    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailers etc
    [​IMG]:The Darkness E3 2005 High Def. traile
    [​IMG]:The Darkness X06 teaser
    [​IMG]:The Darkness 'E3 2006' demonstratie
    [​IMG]:The Darkness Gametrailers page
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    vind die monsters wel lelijk:confused:
     
  3. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Knappe monsters bestaan niet:+
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Toch lijkt het mij verder nutteloos om dan een nieuwe topic aan te maken, wat kan hier wel gezegt worden wat daar niet kan? Raar dat je niks kon vinden, heb je wel op titels gezocht ipv posts?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb goed gezocht hij kon hem gewoon niet vinden geen flauw idee waarom dan kan deze topic ik wel dicht neem ik aan.
     
  8. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah sjappie_O_
     
  9. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    zeikwijf
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan een leuke game worden,van de makers van chronicles of riddick.
    Wat ik een ijzersterke game vond op de oude xbox.

    Ben verder niet bekend met de strips ervan.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, ja ik vind dat beide topics een keurige startpost hebben, echter is deze meer up-to-date dan die andere. Dus, deze keer zal ik de oude sluiten en deze open laten.

    Fijn dat je dat vindt, maar laat hem toch lekker. :{
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh stoere walkthroughs!! :p Die game ga ik nu ook zeker halen! :D
     
  14. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen in walktrough 2 zie je zn schaduw zonder die beesten om hem heen, of iets dergelijks, dat is nog wel een foutje neem ik aan
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jezus die walkthrough is echt erg gek.
    Ik had zon klein filmpje gezien ook van die comic con en dat was al vet! deze game wordt echt een sleeperhit
     
  16. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral als je hoort dat je verschillende execute moves hebt enz. hopen dat de SP lekker lang is, de achievements uitdagend is en de MP gewoon lekker speelt, en uitgebreid is. Want aan de originaliteit ligt t niet, alleen kvind die release date al zo dichtbij, hopen dat het wel gaat lukken in die tijd, en dat het niet afgeraffeld wordt
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat hij afgeraffeld wordt. Als je kijkt naar The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, een geweldig spel van dezelfde makers dan is de kans klein dat dit afgeraffeld word. Dát was echt een geweldige game, en als je dan kijkt naar hoe The Darkness er nu uitziet, wát je kan, als je de interviews bekijkt, de makers werken hier echt met z'n allen vollebak aan maar met plezier.

    Heeft hier iemand de comic gelezen, of ben ik dan nog steeds de enige?
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de comic zeker wel en las altijd stiekem als ik bij een supermarkt was ff de strip :p maar ik heb me nooit echt in de strip verdiept lijkt me wel een poging waard ;) Je kunt alleen de strips nergens maar bij mij in de buurt halen :) Dus de game moet wel kunnen :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De PS3 heeft wel een voordeel op de Xbox360 versie wat betreft The Darkness! :eek:

    Namelijk:

    In The Darkness kom je ook TV's tegen. Die kan je aanzetten en je kan daar serieus naar kijken. En omdat de PS3 met Blu-Ray DVD's werkt (waar véél meer op past) zitten er 15 volledige speelfilms, 10 cartoons en15 music videos in. Voor de Xbox360 zal dit ook zo zijn, maar dan een flink aantal minder omdat de DVD dan vol zal zijn! :eek:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    errr dus jij gaat de game spelen om zo tv te kijken? Ik snap je wel hoor willem maar ik zal hoogstens ff 10min naar zon tv kijken en weer verder gaan of de tv gebruiken en weggooien :p
     

Deel Deze Pagina