1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 magazine

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigSyke, 3 apr 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Had even gezocht op forum maar kon geen actuele thread vinden.

    Ik zoek een goed magazine dat xbox 360 spellen reviewed.

    Ik wil geen blad dat ook pc, playstation of nintendo doet, alleen xbox.

    Het liefste heb ik een blad waarin de reviews nauwkeurig zijn (goede cijfers, dus echte bagger games geen 8 geven ofzo)

    Humor mag er van mij wel in zitten, maar ik wil geen PU waar het soms meer om de grapjes en de makers zelf draait.

    Had eerst PC gameplay toen ik pc gamede en daar was ik heel tevreden over, ik zoek iets in die richting voor de 360.
     
  2. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    GMR is er maar dat is voor alle platforms.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja daar hou ik niet zo van.

    dan betaal je voor een heel magazine, maar je bent alleen geinteresseerd in een 5e of 6e van het magazine, want dan heb je PS3, Wii, PS2, GC, PC en alle handhelds erbij
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is voor zover ik weet 1 nederlands Xbox 360 tijdschrift: Jouw Xbox360 Magazine. Maar dat is bagger, en ik weet niet zeker of het nog bestaat.

    Misschien moet je OXM uit Engeland of Amerika kopen?
     
  5. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je niet denk ik, alleen onafhankelijk magazine's geven eerlijke cijfers, maar zijn altijd voor alle consoles, xbox boeken willen vaak de xbox spellen promoten en geven vaak geen (slechte) cijfers
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    echt jammer

    toen ik pc gameplay las, dat alleen pc spellen deed vielen de cijfers meestal tussen de 4 en de 8.5, en hun cijfers waren vrij nauwkeurig,
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    xD, die avatar had ik als eerst! :D (Maar ik heb nu toch een ander aanstaan)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hehe das echt toeval, kwam hem keer op een site tegen en dacht dit is wel goede avatar, wist niet dat jij hem ook had, ik zoek wel andere:p
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee nee, hoeft niet. Ik gebruik hem toch atm niet. ;)
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    jouw 360 magazine,was wel goed blad.. maar is er al meer gestopt
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Jouw Xbox 360 magazine ligt gewoon in de winkels hoor, alleen ze zijn er even uit geweest. Na 3 maanden afwezigheid verscheen hun blad vorige maand weer.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    echt jammer om te lezen dat er dus geen goed xbox 360 magazine bestaat :mad:
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw xbox 360 magazine.. Daar was er toch maar eentje van?
     
  15. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf abbo van GMR
    dat is inderdaad wel voor alle consols....
    Ik ben er zeker wel blij mee. ik had liever ook alleen maar xbox/xbox360 maar die zijn er blijkbaar niet meer.

    Ik raad je GMR wel aan. zeer profesioneel!
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    :emo:

    Een blad dat standaard te laat komt noem ik niet professioneel.. En al helemaal niet een blad dat je toegestuurd krijgt als vervanging van een oud blad waar je een abonnement op had, zonder iets te laten horen :confused:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    had zelf al gezocht voordat ik deze thread aanmaakte en las in een ander topic veel gezeik over dat blad ja.

    Vind het eigenlijk wel raar dat je opeens geen xbox only maar een algemeen gameblad op je deurmat krijgt zonder enig bericht of je je abonnement wel wilt behouden, of in ieder geval een gratis nummer als trouw lid, om te kijken wat je ervan vind.

    PC gameplay vond ik erg professioneel.
    Je neemt jaar abonnement en als dat verstreken is krijg je een brief waarin staat dat je nog 1 maand het blad ontvangt en dat je geld moet overmaken.

    als je geen geld overmaakt wordt je abonnement gewoon stopgezet

    andere bladen werken andersom.

    als je geen brief schrijft dat je het opzegt halen ze het gewoon automatisch van je rekening af en ben je nog een jaar lid.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb hier thuis twee uitgaves liggen. :)
     
  19. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, professioneel is het blad zeker niet. Ik ben er ook op geabboneerd en heb .. 2 bladen gekregen dit jaar. Te laat.
    Ze hebben idd niks laten horen en ik wil echt wel wat vergoeds hebben. Betalen we nu nog steeds voor '12' bladen die we eerst kregen met Xbox Magazine? Want nu brengt GMR er 6 uit p. jaar geloof ik.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    keek net op hun site.

    idd 6 keer per jaar. Dat is echt weinig.

    Stel je wilt over een spel lezen voor je hem koopt en het spel komt uit op bijvoorbeeld 3 mei,

    maar de laatste gamer is per post verstuurt op 27 april, dan moet je 2 maanden wachten en lees je een review van een spel dat al lang uit is.
    Ik kan dan wel op internet reviews gaan lezen natuurlijk, maarja waar heb ik dan dat blad voor?

    Bovendien als ze alle consoles, handhelds en de pc reviewen zowel hardware als spellen over 2 maanden tijd, dan krijg je reviews van een halve pagina per spel volgens mij, of ze moeten het blad 300 pagina's maken.

    PC gameplay kwam 1 keer per maand en telde 114 pagina's alleen over de pc, dus vergelijk maar eens als 1 platform in zoveel pagina's kan worden beschreven hoe ze moeten proppen en wellicht games schrappen in een blad dat alles doet
     

Deel Deze Pagina