Warhound

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mrt 2007.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Informatie:

Platform: Xbox 360 en pc (Directx10)
    Uitgever:
    Developer: Techland (Chrome, Call Of Juarez)
    Genre: FPS
    Release: Nog niet bekend
    Features: Online multiplayer (head 2 head, 32 players)
    Website: www.warhoundgame.com
    Xbw profiel: www.xbw.nl

Mischien krijgen we dan wel geen Crysis op de 360 gelukkig is er dan nog Warhound waar vandaag een paar gameplay beelden op Xboxyde van stonden die er best mogen wezen, en tropisch is dat het zeker! Heb geen andere topic nog kunnen vinden over deze game, oftwel ik dacht laat ik hem dan maar onder de aandacht brengen. Want ik heb wel zin weer in een potje tropisch knallen, inplaats van al die bergen WW2 shooters. Nou maar hopen dat ze er wat van weten te maken. :)

Xboxworld quote:

Videos:

http://warhoundgame.com/index.php?go=video
    http://www.xboxyde.com/news_4081_en.html
    Erg mooie flyover, met wat gameplay erin!

Screens:

Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ziet er goed uit! Heeft alleen wel weer iets weg van aankomende Crysis. Het berg-achtige landschap vind ik wel erg mooi gedaan, dat had je niet echt in FarCry, je had het wel maar zoals in Warhound :eek:. Als deze game zou uitkomen tegelijk met Crysis dan ging ik toch daarvoor, al die blaadjes die bewegen als je schiet (L)

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Me too, en daarbij komt nog eens dat de mensen die Warhound hebben gespeeld niet echt onder de indruk waren van de gameplay, maargoed de makers hebben nog een tijd om alles recht te krijgen. Maar ik verwacht er niet al teveel van aangezien het ook de makers zijn van magere games als Chrome en Call Of Juarez. Maargoed als ze er wel een goede shooter van weten te maken dan is het altijd mooi meegenomen, vooral door het gemis van Crysis als die echt niet op de 360 komt.

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt inderdaad verdacht veel op crysis, maar weet niet of dit wat word...

btw, er is wat raars aan die gast op de 1e screen..

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128

Haha inderdaad, ik vind em er ook een beetje 'raar' uitzien. Misschien klopt zn bouw gewoon niet, zijn negroide personen anders gebouwd, ik weet het niet.
    De omgevingen zien er daarentegen wel beregeil uit!

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hij heeft idd iets raars over zich, ik denk dat het door zijn ogen komt, die staan nogal raar in zijn hoofd. Maargoed net zoals AmolaS al zei, de omgeving ziet er wel erg mooi uit, echt tropisch. En hoop dat ze er ook een beetje een levendige jungle van weten te maken, niet zo'n jungle als Far Cry (hoewel die voor zijn tijd ook erg vet was) waar haast geen dieren in te vinden zijn, op wat zwijnen na. Volgens mij zag ik al van die vliegjes of vlinders, ben wel benieuwd of deze game developer hier wat van gaat maken.

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom moet alles tegenwoordig in de bossen afspelen? Mercenaries 2 gaat ook al dezelfde kant op :9 Niet dat het bij Mercenaries erg is.. maar die heeft nog gameplay wat niet te vergelijken is met andere games. Dit wordt als ik die screens zie gewoon weer een titel ala Far Cry.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maar nu komt de vraag, is dat echt erg? Want ik zie liever een shooter ala FarCry als een shooter ala CallofDuty aangezien we daar al bergen van hebben. En hoeveel nieuwe FPS shooters spelen er wel niet allemaal in de jungle af?

-Crysis
    ...

Daarnaast vind ik het gebeuren in Crysis jammer dat je superkrachten hebt en dat er weer van die gare monsters zijn, en hoop echt niet dat ze dat in deze game ook doen. Maargoed dat is mijn persoonlijke menig. :)

9. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker super uit..lijkt me ook wel wat..kan helaas de trailer niet zien hier op het werk, vanavond ff kijken, maar wel weer een titel om in de gaten te houden.
    Klinkt leuk allemaal

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]23619[/gt]

Eindelijk een titel die goed gebruik gaat maken van de Next Gen technologieën?
    (hoe de omgeving op jou reageert dus)

Ziet er iig erg goed uit :)

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zeker goed uit, zeker een game om in de gaten te houden

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Warhound, crysis, white gold, just cause, mercenaries 2, far cry, etc...

Ik hoop dat ze nou wel een beetje klaar zijn met al die jungle games.. ik vindt dat zo'n rare setting en totaal niet interessant, om eerlijk te zijn.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dat juist erg interessant.

In Just Cause zaten bijvoorbeeld een behoorlijk aantal glitches, maar ik ben iedere keer doorgegaan door het tropische sfeertje :D (daarbuiten was het natuurlijk ook een leuke game, maar het tropische sfeertje hielp iig wel mee)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat DulleNL zegt, en daarnaast hoeveel 2de wereld oorlog shooters zijn er wel niet, hoeveel tomb raiders, hoeveel GTA's, hoeveel...hoeveel. Deze game kan je in jou geval dan gewoon links laten liggen als je het tropische niet aanstaat, mij staat dat duistere uit Doom, Quake, Prey, F.E.A.R. en alle tig duizend andere horror shooters al jaren niet meer aan.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ieks! Die spieren in die gast zijn rechter arm (1e plaatje) staan op ontploffen!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is deze game gecancelled of wat?

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee is niks over bekend dat hij gecancelled is. Hij moet nog steeds uitkomen, maar blijkbaar niet het 4de kwartaal van 2007 hehe idd

Laatst bewerkt: 4 mei 2008

Deel Deze Pagina