1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Worms HD
    Worms HD is een spel waar ik eigenlijk best wel naar uitkijk, een spel die terug gaat naar de roots. 2d Gameplay, humor, actie maar vooral veel lol met vrienden. Worms HD heeft het groene licht van MS gekregen om op Live te gaan, dit betekent dat het waarschijnlijk nog enkele weken duurt voordat dit spel downloadbaar is op xbox live :yeah

    Wat is Worms ?
    Voor degene die niet weten wat Worms precies inhoudt zal ik dat nog eens uitleggen. Worms is een 2d turnbased game waarbij elke speler die meedoet beschikt over een groep wormpjes. Elke beurt mag je met één worm een actie uitvoeren, en de acties die kunnen worden uitgevoerd zijn het lopen en springen maar ook het opblazen van andere wormpjes. En hier komt de humor, kwa wapens heb je o.a "gekke koeien" en "vliegende schapen" . Maar het is ook al leuk om je worm met een bazooka te zien !

    Worms HD zal getoond worden in HD ( en ik heb nu een HD read tv, ja sorry moest het kwijt ) Maar het zal bovenal gewoon weer voor veel fun zorgen. Games hoeven namelijk niet ingewikkeld te zijn voor een hoog fun gehalte ( Wii sports ? / de gemiddelde xbla arcade game etc ?.

    Hieronder nog een uitleg van wiki pedia en wat fotos !

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik heb deze thread ook onder mijn andere account "MetalSonic" gepost op een ander forum:
    (http://www.ndomain.nl/forumnew/editpost.php?postid=179426)
     
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    op die plaatjes ziet het er niet echt hd uit maar dat boeit niet:p ik vind het ook wel vet.. Worms Rulez
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    worms = cool, maar 800 ms points!? 10 euri voor een middeleeuws spel... damn, ze moeten mensen toch echt ms points gaan geven hoor! Bv bij aanschaf van een spel/controller/etc x aantal ms points, of bij aantal GP x ms point gratisss...
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe damn wacht ook al heel lang op deze game... mooie tijden waren dat vroeger altijd op de pc :D geweldig met die heilige handgranaat! HALLELUJAH!! :9 genieten
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dit wordt een van de weinige arcade games die echt 800 punten waard is.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het maakt toch niets uit hoe oud het spel is? Het gaat eerder om de kwaliteit en op dat gebied is Worms echt top. Het ziet er trouwens nog steeds leuk uit. 2D Graphics blijven altijd strak, hoe oud ze ook zijn. Zolang de resolutie maar hoog genoeg is.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    heb hier zo'n zin in
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zeker downloaden.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, dit is de enige titel die ik de komende tijd ga aanschaffen. Over een paar weken moet die dan echt eindelijk komen, het wachten heeft eigenlijk wel lang genoeg geduurd
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat Worms 3d na een tijdje werd aangekondigd en uitkwam. Dus ik en een vriend helemaal ernaar uitkijken, Worms 2d was immers genieten en in 3d zou het ook wel lachen zijn ! . Maar het is gewoon te ingewikkeld, besturing niet lekker, camera probs.


    Het moet gewoon simpel zijn kwa opzet maarja toch nog de tactiek, en dat maakt het zo leuk allemaal \o/ , lekker met 4 vrienden op 1 tv en knallen maar ! :thumbs: Word echt dikke fun gewoon \o/ \o/
     
  11. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    IIk had WORMS 3d op me computer was een van de nieuwste toen, was wel grappig spel maar om 800 microsoftpoints voor neerteleggen vind ik niet nodig,,, download trail versie wel
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vind het wel een must have tussen me andere games, shooters, en adventure games. Worms is een lekkere pick up & play game, even snel 1 vs 1, of wat spelen tegen de computer. Lekker een eigen muziekje opzetten of gewoon de achtergrond muziek die ook ontspannen is :b:
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon beter dan Halo :)
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ lol masterchief wordt geownt door een paar kleine wormpjes }:]
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi gewoon een bananenbom tegen z'n hoofd :lol:
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik besteed er alleen maar 800 points aan als ik er online mee kan.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Persoonlijk vond ik de 2d Worms versies ook leuker dan de 3d Worms versies. Het plezier zit hem in de eenvoud en de overzichtelijkheid.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan toe te voegen :)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haaaaaaaaaaaleluja
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    niks aan toe te voegen O-)
     

Deel Deze Pagina