1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

forumdeel gewijd aan muziek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 5 feb 2007.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er in de ASEL nogal veel muziekthreads zijn over bepaalde muziekgenres en bepaalde bands/artiesten dacht ik (dankzij shortbull) om een apart forumdeel voor muziek te maken. De laatste tijd schieten nieuwe threads over bands en genres als paddestoelen uit de grond, hier een paar voorbeelden van actieve threads:

    [Muziek] Alternatief / Punk / Rock
    [Deel 3]Shady/Aftermath/G-Unit Records
    [Muziek] Indie/Britrock
    Linkin Park
    [Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

    Ik denk dat dit wel kan, de community is de laatste jaren erg groot geworden, veel members zitten hier allang niet meer alleen maar voor de games, maar ook voor ander vermaak in de mijl en in ASEL.
    Laat jullie meningen er maar over horen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2007
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    kijk, ik kom nog wel eens met goede ideeën :+
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wil ik me niet teveel met de discussie bemoeien want het zal me persoonlijk een zorg wezen of dit er nu wel of niet doorkomt, maar zijn jullie niet bang dat als ze dit toe gaan staan, er straks ook suggesties komen voor een forumdeel voor films ? Een forumdeel voor sport ? Een forumdeel voor auto's....etc. ?

    Ik heb niks tegen uitbreiding van het forum (zo vond ik de onderverdeling van Overige Consoles & PC Gaming naar de huidige situatie een goede zet), maar het blijft een gaming forum natuurlijk. Op deze manier ga je de boel wel heel erg uitgebreid maken :eek:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, er zijn wel muziektopics, maar niet allemaal heel erg druk bezocht. Ik denk dat dit er pas komt als er gewoon té veel in de muziekdraadjes gepost wordt dat 't niet meer overzichtelijk is.

    Niet dat ik het een slecht idee vind, zou het alleen maar leuk vinden!
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar, dat het meer op een forum als FOk gaat lijken en dat het zijn identiteit een beetje gaat verliezen
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel een goed idee. Zo zijn er nog genoeg bands die meer uitgelicht kunnen worden, en wat ik ook wel zou willen doen, maar dan wordt het te druk en onoverzichtelijk in de ASEL.

    Ik ben in elk geval voor!
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb zelf niet de indruk dat XBW van het pad dwaalt. ik vindt het juist gezellig aan het worden. Vindt jij eens een website die meer levendiger en gezelliger is dan deze. Mensen kennen elkaar en er wordt vrij weinig geflamed. Het opdelen van verschillende threads maakt daar geen verandering in. 9ik lul ook maar wat laat maar :+)
    btw: niemand persoonlijk gericht hoort
     
  8. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is dance :mad:?
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de gezelligheid ben ik het ook mee eens, ik denk ook niet dat het memberaantal veel hoger gaat worden omdat dit toch echt wel bijzaak is/blijft. Het zijn dus grotendeels dezelfde members die hier rondzweven waardoor de identiteit toch wel behouden blijft.

    Zelf game ik eigenlijk bijna nooit meer, maar toch kijk ik elke dag nog op het forum (ASEL, Green Mile). Omdat het gezellig is :)
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    onee ze hebben jou ook. Ren nu het nog kan! iedereen raakt langzaam verslaafd aan xbw!! Ze laten je niets anders meer doen.. *hyperventileerd
    :+
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hier :)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat we dit in eerste instantie niet gaan doorvoeren, we hebben zoals al aangegeven was door Z3R0 pas de consolemakers onderverdeelt. Als we een apart gedeelte gaan toevoegen voor de muziek zullen anderen graag stukken van sport etc. zien. Ik wil hier niet mee zeggen dat het meteen weggeschoven word, want we zullen er over nadenken, enkel niet in de vorm die de bengel voorstelt.

    Vooralsnog blijft het zoals het momenteel is, daarnaast kunnen we uiteraard wel bekijken wat de opties zijn om een gedeelte in het ASEL forum apart voor bepaalde thema's te laten zijn. Dit is iets wat ik nou even bedenk. Het wil dus ook niet zeggen dat hetgeen wat ik net zei gaat gebeuren. Uiteraard zijn we open voor suggesties van members, want soms zitten er zeer goede ideeën bij.
     
  13. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou de ASEL misschien inderdaad kunnen onderverdelen in verschillende subfora zoals het Xbox Live Gaming Forum, dat bedoel je toch?

    @ Shortbull: [​IMG] Het is gewoon wel zo dat als ik niks te doen heb ik gewoon even op het forum kijk, en dan vind ik het wel jammer dat in de 'leuke' fora zoals de Asel en de GM vaak weinig leuks is om op te reageren enzo. Ik zou het in elk geval een welkome toevoeging vinden :)
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat bedoelde ik, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook gaat gebeuren, ik ben namelijk maar een modje. ;)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan je het ook doen voor Anime en de Nieuwsberichten aangezien daar ook heel veel topics over zijn...

    Op zich vind ik het wel een goed idee omdat het weer opruimt maar muziek is niet het enige onderdeel met veel topics...
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan vergeet je de grootste muziekthread nog:
    HipHop DopeNess

    Als één van de bezoeker van de bovenstaande thread ben ik tegen een apart forum voor muziek. Xboxworld.nl is bedoeld voor videospellen en dan met name voor de Xbox (360), als er nog een nieuw forum komt dat niet Xbox gerelateerd is dan wordt de nadruk te veel gelegd op andere bezigheden/discussies.

    Edit: HipHop Dopeness is trouwens toe aan een nieuw deel, ik geloof dat de moderators daar voor zorgen?
    Edit 2: subfora is wel een goed idee.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek hoeft dan niet alleen een subforum te hebben, maar alle 'grote' onderwerpen.

    -Muziek
    -Film
    -Nieuws
    -Sport
    -Anime

    Dan heb je de grootste onderwerpen wel gehad, doe je de rest gezamenlijk zal het een stuk overzichtelijker/makkelijker en leuker worden imo.
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Anime :confused:
    Ik ben fan van paarden, dan vind ik dat er ook een speciaal paardenforum moet komen. Oh, en waar is dan het forum voor auto's, wetenschap, levensbeschouwing, motoren, fietsen, insecten, vulpennen en wasmachines?

    Mijn punt hiermee is: onderverdelen is [​IMG]. Dan krijg je allemaal kleine minifora's die het forum maar onoverzichtelijk maken en waarin waarschijnlijk nauwelijks gepost gaat worden. Zo druk wordt er in ASEL ook weer niet gepost.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sluit me helemaal bij Darkwing aan. Alléén als er echt heel veel gepost zou worden in de muziektopics zou dat handig zijn.
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Anime ja, moet je voor de aardigheid eens kijken hoeveel verschillende topics daar over zijn.

    En dat van die paarden is dikke onzin want daar wordt niet over gepraat. Die andere onderwerpen daarentegen wel. En het zijn niet allemaal, maar dit zijn er 5. En daarmee ook de 5 grootste/belangrijkste, en blijkt dat er in één van de fora amper gepost word kan je altijd nog het subforum sluiten.

    Je kan het altijd proberen toch?
     

Deel Deze Pagina