Het is weer bijna tijd voor een onderhoudsbeurt aan de Xbox Live service. Dit zal dan ook gebeuren op dinsdag 27 maart, vanaf negen uur ’s ochtends tot elf uur s’ avonds. Helaas een dagje onder Xbox Live, maar het is natuurlijk om de service beter te houden en lekker te laten lopen. Overigens moeten we duidelijk zijn en zeggen dat het niet gaat om een ‘dashboard update’. Deze zal later in de lente plaats vinden, maar niet volgende week. Als je niet weet wat je moet doen zonder Xbox Live, dan is er een lijst met suggesties te vinden op Xbox.com.
Omdat er altijd mensen zijn die slecht in een bepaald forum gedeelte komen .. Dit voorkomt vragen ... morgen zijn de topics weer weg
Zo kunnen ze mooi wat dingetjes fixen Weet iemand by the way hoe groot (MB) de afgelopen herfst update eigenlijk was?
OMG Fardo ik zie nu dat je berichten aantal over de 17.000!! is Ontopic: Balen... Offtopic: Staat die uitbreiding van oblivion al op marketplace?? sinds wanneer?
sinds gister avond staat de uitbreiding op live ... De herfst update is niet zo groot. De spring update ook niet volgens mij. De spring update wordt trouwens in Mei verwacht. Deze update is daar ter voorbereiding van. Ik vermoed dat ze ook de systemen klaar zetten voor Games for Windows Live
Aaaah wat een marteling, normaal boeid het me niet als xbox live een dagje down is maar waarom kom ik er pas nu achter dat de expansion van oblvion nu te downloaden is. waarom juist nu waarom...... oke zo erg is het nou ook weer niet
miss doen ze ook iets aan het taal probleem van de belgen, want wij belgen krijgen alle reclame + emails van microsoft in het frans
3 keer raden wie er vrij is vandaag... zucht^^ Gisteravond dacht iedereen op live dat live eraf ging zodat ze de gow update erop konden zetten
zou het niet zo kunnen dat we rond het middag uur weer live hebben ik vin het kut thuiszitte zonder live , achja ff afkicken
aaah, vandaar dat ik niet op xbox live kom, als ik test connection deed, zat de fout bij MTU. Maar ligt dus gewoon aan xbox live, ik schrok al
en hoe zit dat met het behalen van achievenemts wanneer xoxlive down is , bv als ik nu virtua tennis speel en ik verdien en achievements wat gebeurd er dan of speelt dat geen rol offline of online.