1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis

Discussie in 'Games' gestart door xerofox, 14 jan 2007.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    [​IMG]

    Uitgever: nnb
    Ontwikkelaar: Crytek
    Genre: first person shooter
    Release: nnb

    Crysis is de shooter waar elke PC gamer met een high end PC op zit te wachten. Het was al lange tijd de vraag of deze topper van een shooter ooit op de consoles zou verschijnen. Vandaag is het bekend geworden dat Crysis in een aangepaste vorm zal verschijnen op de Xbox360.

    Omdat de PC versie gaat draaien op DirectX10 en de Xbox360 maar max. DirectX9 aankan zullen ze een game ontwikkelen die wel in het Crysis universum zal gaan afspelen maar totaal anders zal zijn dan zijn grote PC broer. Het zal geen gedowngraded port zijn maar een compleet nieuw spel.
    Dit hebben de makens bekend gemaakt in een podcast met een grote amerikaanse website.

    Verder is er nog niets bekend al zal het niet lang duren voordat er screens en trailers uitkomen.


    Bron

    ps. zodra er op de xbw mainpage meer info zal zijn zal ik deze beginpost aanpassen naar de standaard.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    ok rlxt :)...hij komt dus ook op de X360.

    weet nog niet of ik hem ga kopen, wacht wel even af.
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh da's wel vet dan, hoop dat hij net zo mooi wordt als op de PC, al zal dat wel niet als de 360 geen DX10 aankan :mad:.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een half jaar gelden was er een demo waar iedereen zich aan vergaapte en waar draaide die op....?

    DX9 :thumbs:

    Ze zullen vast en zeker wat zaken weghalen maar ik hoop en denk toch wel dat er nog genoeg moois overblijft voor ons.
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    uh?

    Ik lees hier wat anders:

    Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=15786

    of lees ik nu verkeerd? ;)
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow volgens mij zou dat wel voor het eerst zijn dat een 360 game er grafische minder uitziet dan een PC titel :eek:.
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal mooi zijn als dit spel voor de PC komt.Eigenlijk zie ik liever dat ze van voren af aan beginnen,om zo de hardware die in de 360 zit optimaal te benutten,zoals Gears of War en Halo 3 het geval is.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het echt, dan hoef ik tenminste niet meer een nieuwe pc aan te schaffen \o/
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    beter _O_
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat dat betreft is het jammer dat de 360 niet een jaartje later uit is gekomen, dan hadden ze misschien wel een DX10 kaartje erin kunnen zetten...
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    woot goed nieuws, waarschijnlijk gaan we deze wel aanschaffen :)
     
  12. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    De systeem eisen zijn toch al bekend, maar je hebt niet persé DX10 nodig. Ik weet natuurlijk niet of deze systeem eisen officieel zijn maar men doet blijken alsof een official dit heeft gezegd.
    Ik had persoonlijk liever gewoon dezelfde versie als op de pc gezien, dan ziet het er maar wat lelijker uit. Zou wel vet zijn als je het online tegen pc-gamers kon spelen :)

    Minimum Requirements

    CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
    Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
    RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
    HDD: 6GB
    Internet: 256k+
    Optical Drive: DVD
    Software: DX9.0c with Windows XP


    Recommended Requirements

    CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
    Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
    RAM: 1.5Gb
    HDD: 6GB
    Internet: 512k+ (128k+ upstream)
    Optical Drive: DVD
    Software: DX10 with Windows Vista

    *Laat maar heb al gelezen dat het niet officieel is maar dat je er dan vanuit kan gaan dat je het kunt spelen :p
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 15 januari 2007 - Het houdt maar niet op met geruchten omtrent de PC game Crysis. Volgens ontwikkelaar Crytek staat er geen Xbox 360 versie in de planning, maar meerdere geruchten, waarvan er een aantal dagen geleden weer een nieuwe van verscheen uit de podcast van 1UP, beweren dat er weldegelijk een Xbox 360 versie aan zit te komen. Alle geruchten zijn tot dusver ontkend, en het laatste gerucht van 1UP lijkt nu ook weer lariekoek te zijn.

    Cevat Yerli geeft namelijk nog maar eens aan dat Crytek geen plannen heeft voor een Xbox 360 versie van Crysis. Dit heeft de beste man vertelt aan Crysis-Online, een fansite van de game. Voorlopig zit er dus alleen een PC versie aan te komen, maar de laatste geruchten van 1UP klonken wel erg definitief. Helaas dus geen Crysis voor de Xbox 360, zo lijkt het althans.

    Quote:
    Unconfirmed by EA/Crytek. Please be aware that this information could be wrong. According to Cevat Yerli there is no plan to work on a xbox360 version right now



    bron: 360only.nl
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    zie ook insidegamer.nl
     
  15. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Pitty, maar ik was al van plan om hem voor de Pc te kopen.
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo`n goede pc heb ik dus niet ik koop hem wel voor de 360 als ik hem al koop :)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als die uitkomt voor 360 zie paar posts van mij terug
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Als je een beetje goede PC hebt ziet de PC versie van Oblivion er al een heel stuk mooier uit dan de X360 versie. En zo zijn er nog wel een stel aan dat lijstje toe te voegen.
     
  19. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat er in de toekomst ook weer 360 en ps3 titels komen die de zelfde grafische kwaliteit en physics hebben als Crysis op de PC.

    Als je die filmpjes van Crysis op gametrailers bekijkt.... jezus... dat is echt veel en veel mooier dan Gears of War.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Even een kickje om jullie spirit op een 360 versie wat te verlagen. De game is uit op de pc en gaat echt niet lukken op een 360. De huidige top-range pc's trekt de game maar nauwelijks op Very High met een FPS van rond de 20.
     

Deel Deze Pagina