[Wii] Resident Evil 4 Wii Edition

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 19 apr 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Naam : Resident Evil 4 Wii Edition
    Ontwikkelaar/Uitgever : Capcom/Capcom
    Genre : Horror Action Adventure
    Releasedate : 29 juni 2007

Screens :

Gamers die bekend zijn met eerdere versies van dit inmiddels alweer oude, maar nog steeds meesterlijke spel zullen zien dat de rode laserstraal die je normaal zag tijdens het aimen is vervangen door....een crosshair ! Inderdaad, de Wii Remote is je gun in de Wii Edition van Resident Evil 4. Houdt B ingedrukt om te aimen, richt je Wii-mote op het scherm en druk op A om te schieten. Het klinkt zo simpel en dat is het ook, het lijkt alsof RE4 voor de Wii is ontworpen. En zo dacht Capcom er dus blijkbaar ook over. Ontdoe tientallen Ganados' van hun hoofden met de meest nauwkeurige precisie ooit. Voor close combat functioneert je Wii-mote tevens ook als je mes.

Meer info, screens en video's

Afijn, laat ik vooralsnog duidelijk maken dat ik er geen voorstander van ben als het een trend wordt dat we massaal eerder uitgebrachtte games nu op de Wii terug gaan zien, enkel met een voor de Wii aangepaste besturing. Dat is simpel poorten en makkelijk cashen, en ik wil net zo goed nieuwe games zien. Maar RE4 is zo'n titel waarvoor ik graag een uitzondering maak. Nog steeds een van de beste game ervaringen sinds tijden, een juweeltje van een game....en ik heb dat interview gezien en volgens mij gaat dit perfect werken met de Wii-mote _O_ Volgens een ander artikel wat ik op die gamepage heb gelezen gaat ie als het goed is ook direct voor een budgetprijs (30 euro geloof ik) de schappen in, ergens ook niet meer dan logisch, maar das dus mooi meegenomen. Maar dit wil ik bij een gebrek aan fatsoenlijke SP games op de Wii toch wel aan gaan schaffen :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet ik nog maar zien. metal slug zou ook voor zon prijs in de winkels liggen maar is nu ook gewoon 50 euro.

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    brengt nintendo nog nieuwe spellen uit je heb het ene na en het andere spel wat een remake is

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso dat deze er komt, Wii controls bij een van de beste spellen ooit gemaakt + widescreen en PS2 extras! Van mij!

5. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    370
    Nou na enige twijfels, ga ik deze toch maar kopen. Lijkt me toch wel weer wreed :cool:

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb een gameplay trailer gezien, en dat zag er toch wel koel uit :cool:

En dan ook nog eens maar 30 euro :9 :D

dit zal dus mijn eerste RE game worden :)

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    370
    ook mijn eerste :cool:
    Als deze net zo goed is als de GC versie of beter, heb ik mooi niks gemist.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien, is ook nog te doen voor een meesterwerk als dit :)

Het is overigens gewoon de PS2 versie qua inhoud, meer bonus content dus nog dan in de Cube versie. Als je deze game nog nooit gespeeld hebt heb je zeker wat gemist. Een betere SP ga je op de Wii, naast Zelda dan, voorlopig niet krijgen.

9. the sbroiy

the sbroiy Have fun and game on

Leuk Bevonden:
    0
    Het is op zich wel vet om met je wiimote zombies af te slachten. Maar ik om het avontuur nou nog een keer te beleven en er nog eens 30 euro ervoor te betalen...neuh.
    Ik denk dat ik dit spel alleen aanraad voor de echte RE fans en de mensen die het spel nog niet op de cube hebben gespeeld.

10. Cybercon

Cybercon Guest

De PAL packshot:

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh dat ziet er best strak uit :eek: Van de week maar eens reserveren dit :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En dat voor een budgetprijsje :cool:

13. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je em nooit heb gespeeld is ie wel een 9 waard ja. ik haal em heel misschien nog wel maar dan vooral voor de ps2 content die ik nooit heb gespeeld.

14. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker wel halen , want hij zal te koop zijn voor een budget prijs hoorde ik ergens . _O_

Edit :

Ik hoorde telkens ook dat de Wii versie de meest uitgebriede versie is die er bestaat .

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is in feite gewoon een poort van de PS2 versie, met de extra content die daar bijzat, en dan als het goed is wat opgepoetste graphics. Maar ik heb RE4 ook op de PC, de enige rede waarom ik um voor de Wii haal is natuurlijk de besturing :)

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klein kickje : RE4 Wii Edition scoort een nette 9.1 op GameSpot. Must-have dus :)

17. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
  18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak daar maar van: 9,5 jurjen tiersma.

19. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    [gt]20271&type=wmv&pl=game[/gt]

Edit :

Video Review :

[gt]20888.html?type=wmv[/gt]

Vet , je kan hem ook met de Classic / GameCube Controller spelen . :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel bij meer games, bij Mortal Kombat : Armageddon kun je ook kiezen voor nieuwe of klassieke controls. En zo'n game speel ik denk ik net zo lief met klassieke controls. Maar RE4 op de Wii ga je natuurlijk met de nieuwe controls spelen, veel nauwkeuriger :cool:

Anyways, wie heeft de nieuwe PU gelezen ? Achterin staat echt een heel flauw grapje van Ed over de Chick van de Maand, wat deze keer Ada is (uit RE4 dus). "Als je Ada achterstevoren neemt, blijft ze zichzelf." :emo: Sorry maar ik moest er toch wel een beetje om lachen :+

Deel Deze Pagina